Henk doet de uitzending ook regelmatig uit de studio van rtv Utrecht , waar hij ook een programma heeft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef veldmuis het volgende:
Nee hij was niet live toen geloof ik. Donderdag ook niet, want toen waren het alleen maar seksueel getinte verhalen (maar dat is altijd bij Henk), en niets over de crash. Henk is sowieso maar amper live geloof ik. Het lijkt er wel op dat het hele uur opgenomen wordt, het klinkt niet gevoicetracked.
Ow, zit dat zo! Ach, zolang hij het maar blijft doen, en ik lekker kan luisterenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Henk doet de uitzending ook regelmatig uit de studio van rtv Utrecht , waar hij ook een programma heeft.
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik begin echt Mijke-fan te worden
Een oud radio10gold dj nu te horen, dan voel jij je wel weer thuisquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal je eens gezelschap komen houden
Hoe oud? Een jaar of 10 geleden ben ik gestopt met luisterenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een oud radio10gold dj nu te horen, dan voel jij je wel weer thuis
Toen zal hij er ook wel gezeten hebben denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe oud? Een jaar of 10 geleden ben ik gestopt met luisteren
De naam komt me zo niet bekend voorquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef TheZapster het volgende:
Toen zal hij er ook wel gezeten hebben denk ik
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jos_van_Heerdenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
De naam komt me zo niet bekend voorMaar dat zal bij geen 1 zijn
Die en Tom Mulder ken ik wel van naam jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jos_van_Heerden
Hij deed altijd de verborgen telefoon.
Al laat hij wel erg graag horen dat hij vinyl draaitquote:
Van mij mag iequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Al laat hij wel erg graag horen dat hij vinyl draait
Volgens mij stelt hij de naalddruk ook zo af dat het nét te weinig is en daardoor wat extra kraakt
Ik heb net ook schriftelijk toestemming gegeven hoorquote:
Ja, nou wordt het wel kansloos. Nog 8 minuten tot Mijkequote:Hitten Tit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |