.... dat is vraagt om een bashquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan ben je erger dan ik, ik ga er nog geeneens geld uitgeven
PB, je mag nu bashen op Psycho i.p.v. mij![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:37 schreef jslavenburg het volgende:
Zoals belooft een aantal van de (40) competenties die ik moet invullen:
[..]
Tielquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef Puala het volgende:
Moeten we nog kijken. Waarschijnlijk begeleid op kamers omdat het contact met me ouders gewoon bagger is. Ik wil het liefst Tiel, maar het zal wel verder weg worden..
Het is puur gekeken op afstand he.quote:
Waar is je school dan? En waar woon je nu?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is puur gekeken op afstand he.
Dan woon ik dicht bij school en ook nog een beetje dicht bij mijn ouders. Zit ik overal gewoon lekker tussenin.
Mijn school staat in Geldermalsen en zelf woon ik in Ochtenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar is je school dan? En waar woon je nu?
Ik hoop toch wel het begeleid op kamers traject uit te zijn als ik 20 benquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
Nou wat nou als je HBO wil gaan doen, moet je weer gaan reizen, kun je beter iets verderweg gaan wonen zodat je er op langer termijn ook nog wat aan hebt
je bent geweldigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:41 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ja, busted, spellingn4z¡, etc, rip aan nabestaanden, etc
Als het sarcastisch was geweest had ik er welquote:
Oohquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het sarcastisch was geweest had ik er wel
je bent geweldigvan gemaakt
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben ook een behoorlijk sarcast.. Als ik nou geneeskunde had gedaan... was ik een regelrechte kloon van dr House
Dr.: Sir, you're now cured from cancerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben ook een behoorlijk sarcast.. Als ik nou geneeskunde had gedaan... was ik een regelrechte kloon van dr House
House!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
ik hoorde het ook net op de radio. Gelukkig is het niet mijn kant op gegaanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:05 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht iemand heeft buiten een vieze ruft gelaten.. blijkt dat er volgens het nieuws bij Pernis iets mis is gegaan en de stank richting het Westland en Den Haag gewaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |