Ik wou het niet "bijzonder" noemen. Eerder stompzinnig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:38 schreef Echo99 het volgende:
Vul voor 'psychiatrische patienten' eens 'crimineel' of 'neger' in. Zie je dan zelf in hoe 'bijzonder' je stelling is?
Dit, dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een verschrikkelijk dom topic.
Enig idee hoeveel verschillende soorten psychiatrische patienten er zijn???
interessant.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:38 schreef Echo99 het volgende:
Vul voor 'psychiatrische patienten' eens 'crimineel' of 'neger' in. Zie je dan zelf in hoe 'bijzonder' je stelling is?
Oke, laat ik zeggen schizofrenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een verschrikkelijk dom topic.
Enig idee hoeveel verschillende soorten psychiatrische patienten er zijn???
Je bent gewoon een ongelofelijke kutuser die werkelijk geen idee heeft waar die het over heeft.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
Oke, laat ik zeggen schizofrenen.
Ik zal kijken of ik de start topic kan aanpassen.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
quote:Wat een verschrikkelijk dom topic.
Enig idee hoeveel verschillende soorten schizofrenen er zijn???
Bullshit. Voor 'criminelen' had er ook 'blondines' of welk willekeurig uiterlijk- of gedragskenmerk kunnen staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
interessant.
Deze reaCtie hoopte ik op.
Blijkbaar worden psychiatrische patienten gelijk geschaard met criminelen.
Dat is vreemd, aangezien het vaak gewone aardige mensen zijn die geen kwaad willen doen, maar door een psychose of weet ik wat denken een aantal duivels te moeten doden.
Echter ik begrijp dat ook al is het achterliggende motief anders, een moord een moord blijft, en zij even gevaarlijk mogen worden geacht als criminelen. Echter ze doen niets opzettelijk fout. Dit in tegenstelling tot criminelen die met heldere voorbedachte rade te werk gaan.
TerugVindvrijdagmiddagPret.quote:
Dank je wel voor je uiterst normale reaktiesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ongelofelijke kutuser die werkelijk geen idee heeft waar die het over heeft.
Overigens kunnen criminelen ook heel aardig zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
Dat is vreemd, aangezien het vaak gewone aardige mensen zijn die geen kwaad willen doen, maar door een psychose of weet ik wat denken een aantal duivels te moeten doden.
Zegt de term "hokjesgeest" je iets TS ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
Ik heb familie die schizofreen is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
Dank je wel voor je uiterst normale reakties![]()
Ik las het stukje over de belg die geschminkt als The Joker een creche binnen liep en daar baby's vermoorden. Ik neem aan dat die man redelijk gestoord is. Daardoor kwam ik op het idee voor dit topic.
Overigens, ik heb nog steeds niet gemerkt dat jij weet waar je het over hebt. Beetje roepen "er klopt niks van" kan ieder kind van 8
Wacht maar tot het je buurman is en de medicatie niet goed samengesteld isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Monocultuur het volgende:
[..]
interessant.
Deze reaCtie hoopte ik op.
Echter ik begrijp dat ook al is het achterliggende motief anders, een moord een moord blijft, en zij even gevaarlijk mogen worden geacht als criminelen. Echter ze doen niets opzettelijk fout. Dit in tegenstelling tot criminelen die met heldere voorbedachte rade te werk gaan.
Eensch met de poesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde net over een agent die in Scandinavië zijn vrouw heeft vermoord. Alle agenten preventief afschieten!
Jawel hoor. Dat gaat zeker te ver.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik schaar ze niet gelijk aan criminelen, maar om nou te zeggen "het geeft niet dat ie iedere 10 minuten bij je aan de deur staat om te zeggen dat je een engel bent" (en dat dan nog meent ook) of "wat maakt het nou uit dat ie z'n complete meubilair van het balkon af flikkert, dat doet ie niet opzettelijk", dat vind ik persoonlijk wat te ver gaan. Jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |