Ik eigenlijk niet, maar wat is er mis met horrible subs (behalve dat de naam natuurlijk impliceert dat de subs horrible zijn) ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 07:34 schreef wc-eend het volgende:
Heeft iemand KGSubs , DPAC of Animebento subs eens geprobeerd?
Ik heb wel epi 92 in een alternatieve versie dan die van HS gebrobeerd. Leverde heel wat andere vertalingen op en niet zo logisch als HS, ook al versta ik niet zo heel goed japansquote:Op woensdag 11 februari 2009 06:55 schreef wc-eend het volgende:
Niks maar ik zag al deze versies nu ook.. dus dacht vraag het eens..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG, 1000 maal excuus.![]()
Sorry, had het echt niet gezien en niet gelijk mijn post nagekeken. Doe ik normaal wel.
[ Bericht 36% gewijzigd door Dethroned op 14-02-2009 21:27:56 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:35 schreef Dethroned het volgende:Gebruik nou eens een spoiler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Welke versie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:33 schreef Cahir het volgende:
Ben ik de enige die met een blauwe laag over de anime heen kijkt? Zo'n blauw-achtige kleur over alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:50 schreef Kijana het volgende:
Zijn er meer mensen die http://www.takafansubs.com/ gebruiken?
Verdereens met spoiler ik denk dat dit nog 1 a max 2 manga's duurt voordat het verder gaat maar het echte deel moet dan ook nog komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:05 schreef GrupoBalanca het volgende:
De echte Pein/Nagatowow.......fucked up.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:40 schreef Blackninjadude het volgende:
Manga Chapter 436
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef GrupoBalanca het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben erg verbaasdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en de anime was wel beter. Alhoewel ik zijn collaboration jutsu beetje vind tegenvallen en de uitwerking ook.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:07 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik ben erg verbaasdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en de anime was wel beter. Alhoewel ik zijn collaboration jutsu beetje vind tegenvallen en de uitwerking ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er iig naar uit dat het spannend gaat worden als het echt is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:35 schreef torn_Machina het volgende:
Dit vond ik net tijdens het browsen.
Geen idee of dit echt is.![]()
Spoilers
Hij is echt, de reden waarom is echt ZWAAR KLOTE maar hij is echt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:35 schreef torn_Machina het volgende:
Dit vond ik net tijdens het browsen.
Geen idee of dit echt is.![]()
Spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:43 schreef Michie_ het volgende:
Ja hij is inderdaad echt.My thoughts exactlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |