Soms is wat anders dan structureel..quote:Op zondag 25 januari 2009 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Ach, soms is het gewoon leuker om lekker een avondje te neuken, in plaats van weer dezelfde stoere verhalen aan te moeten horen van dezelfde falers, keer op keer, op keer.
Van het kaliber: "Het is carnaval dus, ook al ben ik jaren getrouwd, kan ik jonge meisjes betasten."quote:Op zondag 25 januari 2009 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Van die halve bejaarden die zo nodig nog 1 keer per week met hun 'maten' op stap moeten
Kansloos inderdaad, of van die mensen die spastisch proberen vast te klampen aan voorbije tijden.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Van die halve bejaarden die zo nodig nog 1 keer per week met hun 'maten' op stap moeten
Je leek aardig op weg, maar viel uiteindelijk toch gruwelijk door de mand door de liefde te overschatten..quote:Op zondag 25 januari 2009 10:48 schreef starla het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad, of van die mensen die spastisch proberen vast te klampen aan voorbije tijden.
Vriendschappen zijn zwaar overrated, uiteindelijk moet iedereen het van de liefde hebben.
Wacht maar tot jij je eerste kusje krijgtquote:Op zondag 25 januari 2009 10:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je leek aardig op weg, maar viel uiteindelijk toch gruwelijk door de mand door de liefde te overschatten..
Oja want sinds jij een kusje kreeg van dat sukkkeltje van het kamp (omdat hij met de lokale kermis meemocht in de botsautos) ben jij helemaal overtuigd van de liefde? Je kijkt inmiddels ook al dagelijks GTST en gaat om de 2 weken op zondagmiddag naar de Ikea?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:50 schreef starla het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij je eerste kusje krijgt
quote:Op zondag 25 januari 2009 10:48 schreef starla het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad, of van die mensen die spastisch proberen vast te klampen aan voorbije tijden.
Vriendschappen zijn zwaar overrated, uiteindelijk moet iedereen het van de liefde hebben.
Ik ben getrouwd met dat sukkeltje, GTST vind ik niet leuk en IKEA is goedkope troepquote:Op zondag 25 januari 2009 10:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Oja want sinds jij een kusje kreeg van dat sukkkeltje van het kamp (omdat hij met de lokale kermis meemocht in de botsautos) ben jij helemaal overtuigd van de liefde? Je kijkt inmiddels ook al dagelijks GTST en gaat om de 2 weken op zondagmiddag naar de Ikea?
Maar verder wel hopeloos kortzichtig?quote:Op zondag 25 januari 2009 10:59 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met dat sukkeltje, GTST vind ik niet leuk en IKEA is goedkope troep
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:01 schreef Twerk het volgende:
[..]
Maar verder wel hopeloos kortzichtig?
Jammer dat je al getrouwd bent, want je lacht wel erg liefquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jammer dat je al getrouwd bent, want je lacht wel erg lief
Als je praat over mannen die 30+ zijn, ben ik bang dat je misschien nog weleens gelijk kunt hebben.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volwassen mannen hebben geen vrienden, maar kennissen. In de regel vage kennissen.
Dat is geheel je eigen instellingquote:Op zondag 25 januari 2009 11:23 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Als je praat over mannen die 30+ zijn, ben ik bang dat je misschien nog weleens gelijk kunt hebben.
Best jammer eigenlijk.
Gelukkig, iemand die het wel snaptquote:Op zondag 25 januari 2009 10:53 schreef MooieLuL het volgende:
Je kan je beter afvragen wat voor vriend jij bent als je gaat eisen van je vrienden dat ze tijd moeten doormaken met jou omdat je anders gekwetst bent. De meeste mensen in dit topic snappen daar duidelijk niets van, autistische nerds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |