Ben tegenwoordig aan het verkondigen dat ik verliefd ben op Anoek, is geinig om te kijken hoe ze daar op reageertquote:
tofquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En heb toch al 2 jaar, en bijna 5 maanden verkering
Het is altijd nog CAT5quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah
Kan je de RIS en GPO via een NAS schijf in de Cad 5 kabel verbinden d.m.v. een Quota?
* jslavenburg gooit random met ICT begrippen
echtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig aan het verkondigen dat ik verliefd ben op Anoek, is geinig om te kijken hoe ze daar op reageert
nee over Henkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
echtdan ben ik verliefd op sjoerd
of hebben we het niet over die Anouk?
Ik moet morgen nog de hele dagquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:30 schreef Milou__ het volgende:
flikker op je met je weekend.. ik moet nog tot half 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een hond is het ook![]()
Jij mag niet verliefd zijn op sjoerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Californium het volgende:
[..]
echtdan ben ik verliefd op sjoerd
of hebben we het niet over die Anouk?
how sweetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey, heb mijn vriendin wel via internet ontmoet he?
waarom mag ik niet verliefd zijn op sjoerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij mag niet verliefd zijn op sjoerd
En ik ben niet verliefd op Anouk, doe niet aan verliefd zijn
Dus voordat je interessant gaat doen met afkortingen ... moet je het wel goed doenquote:
Hahaha, zou gewoon een beetje kansloos zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:38 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom mag ik niet verliefd zijn op sjoerddat bepaal jij maar eens even zeg
![]()
waarom zou dat kansloos zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, zou gewoon een beetje kansloos zijn
Maar doe wat je niet laten kan hoor![]()
Heb jij met een dude gedatequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je er nou serieus op in?
Dude...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |