Truste, toppertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:58 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, ik ga maar 's stoppen met posten, want ik weet nu waarom ik niet kan slapen: misselijkhet borrelde al, maar nu
Truste voor straks!
Ik was er helemaal klaar voor! Maar toen gingen we Ugly Betty kijken en wilde vriendinnetje niet meer.. hebben we de hele avond UB gekekenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Fogel het volgende:
[opa aan het woord]
Wat zijn jullie trouwens voor een soort studenten? Op donderdagavond hoor je in een kroeg te zitten verdomme.
[/opa aan het woord]
Jammer dat ik teruggelezen hebquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:26 schreef HostiMeister het volgende:
Jammer dat LR d'r niet is met d'r beeldende gedachten
Ik twijfel tussenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer dat ik teruggelezen heb![]()
Fijn dat je aan me dacht haha, ik net ook aan jou
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:48 schreef LastRequest het volgende:
Ben nog niet helemaal bijgelezen maar tot nu toe ben ik het met Piet eens, jezus wat een onzin.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Truste, toppertje
Beterschap aai.gif
Niet speciaal naar jou bedoeld, maar dat zouden ze overal moeten invoeren. Moet je opletten hoe hard het ziekteverzuim van werknemers ineens daalt!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mèn wat was ik ziek vannacht..
buikpijn, kotsen![]()
maar geweldig, weer aan 't werk nuwant uitzendbureau
dus 2 wachtdagen als je ziek bent, wat inhoudt dat je gewoon niet betaald krijgt...
Oeh, zuurquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bluuuuh wat een kutdag is dit
Vanochtend vroeg op gestaan voor de tandarts, 2 minuten later gaat de telefoon tandarts is ziek nu moet ik ergens in maart.. Naja ik maar met goede moed gaan leren, kijk dus mn webmail van de uni, woei een 4.5 voor strafprocesrecht. Nu dus al 4 van de 6 tentamens zeker niet
Goede motivatie voor aankomende maandagheb het er helemaal mee gehad
/klaagbaak.
ik weet ook wel waarom ze het doen, vooral bij studenten die anders na een avondje doorhalen lekker thuis blijvenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet speciaal naar jou bedoeld, maar dat zouden ze overal moeten invoeren. Moet je opletten hoe hard het ziekteverzuim van werknemers ineens daalt!
Ik wilde al zeggen wat weinig nieuwe posts.. maar hij lag eruit dus?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, relativeer, FOK! doet 't weer.
Nicequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:25 schreef Nielez het volgende:
FOKAPOTVP.
8.25 voor toets gister dus hoef tentamen niet te maken als die casus gewoon wordt goedgekeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |