Jordyquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:01 schreef Piles het volgende:
Als we toch goed nieuws aan het delen zijn: Nick en Simon scoren eerste # 1-hit
[..]
![]()
Hmmm... verkeerde publiek zeker? Die stonden zeker te wachten op de band die na ze zou komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef Susi het volgende:
A Balladeer... Die traden ooit op bij een festivalletje bij mij in het dorp om vier uur 's middags. Niemand luisterde naar hen, men stond alleen maar te lullen en zodoende vertrokken ze chagrijnig een kwartier eerder.
Later kwam Band Zonder Banaan. Om maar even aan te gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmmm... verkeerde publiek zeker? Die stonden zeker te wachten op de band die na ze zou komen.
Cos! whats up?!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:20 schreef cosmick het volgende:
Hans!
Leuk voor Sander!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:22 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ik lees net op Twitter dat Sander Guis de nieuwe nachtjock tussen 4 en 6 uur is geworden!
Wie 'zijn' nacht gaat opvullen is echter nog niet bekend.
quote:"Ik weet nog heel goed dat ik bij Regio FM in Wierden in Twente achter de mic zat. Ik was 15 jaar en ik vond dat al fantastisch. Omdat ik een enorme muziekliefhebber ben was mijn droom om ooit bij 3FM te kunnen werken. En nu ik van het 'timeslot' een tot vier naar vier tot zes kan gaan, is het te gek om mensen nu ook bij wakker worden te begeleiden. Ik heb er verschrikkelijk veel zin in!" aldus Sander Guis.
Ook lang niet meer gehoord zeg, damn! Maar blijft toch wel erg vet om te horenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:26 schreef TheZapster het volgende:
![]()
![]()
![]()
1 van de beste disco/dance platen ooit gemaakt
En anders loopt 'ie hier ook nog altijd mee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:47 schreef Piles het volgende:
Ik zet de recorder vast maar aan, anders ga ik het echt vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |