Geile beats zijn okay!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, nog niet... maar ik hoorde wel geile beats @ 3uur des nachts per telefoon.
Lekkere classic.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef DreamAway het volgende:
Reflekt feat Delline Bass - Need to Feel Loved (Adam K & Soha remix)![]()
Ja, zeker in bed om 3uur snachts... Als je van blonde krullen, bolle buiken en blauwe ogen houdtquote:
Goeie deun ja, ik draai hem al evenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef DreamAway het volgende:
Reflekt feat Delline Bass - Need to Feel Loved (Adam K & Soha remix)![]()
Jaaaaaaaaa!quote:
Lekker plaatje om eens op te zetten maar niet echt extreem goed wat mij betreft. Vocals zijn lekker maar niet schokkend. Ze heeft wel een heerlijke stem natuurlijkquote:
in de remix vind ik niet echt de kleerup sound naar voren komen, daarom hier het origineel, deze vind ik ook veel toffer dan de remixquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:06 schreef DreamAway het volgende:
kan er niks aan doen, maar deze is ook![]()
heeft een klein beetje die Kleerup sound die ook in Robyn's 'Heartbeat' te vinden was.
Ligt het aan mij of is dit een van de meest geregisseerde filmpjes ooit. Kleine club, camerageile mensen, applaus en gejoel onder het filmpje geplakt... Het is dat ze de tekst kennen, maar zelfs dat komt wat fake over.quote:
Dit is wel heel erg TMF jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit een van de meest geregisseerde filmpjes ooit. Kleine club, camerageile mensen, applaus en gejoel onder het filmpje geplakt... Het is dat ze de tekst kennen, maar zelfs dat komt wat fake over.
That's the xtc my friends: drugs are breaking down social barriers! It's the love! THE LOVE I TELL YA!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef m-kay het volgende:
[..]
Kleine club, camerageile mensen, applaus en gejoel...
Hebben ze dat in IJsland?quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:48 schreef Tomaz het volgende:
[..]
That's the xtc my friends: drugs are breaking down social barriers! It's the love! THE LOVE I TELL YA!
daar doen ze aan smarties en denken dat het effect erbij. It's all in the head!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |