Mooi hèquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:53 schreef broer het volgende:
En het begint hier toch zomaar op een soort slowchat te lijken. Joechei!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:53 schreef broer het volgende:
En het begint hier toch zomaar op een soort slowchat te lijken. Joechei!
Voor die 2 topics?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, Piles, we need our own stats!!
Als het goed gaat lopen doe ik hetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ja, en alvast voor de toekomstige topics. D'oh! [ afbeelding ]
Gezelliequote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef veldmuis het volgende:
Ik ken is niet, maar hij (of zij) is van harte welkom.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:41 schreef veldmuis het volgende:
Ik ken is niet, maar hij (of zij) is van harte welkom.
Dat was Basyl op KX.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:06 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond het wel lollers dat die ene zn vriendin ging bellen om te zeggen dat ze wat moet opnemen maar het kan ook dat dat op 3fm was al vond ik het wel een kxitem. Ik weet niet wat ik luisterde.
Toch dusquote:
Mijke draaide gistermiddag gewoon Bodycount in een programma waar normaal ook schaamteloos Peter Andre gedraaid wordtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch dus.
Ik vind het nooit zo'n boeiende show, met hullie..
Vanmiddag was heerlijk, gisterenavond met Mijke was het ook tof. Ik vind Mijke tof. Gewoon tof.
Draait Mijke serieus Peter Andre?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijke draaide gistermiddag gewoon Bodycount in een programma waar normaal ook schaamteloos Peter Andre gedraaid wordt
Nee, ze nam het programma over van Astrid de Jong en die draait dat gewoon als ze daar zin in heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Draait Mijke serieus Peter Andre?!
Nooit gehoord, terwijl ik toch regelmatig haar programma probeer te horen. De vaginawandverstrakker zal ik nooit vergeten.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, ze nam het programma over van Astrid de Jong en die draait dat gewoon als ze daar zin in heeft
Wat is Bert toch een genot om te luisteren hé.Zoiets persoonlijks gewoon op zender vertellen dat doet alleen Bertjequote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
'n Verhaal over de penis van z'n vader. TMI, Bertje..
En Fred had 't hem nog zo afgeraden om 't te vertellen..
Dat moesten we maar eens even doorspelen aan Radiofreak.nl.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:42 schreef TheZapster het volgende:
Bert en zijn verhaal over de penis van zijn vader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFT.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef broer het volgende:
Overigens zijn deze drie nachtelijke uurtje van L3nt mij erg dierbaar. Er komt zó ontzettend veel fijne muziek langs.
En heeft daar geen muziek gestapo in zijn nek hijgen zoals bij 3fm in de opleidingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef broer het volgende:
Overigens zijn deze drie nachtelijke uurtje van L3nt mij erg dierbaar. Er komt zó ontzettend veel fijne muziek langs.
Viel me ook tegen jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jammer genoeg zie je bij kx radio niet wat er gedraaid wordt, wel wie er draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |