Ach, ik noem het zelf niet spannend eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spannende plannen voor t weekend?voor rival
leuk danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, ik noem het zelf niet spannend eigenlijk.
Die UIquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spannende plannen voor t weekend?voor rival
Jupquote:
Details!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, ik noem het zelf niet spannend eigenlijk.
Nee, niet echt. Alleen wat sociale verplichtingen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Spannende plannen voor t weekend?
Ik ben nieuwsgierig en jij zegt: komt goed...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup
Komt helemaal goed morgenavond
Er zit geen sex in de planning maar je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik wens jullie allemaal een fijn sexvol weekend!![]()
waar je zin in hebt, of die je gestolen kunnen worden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Alleen wat sociale verplichtingen.
Eentje is niet erg, maar ook een verjaardag die me gestolen kan worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
waar je zin in hebt, of die je gestolen kunnen worden?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig en jij zegt: komt goed...
Wat heb ik daar nou aan?
Ik ga niet alles hier neergooienquote:
Niet alles, maar heb je een date?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet alles hier neergooien
Ik noem het niet echt een date - dat klinkt altijd relatie achtig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet alles, maar heb je een date?
Wat ga je doen?
Met wie zou leuk zijn maar hoeft niet en je verwacht sex?
Neuh, hier laten we titels bij de deurquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:ik dacht even dat Lord_Sylus in het topic zat door die ava van JB
Het is een tijdelijke trendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:57 schreef Techno het volgende:
Wat is dat toch met al die wisselende avatars?
wel met twee van die poppetjes, maar die slaan elkaar niet.. tenminste.. misschien ook wel, maar wel net wat anders dan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
heeft die er ook zoeen?
Ik doe m trouwens weer terug
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik noem het niet echt een date - dat klinkt altijd relatie achtig.
Hapje eten en daarna zien we wel & verwacht ik seks; de kans zit er in.
Nee, volgens mij ook niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Wij hadden dit weekend toch geen date staan?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:01 schreef dawg het volgende:
Wij hadden dit weekend toch geen date staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |