het kan ook aan de vriendin liggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
Word! Een van mijn ooit beste vrienden heeft nu ongeveer 2 jaar een vriendin. Ik zag die kerel elke week 3/4 keer. Nu nog maar 1 keer per maand of minder. En dan gaat het initiatief 9 van de 10 keer van mij uit. Ik weet niet waarom het is maar het is iig jammer...
Ja dat gebeurd bij ons altijd, gewoon je vriendin meenemen en voorstellen aan de rest. En het grappige is nog, dat een vriend soms nu juist door zn vriendin mee word gesleept naar ons, terwijl hij zelf zoiets heeft van, neuh ik blijf wel thuisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
het kan ook aan de vriendin liggen.
sommige vriendinnen vinden het niet erg dat de kerel zijn leven behoud en komen in de groep
Word.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
het kan ook aan de vriendin liggen.
sommige vriendinnen vinden het niet erg dat de kerel zijn leven behoud en komen in de groep en je hebt vriendinnen die de kerel helemaal inpakken
Heeft niks met claimgedrag te maken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ja en? Als je een echte vriend bent, gun je die ander zn geluk. Je moet er daarbij natuurlijk vanuit gaan dat hij gelukkiger is bij zijn vriendin dan bij jou.
Hou gewoon op met je claimgedrag.
Dat is nou ook weer niet zo denk ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:10 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Heeft niks met claimgedrag te maken.
Zijn gewoon zwakke personen die onder de duim zitten van de vriendin als je ze nooit meer ziet.
Als ze weg willen maar niet mogen, dan pas zitten ze onder de duim.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:10 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Heeft niks met claimgedrag te maken.
Zijn gewoon zwakke personen die onder de duim zitten van de vriendin als je ze nooit meer ziet.
Ik denk dat deze vlieger wel vaak opgaat ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:30 schreef DoctorB het volgende:
Face it, mensen noemen je alleen je vriend als ze niemand anders hebben. Zodra er 'anderen' op het toneel verschijnen moeten ze je niet meer. Waarschijnlijk ben je net niet onuitstaanbaar.
Dat soort wijven moeten ze standrechterlijk executeren.quote:en je hebt vriendinnen die de kerel helemaal inpakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |