abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65342368
http://www.hln.be/hln/nl/(...)JF-DENDERMONDE.dhtml

Heeft het over een rugzak vol messen en dat ie is opgepakt bij de Aldi.
pi_65342466
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij is gewoon binnen gelaten in het kinderdagverblijf?
Ik wil je beeld van de realiteit niet te ruw verstoren, maar onze dochter heeft nu op 2 dagverblijven gezeten en beide kan iedereen zo naar binnen lopen. Het is geen gesloten instelling (helaas in dit soort gevallen). Tuurlijk, een onbekende zal altijd opvallen, de leidsters letten goed op, maar toch. Binnen is binnen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65342552
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik wil je beeld van de realiteit niet te ruw verstoren, maar onze dochter heeft nu op 2 dagverblijven gezeten en beide kan iedereen zo naar binnen lopen. Het is geen gesloten instelling (helaas in dit soort gevallen). Tuurlijk, een onbekende zal altijd opvallen, de leidsters letten goed op, maar toch. Binnen is binnen.
Mijn zus en schoonzus werken ook op een kinderdagverblijf en ik ben inderdaad op de hoogte van de kwetsbaarheid van dit soort instellingen. Dan nog, op RTL 7 melden ze net dat de man aan een medewerker had aangesproken en daarna door mocht lopen. Iemand met een geschminkt gezicht laat je toch niet doorlopen of wel dan?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_65342553
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij is gewoon binnen gelaten in het kinderdagverblijf?
Heeft aangebeld dat hij wat vragen wilde en is zo binnengekomen als ik het goed begrijp.
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:12:20 #155
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_65342557
jesus,wat sick zeg..

ik heb er geen woorden voor
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_65342590
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mijn zus en schoonzus werken ook op een kinderdagverblijf en ik ben inderdaad op de hoogte van de kwetsbaarheid van dit soort instellingen. Dan nog, op RTL 7 melden ze net dat de man aan een medewerker had aangesproken en daarna door mocht lopen. Iemand met een geschminkt gezicht laat je toch niet doorlopen of wel dan?
Of die medewerker was toen al dood ?
pi_65342616
quote:

[..]

Tsja. Misschien juist wel. Een clown ofzo, weet ik veel. Ja, ik vind het erg lastig. Een kdv hoeft van mij geen onneembare vesting te worden, maar aan de andere kant, als je dit leest...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65342660
2 kindjes en 1 volwassene dood.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:15:01 #159
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65342661
quote:

[..]

Misschien aangebeld en door de intercom aan een medewerker gevraagd of hij binnen mocht komen om wat te vragen? Zoiets kan ik me voorstellen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 januari 2009 @ 13:15:29 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65342679
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef Jarno het volgende:

[..]

Bij ons is die realiteit toch anders... je komt niet binnen zonder code. Maar goed, ook dat is schijnveiligheid...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65342689
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Tsja. Misschien juist wel. Een clown ofzo, weet ik veel. Ja, ik vind het erg lastig. Een kdv hoeft van mij geen onneembare vesting te worden, maar aan de andere kant, als je dit leest...
Dit soort gebeurtenissen maakt iig duidelijk dat beveiliging een must is én dat psychiatrische instellingen echt in de middle of nowhere geplaatst moeten worden zodat het al een stuk lastiger wordt voor die psycho's om de maatschappij binnen te dringen.

3 doden bevestigd door RTL 7
pi_65342712
Dit soort dingen zijn niet tegen te houden, en het is niet echt een kwestie van niet laten doorlopen. Mensen die in zulke staat zijn kunnen alsnog best wel normaal aanspreekbaar zijn, en zelfs met een hoge mate van kalmheid een smoes verzinnen om binnen te komen. Misschien was dat zijn hele bedoeling wel van zijn clownsoutfit?

Ook maar dikke beveiliging bij elke basisschool, elk kinderdagverblijf, elke peuterspeelzaal, elke speeltuin etc neerzetten? Onrealiseerbaar.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_65342728
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:15 schreef MaLo het volgende:

[..]

Misschien aangebeld en door de intercom aan een medewerker gevraagd of hij binnen mocht komen om wat te vragen? Zoiets kan ik me voorstellen.
Dat is inderdaad goed mogelijk, met in het achterhoofd dat kdv erg veel druk en stress met zich mee brengen voor de medewerkers kan het wel eens snel zijn gegaan toen de dader eenmaal binnen was.
pi_65342729
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Bij ons is die realiteit toch anders... je komt niet binnen zonder code. Maar goed, ook dat is schijnveiligheid...
Bij ons is het kinderdagverblijf tot 0900 open en van 12:00 tot 13:00 en na 16:00, in de tussentijd zit de deur op slot. Een code kan helpen, maar zo'n gek als dit kan ook het raam inslaan of weet ik wat en naar binnen lijkt mij.
pi_65342735
Misschien wel te realiseren overigens, maar alleen als zoiets aan de orde van de dag is.
pi_65342783
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit soort gebeurtenissen maakt iig duidelijk dat beveiliging een must is
Doe normaal zeg, er is ook wel eens iemand in een supermarkt doodgestoken, daar ook maar constante beveiliging neerzetten? Ook op elke school? Waar trek je die lijn? Je kunt niet alles voorzijn, je kunt niet alles beveiligen. Zeker niet naar aanleiding van één incident.
pi_65342795
quote:

[..]

Dit soort gebeurtenissen maakt iig duidelijk dat beveiliging een must is én dat psychiatrische instellingen echt in de middle of nowhere geplaatst moeten worden zodat het al een stuk lastiger wordt voor die psycho's om de maatschappij binnen te dringen.

Ze maken ook vrij duidelijk dat die psychiatrische instelling er NIETS mee te maken hoeft te hebben. Dat zijn nu alleen maar speculaties.
pi_65342797
http://www.hln.be/hln/nl/(...)JF-DENDERMONDE.dhtml
quote:
Hij zei dat hij een inlichting wilde vragen en raakte zo binnen.
pi_65342808
quote:

[..]

Dit soort gebeurtenissen maakt iig duidelijk dat beveiliging een must is én dat psychiatrische instellingen echt in de middle of nowhere geplaatst moeten worden z
is het een psychiatrisch patient dan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65342814
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Dzy het volgende:
Misschien wel te realiseren overigens, maar alleen als zoiets aan de orde van de dag is.
Tuurlijk, dat moet gewoon te realiseren zijn.
pi_65342824
quote:

[..]

Nee zeg, je moet niet het beleid vaststellen op wat een gek doet. Dan kan je bezig blijven. Ik wil helemaal niet dat mijn kind in een onneembare vesting terecht komt, absoluut niet. Dan kan je ook alle scholen dichttimmeren en ga zo maar door. Dit is een exces en moet je ook als zodanig bekijken.
pi_65342838
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:18 schreef Dzy het volgende:

[..]

Doe normaal zeg, er is ook wel eens iemand in een supermarkt doodgestoken, daar ook maar constante beveiliging neerzetten? Ook op elke school? Waar trek je die lijn? Je kunt niet alles voorzijn, je kunt niet alles beveiligen. Zeker niet naar aanleiding van één incident.
Idd, what's next? Hoge muren om een kinderdagverblijf, prikkeldraad eromheen, allerlei bewakers met uzi's?
Allah Al Watan Al Malik
pi_65342839
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is het een psychiatrisch patient dan?
Ja, dat heb ik nu al meerdere keren voorbij horen komen.
pi_65342852
Bizar.
pi_65342902
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Idd, what's next? Hoge muren om een kinderdagverblijf, prikkeldraad eromheen, allerlei bewakers met uzi's?
Gaat ook te ver inderdaad, maar een bepaalde vorm van beveiliging moet wel kunnen toch. Hoe vaak hebben we in de afgelopen jaren nu al niet gezien dat scholen te makkelijk binnen te dringen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')