Net gehaald. Ben benieuwd.quote:Op zondag 5 april 2009 01:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
vind die groene echt heerlijk! heeft een jasmijnachtig iets. lekker!
bronquote:SdB start met Burn van Coca-Cola
AMERSFOORT - Super de Boer start dinsdag met de verkoop van de energy-drink Burn van Coca-Cola.
Super de Boer is hiermee de eerste formule in Nederland die het product in de schappen heeft liggen. Klanten van Super de Boer betalen 1,79 euro voor het energiedrankje. Burn is verkrijgbaar in een extra grote verpakking (458 ml). De prik in het drankje blijft behouden dankzij een hersluitbare draaiclip.
Coca-Cola kondigde al eerder aan Burn op de Nederlandse markt te willen brengen. Het energiedrankje was al enige jaren in andere Europese landen te koop, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België en Italië.
Hey die had ik verleden week ook in Frankrijk. Werkt alleen niet echt goed, die dop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Wel duur trouwens, ¤1,80 voor nog geen halve liter. Zal wel door die hersluitbare clip komen.
Overigens, is het neit een idee de TT van dit topic te wijzingen in ''Energy Drink Topic'' o.i.d.?
Ook mijn eerste gedachte, het smaakt naar hoe Zwitsal babylotion ruikt. Ik vind het heel lekkerquote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Het smaakte naar zwitsalOf lag dat aan mij
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef ibaneX het volgende:
SPAM energy, nu ook in 0.5L
Is goed te doen
[ afbeelding ]
Waar te koop? Nooit eerder gezien eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef ibaneX het volgende:
SPAM energy, nu ook in 0.5L
Is goed te doen
[ afbeelding ]
Je moet er ook niet op leven, sommige energy drinks zijn lekker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Steve-O het volgende:
Ik snap sowieso de mensen niet die op dit soort troep leven.
gofast hebben ze ook bij de gewone AHquote:Op zondag 1 februari 2009 15:30 schreef arj1o1 het volgende:
Jaren na lancering van Red Bull is er dus eindelijk innovatie in het schap, na enkel wat me-too producten.
Nu bij de AH dus:
*Red Bull
*Bullit
*Rockstar
*Monster
*Rodeo
*Euroshopper
*Gofast! (Ook bij gewone AH? vooralsnog alleen gezien bij ToGo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |