psssst, maak een mooie openings post en kijk hoe het topic loopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef vaagsel het volgende:
Ik bedoelde 1 topic waar de recepten/verslagen gepost worden en 1 feedback topic voor de andere posts.
Misschien is een maximum prijs voor de ingrediėnten ook een goed idee? Zeg 10 euro?
Denk dat, mocht het van de grond komen, het ook goede reclame kan zijn voor CUL. Ik kom steeds leuke kook blogs tegen, zou leuk zijn als we die mensen ook kunnen prikkelen om hier hun kunsten te vertonen.
roep het meer om de fok cultuur, leuke ideeen, alleen niemand die het voortouw durft te nemen, of het zo slecht neer zet dat het niks word.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:31 schreef vaagsel het volgende:
Ik wou eerst even de animo peilen. Daarbij lijkt het me goed om eerst even te bekijken wat men wil/leuk vind. Kan me niet voorstellen dat in dit forum iemand mijn idee ongevraagd zou jatten. Daarbij moet dit een CUL idee zijn en niet zozeer mijn ding om te zorgen dat er zoveel mogelijk mensen meedoen.
Ik zal morgen dit topic weer checken en bij gebleken interesse zal ik een mooie OP maken. Ben blij dat er nu al zoveel animo is!
of een foto met de ingredienten plaatsen ...en een bereiding erbij en dan een eindresultaatfoto :quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Wel een leuk idee om ook foto's van de bereiding en misschien ook + bereidingstijd erbij plaatsen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef Isabeau het volgende:
Wel een leuk idee om ook foto's van de bereiding en misschien ook + bereidingstijd erbij plaatsen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |