In een gaybar of op een gayfeest ga ik er voor het gemak vanuit dat ze allemaal lesbeaus zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien herken je in t echte leven de lesbos niet omdat je ze alleen denkt te herkennen als er bijna een manwijf voorbijkomt
Door mij momenteel niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag, wordt er hier weer flink gescharreld?
je ziet er soms foto's voorbij komenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar een 10....
ik denk dat er gewoon een erg slechte foto naast staat om tussen te kiezen.
Ben je iig goed bezig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Straks zit ik in de sportschool, wellicht daar
dan weet ik t ook nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In een gaybar of op een gayfeest ga ik er voor het gemak vanuit dat ze allemaal lesbeaus zijn
Ik had net een meisjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
je ziet er soms foto's voorbij komen
nooit de dames bekeken maar bij de mannen is het meer schrikken dan even verlekkerd kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
je ziet er soms foto's voorbij komen
aaawhquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, beroerd. Maar ik kom mijn bed uit.En zoonlief helpt met echt super.
Hoi Techno.
Maar jij hebt nmlk, daar zou dat toch makkelijk bij moeten lukken?quote:
Ik kijk nooit verlekkerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nooit de dames bekeken maar bij de mannen is het meer schrikken dan even verlekkerd kijken
en als ik es verlekkerd kijk wonen ze minimaal 150km bij mij vandaan
Da's wel erg goedkoop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
Zat met haar rug naar de camera, op haar knieen, benen wijd string uiteraard boven har broek uit, alleen een bikini topje en dan zo over haar schouder zwoel de camera in kijken
en wat is t ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens een ideaal kadootje gevonden voor een vriend van me die bijna jarig is.
Kan ik het niet in NL krijgen
Ik kan het iig niet vinden
Als ik wil lukt dat wel hoor maar ik heb momenteel even al mn energie nodig voor mezelf.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar jij hebt nmlk, daar zou dat toch makkelijk bij moeten lukken?
Hoe is het, nog altijd happy single?
Dat is natuurlijk vrij makkelijk te bereiken als je in een uithoek van het land gaat wonenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:40 schreef Duimelot het volgende:
en als ik es verlekkerd kijk wonen ze minimaal 150km bij mij vandaan
Verbetering is goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, beroerd. Maar ik kom mijn bed uit.En zoonlief helpt met echt super.
ja maar ja maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vrij makkelijk te bereiken als je in een uithoek van het land gaat wonen.
227,5 km van het centrum van jouw woonplaats weg volgens de routeplannerquote:
Daar moet je ook tijd voor krijgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik wil lukt dat wel hoor maar ik heb momenteel even al mn energie nodig voor mezelf.
Ja, zo erg als gisteren was niet leuk meer.quote:
Heyquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, zo erg als gisteren was niet leuk meer.
Hoi Lit.
O? Kom jij dan langs?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hey. Gewoon je laten vertroetelen tot het een beetje wegzakt
.
Jij patsertquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
bij je eigen foto's kijken. en dan op het vraagteken klikken.
mijn "score" B
7.9 met 182 stemmen
7.8 met 130
en een dikke vette 9.6 met 146 stemmen
ik krijg straks nog kapsones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |