Goh en dat van fillers, wat totaal onverwacht.quote:
... wat voor sport doe je dan ?quote:
Iaido en Kendoquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekend!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:44 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Goh en dat van fillers, wat totaal onverwacht.
Ik ga morgen kijken nu druk aan het leren voor mijn laatste tentamen. Van het weekend lekker manga en anime kijken + formule 1 + uren sporten + gamen + uit = maandag bekaf aan mijn colleges beginnen.
quote:
Dalijk op school maar via narutofan.comquote:Announcement: Due to high traffic from Naruto 441 our servers are running slow. We're trying to solve this problem right now. So if something isn't working please try again in a bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Sala-adin op 27-03-2009 10:20:28 ]
Echt waar joh?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:12 schreef GrupoBalanca het volgende:
441 staat online op Onemanga!
In Den Haag ja. Jodo trekt me gewoon niet echt, ook geen flauw idee waarom niet. Waarschijnlijk omdat het net tussen iaido en kendo valt, het is niet echt rustig maar ook niet echt actief. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:09 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Oh in Den Haag ?
Waarom Jodo niet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus we zijn voorlopigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door capital_P op 03-04-2009 11:00:10 ]Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Aan jiu jitsu/jutsu gedaan, wil gaan starten met aikido. Als er geld en mogelijkheid is, eventueel starten met kendo of iaido.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:57 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
In Den Haag ja. Jodo trekt me gewoon niet echt, ook geen flauw idee waarom niet. Waarschijnlijk omdat het net tussen iaido en kendo valt, het is niet echt rustig maar ook niet echt actief. Dat zou de enige reden zijn die ik kan bedenken.
Doe jij aan toevalling aan jodo of een andere budo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 19:20 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Aan jiu jitsu/jutsu gedaan, wil gaan starten met aikido. Als er geld en mogelijkheid is, eventueel starten met kendo of iaido.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik doe nu een jaar iaido en een half jaar Kendo waarbij de laatste mijn voorkeur heeft. De kosten voor beide sporten liggen wat hoger dan de kosten voor Aikido. Zijn de kosten echter gemaakt dan heb je daarna weinig kosten je kunt je erg lang doen met het materiaal. Je hoeft gelukkig ook niet meteen in het begin veel kosten te maken. Ik kijk uit naar elke trainig![]()
Ontopic
Anime: Ik had verwacht dat het einde van de fillers nu zo langzamerhand toch wel in zich zouden komen maar helaas.
Manga: Voor deze week helaas nog geen spoilers online maar die zullen vannacht wel op internet verschijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Vanaf shippuuden 60 geloof ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:37 schreef LockonStratos het volgende:
Weet iemand vanaf welke ep Naruto in breedbeeld word uitgezonden?
En vanaf welke ep in 1080p?
Ze zijn er anders wel degelijk 1080 versies... Dat het niet haalbaar is via torrents is onzin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vanaf shippuuden 60 geloof ik.
1080p zal nooit komen, is niet haalbaar via torrents.
Nee die waren 1080i...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef capital_P het volgende:
waren de eerste paar afleveringen van HS niet in 1080p?
Weet niet waarom het niet haalbaar is via torrentz, maar ik heb al genoeg 1080p films op die manier gedownload.
Vanaf aflevering 75? Ja, dan is het zeker waard om te kijken nog!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:45 schreef Ge4ce het volgende:
tvp o_o.
No pain, no gain. Leuk concept.
Ik heb de anime overigens semi-gedropped. Of is het nog wel waard te kijken? (zit op afl. 75)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Naruto ball Zquote:
Ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:07 schreef GrupoBalanca het volgende:
Zijn ze trouwens nog bezig met de fillers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |