abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65347810
Wat is dat toch met vrienden die, zodra ze een vriendin hebben, nooit meer bellen om eens langs te komen of wat af te spreken?

Mensen die je al kent vanaf de basisschool, waar je jaren mee bent opgetrokken, avonturen mee hebt beleeft, op vakantie bent gegaan, door dik en dun hebt gesteund enzovoorts. Maar bij sommigen gaat er gewoon een knop om lijkt het wel.

Ik begrijp wel dat je het wat drukker hebt wanneer je een relatie hebt, en een eigen leven, maar om dan gewoon niks meer van je te laten horen, daar baal ik een beetje van. Waarom moet het initiatief altijd van mij uitgaan? Waarom ben ik degene die altijd regelt dat we met zijn allen iets gaan doen? Begin het een beetje zat te worden, maar als je zelf niks onderneemt hoor je er nooit meer wat van.

En als we dan bij elkaar zijn dan is het altijd heel gezellig en leuk, en worden er afspraken gemaakt (die vaak dan weer worden verschoven of afgezegd) maar zodra het weer is afgelopen dan gaat die knop weer om.

Beetje teleurstellend. Vooral omdat wanneer ze problemen hebben of wanneer een relatie uitgaat ze als eerste op de stoep staan... ik kan er slecht tegen dit soort gedrag. Ik heb zelf ook al een tijdje een relatie, maar ik probeer af en toe nog wel het contact te onderhouden, maar voor sommigen is dat kennelijk niet meer nodig...

Meer mensen hier die dit ervaren?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:02:34 #2
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65348064
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:02:52 #3
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65348078
Word! Een van mijn ooit beste vrienden heeft nu ongeveer 2 jaar een vriendin. Ik zag die kerel elke week 3/4 keer. Nu nog maar 1 keer per maand of minder. En dan gaat het initiatief 9 van de 10 keer van mij uit. Ik weet niet waarom het is maar het is iig jammer...
pi_65348155
ja is heel normaal denk ik.
althans ik maak het ook mee.

je hebt 2 soorten daarin.
1) vrienden die totaal niks meer laten horen
2)vrienden die burgerlijk worden en ipv stappen liever samen thuis een biertje doen

met 2 heb ik geen problemen, met 1 wel.

ik heb mijn vrienden nooit verwaarloost, wel minder contact maar wel gewoon nog regelmatig ff iets doen of praten.
pi_65348184
Bro's before ho's natuurlijk, helaas snapt niet iedereen dat, of zijn ze gewoon pussywhipped.

Maar ik heb het ook wel eens meegemaakt ja, een vriend die we eerder altijd zagen maar sinds hij een vriendin heeft komt hij alleen nog soms, als iemand het vraagt en dan nog niet eens altijd, of hij gaat er om 11 uur weer vandoor omdat het vrouwtje moe is .

Gelukkig is de rest van m'n vrienden ook liever voor het feesten, in plaats van samen met je vriendin op de bank zitten, dus die nemen altijd gewoon hun vriend/vriendin mee .
pi_65348219
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Word! Een van mijn ooit beste vrienden heeft nu ongeveer 2 jaar een vriendin. Ik zag die kerel elke week 3/4 keer. Nu nog maar 1 keer per maand of minder. En dan gaat het initiatief 9 van de 10 keer van mij uit. Ik weet niet waarom het is maar het is iig jammer...
het kan ook aan de vriendin liggen.
sommige vriendinnen vinden het niet erg dat de kerel zijn leven behoud en komen in de groep en je hebt vriendinnen die de kerel helemaal inpakken
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:08:13 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65348277
Ben ik zeker één van de weinigen die wel gewoon z'n vrienden blijft zien als ze aan de vrouw zijn?
pi_65348355
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

sommige vriendinnen vinden het niet erg dat de kerel zijn leven behoud en komen in de groep
Ja dat gebeurd bij ons altijd, gewoon je vriendin meenemen en voorstellen aan de rest. En het grappige is nog, dat een vriend soms nu juist door zn vriendin mee word gesleept naar ons, terwijl hij zelf zoiets heeft van, neuh ik blijf wel thuis .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:11:05 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65348382
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

sommige vriendinnen vinden het niet erg dat de kerel zijn leven behoud en komen in de groep en je hebt vriendinnen die de kerel helemaal inpakken
Word.
pi_65348457
Dat je ze de eerste 2 maanden even wat minder ziet is niet raar, zie je ze daarna nooit meer, dan zijn het blijkbaar toch niet zulke goede vrienden.
In mijn vriendengroep blijven we elkaar allemaal zien met of zonder vriendin en komt het initiatief van ons allemaal. Ook wel minder dan vroeger, maar we werken natuurlijk allemaal tegenwoordig.
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:30:55 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_65348856
Face it, mensen noemen je alleen je vriend als ze niemand anders hebben. Zodra er 'anderen' op het toneel verschijnen moeten ze je niet meer. Waarschijnlijk ben je net niet onuitstaanbaar.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 17:17:48 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65349902
Nee hoor, je bent de enige die dit ooit meemaakt .
Ikzelf probeer m'n vriendinnen altijd zo te kiezen dat ze in m'n vriendengroep ook zouden passen. Anders is het meer een kwestie van het ene gat met het andere vullen ipv een toevoeging/aanvulling op je leven. In m'n vriendengroep zijn d'r wel mensen die niets meer van zich laten horen omdat ze saaie vriendinnetjes hebben, maargoed .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65350445
Erm. Ik weet niet hoe oud die persoon is.. Maar als je in de 25+ sfeer komt hebben de meeste mensen toch al gauw een (full-time)baan, een huishouden en andere activiteiten (sport enzo) die buiten werktijd, tijd kosten. Als je in die situatie aan de vriendin gaat, kan het best wel eens een jaartje duren voordat je gaat samenwonen. Tot die tijd kan er best wel wat reistijd aan het samenzijn verbonden zijn. Blijven slapen gaat ook niet zo maar iedere keer door de weeks: de één moet vroeg op om eerst weer naar huis te gaan en vervolgens naar werk, etc.

Daardoor kunnen de momenten die je samen kunt doorbrengen best wel eens gelimiteerd zijn tot 2-3 avonden in de week. En dan ..1,2 hoog uit 3 uur.

In het weekend heb je waarschijnlijk genoeg klusjes, schoonmaken, administratie enzo, en daarbij misschien een sportwedstrijd, waardoor je zowiezo één dag aan dat soort dingen kwijt bent. Dus kun je je vriendin maar één dag in het weekend zien.

Als het in die situatie gaat om "met wie spendeer ik mijn weinige vrije tijd: beste vriend of mijn vriendin" denk ik dat je als beste maat aan het kortste eind trekt :s Dat je voorheen er simpelweg altijd maar van uit kon gaan dat ie kon en kwam, dat gaat nu eenmaal niet meer op.

Ik ben het wel met je eens dat het een matige 'streek' is dat hij niets meer van zich laat horen, hij zou op zijn minst af en toe eens kunnen bellen. Of het je uit kunnen leggen...
pi_65350641
ergernis is dat he... kan er over mee praten!
I'm not the man you think I am!
pi_65350911
Tja, neuken is toch veel leuker dan 'vrienden' bezoeken?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_65351122
Ja en? Als je een echte vriend bent, gun je die ander zn geluk. Je moet er daarbij natuurlijk vanuit gaan dat hij gelukkiger is bij zijn vriendin dan bij jou.

Hou gewoon op met je claimgedrag.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:10:51 #17
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_65351236
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ja en? Als je een echte vriend bent, gun je die ander zn geluk. Je moet er daarbij natuurlijk vanuit gaan dat hij gelukkiger is bij zijn vriendin dan bij jou.

Hou gewoon op met je claimgedrag.
Heeft niks met claimgedrag te maken.
Zijn gewoon zwakke personen die onder de duim zitten van de vriendin als je ze nooit meer ziet.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:12:01 #18
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_65351269
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:10 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Zijn gewoon zwakke personen die onder de duim zitten van de vriendin als je ze nooit meer ziet.
Dat is nou ook weer niet zo denk ik . Maargoed, op zulke vrienden hoef je natuurlijk niet te wachten toch .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_65351270
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:10 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Als ze weg willen maar niet mogen, dan pas zitten ze onder de duim.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_65351347
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:30 schreef DoctorB het volgende:
Face it, mensen noemen je alleen je vriend als ze niemand anders hebben. Zodra er 'anderen' op het toneel verschijnen moeten ze je niet meer. Waarschijnlijk ben je net niet onuitstaanbaar.
Ik denk dat deze vlieger wel vaak opgaat ja.
Als je nog op jacht ben ga je vaak uit met wie er dan ook maar mee wilt. Is dat niet meer nodig dan ga je alleen nog om met de mensen die je echt leuk vind.

Sorry TS je bent niet leuk genoeg.
pi_65351443
quote:
en je hebt vriendinnen die de kerel helemaal inpakken
Dat soort wijven moeten ze standrechterlijk executeren.

Bah, wat een smerige kutwijven zijnd at zeg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_65351485
Eens. Van die vrouwen die een man zien als een project, waarbij ze hem stukje bij beetje proberen te veranderen in de man die zij voor ogen hebben .
pi_65351538
En vanaf dag 1 al pal tussen hem en zijn beste vrienden in gaat staan.

GA ER GEWOON NAAST STAAN KUT!!! !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:29:27 #24
167595 mirved
Infobesitas
pi_65351704
Ik zelf probeer nog wekelijk iets te doen met mijn vrienden. Gelukkig komt dat ook gewoon goed uit. Maar als je echt verliefd bent dan wil je iedere minuut samen met haar door brengen en al helemaal als je weinig vrije tijd hebt. Dat jij dan op 2de plek komt is niet zo vreemd lijkt me. Ik zie mijn vriendin 4x in de week en op dit moment vind ik dat al te weinig. Gelukkig heb ik wel genoeg tijd om nog dingen met vrienden te doen en let ik er ook op dat ik ze niet verwaarloos. Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen denken dat ze de "ware" gevonden hebben en iedere vrije minuut bij diegene willen doorbrengen en daarbij denken ze dan niet of nauwelijks meer aan die oude vrienden.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:05:27 #25
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_65352742
Opvallend: Er hebben nog geen vrouwen gereageerd in het topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')