quote:Op maandag 16 februari 2009 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Meh. Ik speel niks klaar.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is vervelend.
En hoe gaat het met Hattrick??
Hehehe, da's nou juist het mooie van VJ/GL: het slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Pff... Omdat zo'n oelewapper over z'n eigen benen struikelt krijg ik een +4 om m'n oren.. Lekker is dat
Haha, als je tekst in het Engels staat kom je niet voor zo'n verrassing te staan.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Pff... Omdat zo'n oelewapper over z'n eigen benen struikelt krijg ik een +4 om m'n oren.. Lekker is dat
Note takenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehe, da's nou juist het mooie van VJ/GL: het slaat helemaal nergens op..
Je mistte de PI?quote:Op maandag 16 februari 2009 17:04 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha, als je tekst in het Engels staat kom je niet voor zo'n verrassing te staan.
quote:It publyk hâlde de siken yn doe't Silas Brito Neves fan Snotkokers troch in tsjinstanner ûnderúthelle waard, want hy moast yn de 68e minút ferfongen wurde.
Nee, die zag ik wel. Ik dacht gewoon dat ie in het Nederlands niet veroorzaakt was.quote:
Heb ik mn spelers de opdracht gegeven om jou te volgen in de VJ\GL doe je t niet goed!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
Eigenlijk is het gat om mn titel te verdedigen al bijna te groot...
koop je ze qua persoonlijkheid dusdanig dat je veel kaarten zult pakken en blessures zult maken?quote:
Of afwachten, of de tegenstander neerschoppen. Geen moeilijke keuze.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
koop je ze qua persoonlijkheid dusdanig dat je veel kaarten zult pakken en blessures zult maken?
hehe.. je gaat iig wel lekker..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Of afwachten, of de tegenstander neerschoppen. Geen moeilijke keuze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |