die kerel mogen ze van mij meteen een kogel door de kop schieten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om meteen met 'positief' nieuws te beginnen: http://www.deredactie.be/(...)ekpartij_dendermonde![]()
.
En toen ging Fok! down. lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:03 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Nou Roos, it's just you and me babe.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:39 schreef cosmick het volgende:
[..]Nina!
Wat ben je toch verrekte snel Roel![]()
!
Heb het niet gechecked maar denk het welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is deze er al zo vroeg eruit geknalt
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het niet gechecked maar denk het wel. Behoorlijk lange downtime dus..
Under Pressure
De productiviteit ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo afkickverschijnselen verdwijen per direct
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, tieft nou es op met die Milow![]()
![]()
. Of laat es wat anders van die gast horen.
Daar wil ik er één aan toevoegen:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog even met terugwerkende kracht
Softcell - Tainted love
Ilse
Oja, kut.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Claudia straks? Mooi, kan de radio weer uit.
Mijn radio gaat vrijdag van 12 tot 18 uur meestal automatisch of op Radio Veronica of op Simone FM een noordelijke stationquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Claudia straks? Mooi, kan de radio weer uit.
Damn net moeten missen tijdens mijn bilaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef Brennel het volgende:
[..]
Daar wil ik er één aan toevoegen:
![]()
Live - Lightning Crashes
![]()
Dat gehuil hoor je vaak genoeg dunkt me!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Damn net moeten missen tijdens mijn bila
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn radio gaat vrijdag van 12 tot 18 uur meestal automatisch of op Radio Veronica of op Simone FM een noordelijke station
Haha! Ja, viel mij ook op dat de uuropener ook al te horen was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Mevrouw komt binnen en gaat eerst uitgebreid staan lunchen terwijl 2 gasten in de studio de boel voor haar klaarzetten. Vervolgens praat ze door een promo heen, is de uuropener heel even te horen die notabene geraden dient te worden en gaat ze nu nog eens het draaiboek doorlezen. Qua voorbereiding zit de show dus echt prima in elkaar.
Rabradio valt wel mee, heb ik liever dan Claudia en Coen & Sander . . .quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef themauster het volgende:
Mijn radio gaat vrijdag van 12 tot 18 uur meestal automatisch of op Radio Veronica of op Simone FM een noordelijke station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |