Houd ze maar voor de gek. Ik weet wel beterquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens aangemeld.
Faalhaas
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent er eentje van het type 'wat de boer niet kent...'?
Hemel, jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat te denken van de moeder van de dader
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef conleche het volgende:
Je hebt teveel GA gekeken en Meredith die Pick me, just pick me zegt tegen McDreamy en dan sta je voor het theeschap bij de Appie en dan zegt de Pickwick: Pick Wick en Wick is dan een soort mcArmy in jouw hoofd.
slotje
Co!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef conleche het volgende:
Je hebt teveel GA gekeken en Meredith die Pick me, just pick me zegt tegen McDreamy en dan sta je voor het theeschap bij de Appie en dan zegt de Pickwick: Pick Wick en Wick is dan een soort mcArmy in jouw hoofd.
slotje
Het oilily-serviesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou tis nu wel leuk geweest, Muis. Biecht op. Anders sturen we nooit meer een verrassingspakket.
Ha, het werktquote:
Nee voor mij maar uitzet is zo stommmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, je uitzet? Of is het voor haarzelf?
Dat moet ook verschrikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef ElisaB het volgende:
Wat te denken van de moeder van de dader
Tududududuu, inspec-tor vi-king, tududududutuu-TUU!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, het werkt.
Je spaart dus voor het Oilily-servies? Maar Maria had toch al gevraagd of je ergens voor spaarde?.
En hij heeft mooie voetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee voor mij maar uitzet is zo stommmmmmmmmmmmmmm
Bovendien mag mijn vent niet met zijn tengels aan mijn rood/roze taartplateau komen! Hij is nogal lomp af en toe.
Maar wel heel lief
HOE HOEquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tududududuu, inspec-tor vi-king, tududududutuu-TUU!
quote:
Doet me denken aan 'Het Schervengericht' van A.F. Th. van der Heijden: Charles Manson (moordenaar van Polanski's vrouw) en Polanski in dezelfde gevangenisquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat moet ook verschrikkelijk zijn.
In het dorp waar ik vandaan kom, kwamen de moeders van het slachtoffer en de dader van een moord in dezelfde psychiatrische instelling terecht.![]()
Popje, een taartplateau is wel het toppunt van burgerlijkheid en hoort dus echt bij je uitzetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee voor mij maar uitzet is zo stommmmmmmmmmmmmmm
Bovendien mag mijn vent niet met zijn tengels aan mijn rood/roze taartplateau komen! Hij is nogal lomp af en toe.
Maar wel heel lief
CM is officieel niet de moordenaar van Sharon Tatequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'Het Schervengericht' van A.F. Th. van der Heijden: Charles Manson (moordenaar van Polanski's vrouw) en Polanski in dezelfde gevangenis.
Alleen was dat hypothetischquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'Het Schervengericht' van A.F. Th. van der Heijden: Charles Manson (moordenaar van Polanski's vrouw) en Polanski in dezelfde gevangenis.
Idd, the horrorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alleen was dat hypothetisch
Maar serieus: ik kan me niet voorstellen hoe het voelt, als je zo'n bericht krijgt, dat een van je geliefden op zo'n manier is vermoordZeker ook in het geval van Polanski, trouwens
Maar hij is er toch wel voor veroordeeld? *slingert Wikipedia aanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
CM is officieel niet de moordenaar van Sharon Tate
Hij heeft alleen de opdracht gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |