Bwehehe ik had meegedaan met zo'n postbank actie waar je zo'n gratis telefoon krijgt als je 500 spaart. Nu hebben ze al die toestellen terug moeten halen omdat ze te veel radio golven uitstralen. Nu krijg ik lekker weer een nieuwequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef dagdag het volgende:
Mij telefoon is trouwens verrot
spijbelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja hetzelfde, mn boekverslagen zijn eindelijk allemaal goedgekeurdik moest vandaag de halve dag spijbelen om ze nog te verbeteren..;(
Nog plannen voor het weekend?
Ja hey, ik had 10.000 euro op mijn rekening verwacht, zat er ook niet in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had ''Rits'' of ''Maus'' als TT verwacht
Ja het moest toch af hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ik had meegedaan met zo'n postbank actie waar je zo'n gratis telefoon krijgt als je 500 spaart. Nu hebben ze al die toestellen terug moeten halen omdat ze te veel radio golven uitstralen. Nu krijg ik lekker weer een nieuwe
[..]
spijbelen?naja als het maar goed is he
Nee, geen plannen. Wel verjaardag van een vriendin maar verder niks boeiends. Lekker uitslapen en films kijken.
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef Juicyhil het volgende:
D_A is homo
Ja maar had hem netquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwehehe ik had meegedaan met zo'n postbank actie waar je zo'n gratis telefoon krijgt als je 500 spaart. Nu hebben ze al die toestellen terug moeten halen omdat ze te veel radio golven uitstralen. Nu krijg ik lekker weer een nieuwe
Wat heb jij nu weer in je UI?quote:
Ga jij nog wat doen dan? Op onze geheime date na dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het moest toch af heen okay, klinkt goed
!
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef reetveter het volgende:
Hej, ik draai al een aantal SC's mee, mag mijn UI nu in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Mason van Metro Stationquote:
Zelfmoord.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Waarom hebben jullie Muisknop weggejaagd eigenlijk? Zij is kei leuk!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen dan? Op onze geheime date na dan natuurlijk.
[..]
Nee.Neuh, heb nu al geen zin om echt uit te gaan dus een beetje chillen hier en daar denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keiquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
Pils was jaloers.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef BobbyB het volgende:
quote:
quote:woonplaats: Groningen
Hij is afgeprijsd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef dagdag het volgende:
help
http://www.pdashop.nl/pro(...)real-edition-nl.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |