abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 21:21:49 #201
123170 alors
zlata1234
pi_65434710
Wat ik trouwens ook nog had bedacht, met dat gedoe in het begin dat ze nog geen mol hadden. Ze hoefden geen mol te kiezen, want de mol was Dennis (Weening) en Dennis blijft ook de mol. Hetzij in een andere gedaante, namelijk Dennis Storm.
know'm sayin?
word? word.
pi_65437238
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:43 schreef Irving het volgende:

[..]

Er was geen groepsfoto gemaakt in deze aflevering Althans, dezelfde foto als uit aflevering 2 is laten zien als groepsfoto
[..]

Ja zou kunnen. RayMania had de hint naar Froukje al een beetje uitgelegd, maar ik vertel hem even compleet. Gabrielle - Out of Reach is dus de soundtrack in Bridget Jones' Diary. Jones is synoniem voor Johnson (bron) en Johnson is de engelse vertaling van Jansen. Dan wijst het dus naar Jansen's diary, Froukje.

Kheb de hint ook een beetje kunnen linken aan Sebastiaan, want Jones' Diary kan je als twee dingen opvatten: Jon's diary, en Jansen's (Froukje dus) diary. Sebastiaan heeft Froukje's diary dus gejat, en heeft molboek vergeleken met Jon, dus hij is érg sterk betrokken bij beide diary's (en misschien wel een "bridge" is tussen Jon's & Jansen's diary ) Maar eigenlijk klinkt de hint naar Froukje sterker.

Ondanks dit blijf ik wel op Froukje als mol, want op basis van de afleveringen vind ik haar veruit het verdachtst.
Dat heb ik dus ook.

Maar wanneer Froukje toch niet de mol is hoop ik dat ze er de volgende aflevering uit moet.
pi_65438324
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef -SG- het volgende:
Bij die opdracht in het theater he. Was Dennis Wie...
En Wie is de Mol?
Zou dus kunnen zijn. Dennis is de Mol..
precies.
Simpeler kan het niet.

Dennis is de mol

Slotje
*verwijderd door Admin*
  maandag 26 januari 2009 @ 22:43:19 #204
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_65438397
Dat lijkt mij ook een goede hint, maar dan is Dennis wel echt een waardeloze mol, misschien nog wel slechter dan Inge. Die gast heeft veel te veel goede dingen gedaan om mol te zijn.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_65440973
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat lijkt mij ook een goede hint, maar dan is Dennis wel echt een waardeloze mol, misschien nog wel slechter dan Inge. Die gast heeft veel te veel goede dingen gedaan om mol te zijn.
Dat zou je denken ja, maar dat is precies goed om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. Misschien wil de mol eerst wel met iedereen vriendjes worden en iets opbouwen, en daarna kei hard toe slaan (wat dan minder verdacht kan zijn, want een foutje maken doet iedereen wel eens).

Zo zou ik het in ieder geval doen. In het begin aardig doen en laten zien dat je je best doet, zodat andere deelnemers verdacht worden. En later pas gaan crashen. Dan zien de kijkers en deelnemers door de bomen het bos niet meer.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:27:56 #206
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_65442302
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zou je denken ja, maar dat is precies goed om iedereen op een verkeerd spoor te zetten. Misschien wil de mol eerst wel met iedereen vriendjes worden en iets opbouwen, en daarna kei hard toe slaan (wat dan minder verdacht kan zijn, want een foutje maken doet iedereen wel eens).

Zo zou ik het in ieder geval doen. In het begin aardig doen en laten zien dat je je best doet, zodat andere deelnemers verdacht worden. En later pas gaan crashen. Dan zien de kijkers en deelnemers door de bomen het bos niet meer.
ja, maar dan is er echt helemaal niets meer aan wie is de mol, want op die manier kan iedereen het wel zijn. Een mol hoort gewoon geen geld binnen te brengen, daarom is Vivienne ook 110% zeker geen mol. Zo heeft Dennis vorig jaar niets bijgedragen aan de pot, terwijl bijna niemand hem verdacht. Een beetje de rol die Froukje nu heeft, alleen denk ik dat de mol zich nu juist een keer verdacht gedraagd (geen lange voorbereiding en een keer verandering is ook goed)

Ik heb nu genoeg mooie hints voor Paula als mol gezien en ook die heeft nog niets in de pot gebracht, dus zij blijft het totdat ze er uit ligt.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_65443185
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:27 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

ja, maar dan is er echt helemaal niets meer aan wie is de mol, want op die manier kan iedereen het wel zijn. Een mol hoort gewoon geen geld binnen te brengen, daarom is Vivienne ook 110% zeker geen mol. Zo heeft Dennis vorig jaar niets bijgedragen aan de pot, terwijl bijna niemand hem verdacht. Een beetje de rol die Froukje nu heeft, alleen denk ik dat de mol zich nu juist een keer verdacht gedraagd (geen lange voorbereiding en een keer verandering is ook goed)

Ik heb nu genoeg mooie hints voor Paula als mol gezien en ook die heeft nog niets in de pot gebracht, dus zij blijft het totdat ze er uit ligt.
Dat vind ik ook.
Dan is heel het concept van het programma weg.
Het is juist de bedoeling dat de mol op slinkse manier geld probeert uit de pot te houden.
Ik zou het heel erg jammer vinden als een mol eerst vriendjes wordt en dan pas geld uit de pot houdt. Zo denk ik ook dat Vivienne geen mol is net als Jon en Dennis. Zij zijn zo fanatiek bezig om geld in de pot te halen.

De mol van vorig jaar, Dennis vond ik een hele goede mol. Hij profiteerde van de fouten van een ander. En daarom verdacht niemand hem.
pi_65448627
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:41 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

precies.
Simpeler kan het niet.

Dennis is de mol

Slotje
tja, vorig jaar liep Edo met een bordje "mol" op zijn rug, maar hij was hem toch niet.
pi_65449483
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:10 schreef avonne het volgende:

[..]

tja, vorig jaar liep Edo met een bordje "mol" op zijn rug, maar hij was hem toch niet.
Dat jaar met Yvon als mol, had Yvon de vlieger met "Mol" erop, en dat was destijds wel weer een officiële aanwijzing.
pi_65450292
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat jaar met Yvon als mol, had Yvon de vlieger met "Mol" erop, en dat was destijds wel weer een officiële aanwijzing.
Nog genialer vond ik dat ze MOL in de nasi schreef met ketjap, en niemand die het zag!
pi_65450417
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef Nuna het volgende:

[..]

Nog genialer vond ik dat ze MOL in de nasi schreef met ketjap, en niemand die het zag!
Owja
  dinsdag 27 januari 2009 @ 14:47:23 #212
pi_65456031
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 12:01 schreef Nuna het volgende:

[..]

Daarom kijk ik ook weer uit naar de bekendmaking van de hints. En dat je je voor je kop slaat omdat je er zo dichtbij zat, maar de hint net iets te ingewikkeld (of te simpel) uitlegde. Maarja, eerst nog ff wat afleveringen kijken!
pi_65458125
fuck wat is die sebastiaan irritant, echt een schoolvoorbeeld waarom WIDM niet meer leuk is... please gooi hem er volgende week uit... en als ie de mol is is het helemaal verschrikkelijk!
pi_65461888
Vind hem juist goed spelen in widm :y
Zo niet.. dan toch!
pi_65462484
Bij de volgende executie gaat de groep een rol spelen blijkbaar.. Spannend
pi_65462520
Ik vind het wle grappig hoe diverse mensen hier roepen "oh, als [insert naam kandidaat] de Mol is, is het wel een hele slechte Mol, zo overduidelijk!". Terwijl de naam die dan genoemd wordt steeds een andere is. Dus zo overduidelijk is het kennelijk toch niet.
pi_65462885
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 15:42 schreef kodama het volgende:
fuck wat is die sebastiaan irritant, echt een schoolvoorbeeld waarom WIDM niet meer leuk is... please gooi hem er volgende week uit... en als ie de mol is is het helemaal verschrikkelijk!
Ik vind hem eigenlijk wel een prachtig figuur in WIDM, zo zouden er wel meer mogen zijn.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Games dinsdag 27 januari 2009 @ 18:15:20 #218
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_65463542
Hopelijk niet weer van die taferelen dat er een kandidaat terug in het spel komt...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:25:12 #219
pi_65463791
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:41 schreef k_man het volgende:
Ik vind het wle grappig hoe diverse mensen hier roepen "oh, als [insert naam kandidaat] de Mol is, is het wel een hele slechte Mol, zo overduidelijk!". Terwijl de naam die dan genoemd wordt steeds een andere is. Dus zo overduidelijk is het kennelijk toch niet.
gedeeltelijk ben ik het met je eens, maar als een mol zelf ook geld verdient, dan is hij/zij slecht. Maar 'overduidelijk' hoeft niet perse slecht te zijn. Want heel veel mensen verdenken Froukje van het mol zijn omdat zij juist onopvallend is en vinden bijvoorbeeld Paula geen mol omdat zij het te duidelijk is. Maar dat onopvallende valt nu juist op, dus is het beste wat de mol kan doen: opvallen en geen geld binnen halen, maar dat laatste ook weer niet te overduidelijk (ander is het ook weer duidelijk).

En nu de vraag:

Hoe vaak staat het woord '(over)duidelijk' in deze reactie?
pi_65468612
Ook altijd irritant die reacties achteraf. Als de mol bekend is. Die had ik in week 3 al door.
pi_65470205
Wat mij nu al twee weken op valt is dat Dennis een speciale rol heeft bij de opdrachten en vaak even alleen wordt genomen door Pieter Jan. Of het iets betekent weet ik niet meer het valt me op.

Vaak in de eerste afleveringen zien we de mol niet of slecht aan het werk dus het kan nog iedereen zijn. Ook personen die nu veel geld in de pot stoppen. De Mol weet wat in de verdere afleveringen de opdrachten zijn en kan daartoe handelen. Ik blijf ook daarom nog steeds bij Viviënne als Mol. Ook door het filmpje van aflevering 4 in de molmail.
pi_65471310

Vriendlief op WIDM.com is weer aan 't tekenen geslagen!
pi_65472804
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef kenwel het volgende:
Wat mij nu al twee weken op valt is dat Dennis een speciale rol heeft bij de opdrachten en vaak even alleen wordt genomen door Pieter Jan. Of het iets betekent weet ik niet meer het valt me op.
PJH wist niet wie de Mol was, dus het lijkt me niet. Het is me trouwens ook niet opgevallen. Alleen bij het reuzenrad werd Dennis apart genomen, toch?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:17:30 #224
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_65472922
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

Vriendlief op WIDM.com is weer aan 't tekenen geslagen!
Top! Ik zag 'm nog niet zo lang geleden posten dat hij niet zoveel tijd meer heeft en ergens halverwege een samenvatting zou doen.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_65473059
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:14 schreef k_man het volgende:

[..]

PJH wist niet wie de Mol was, dus het lijkt me niet. Het is me trouwens ook niet opgevallen. Alleen bij het reuzenrad werd Dennis apart genomen, toch?
Dat PJ niks weet betekent niet dat hij geen opdrachten van de regie/redactie kan krijgen.. die kunnen best tegen hem zeggen 'kies Dennis als kandidaat', zonder dat PJ hoeft te weten of daar wat achter zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')