Ze gokken er wss op dat niemand durft in deze economische situatie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat merken ze vanzelf wel wanneer de sleutelfiguren allemaal weglopen.
Wel klote, want je zit daar toch nog niet zo heel lang? Hier trouwens, mijn baas had opgezegd, keurig twee maanden van tevoren. Alles prima gegaan, goed werk gedaan enzo, ze hebben nog pogingen ondernomen om hem te behouden met salaris en weet ik veel wat, maar hij wilde toch echt iets anders. Naaien ze die gast keihard in z'n kont door z'n bonus niet te geven, echt té kansloos.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow maar ik heb ook 3 functies in 1 hoor. Mensen worden ontslagen en niet vervangen en dan komt er een 'herverdeling' van het werk..
En nu worden beloftes die vorig jaar zijn gemaakt niet nagekomen.
Ik ben er helemaal klaar mee..
Het heet bij ons officieel het "Shared Services Center". Ik weet niet wat ze sharen, maar services zijn het zeker niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar zijn ze voor. Dat staat in hun geheime functieomschrijving "alles wat mensen denken dat je moet doen voer je omgekeerd evenredig uit".
Wel opslag gekregen dit jaar, dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Functie-omschrijvingen zijn hier ook dynamisch en flexibel.
En werkdruk is omgekeerd evenredig met beloning.
Het is wel vrij naïef om te denken dat mensen eerst ontslag nemen en dan pas gaan solliciteren. Twee jaar terug kon je dat gerust doen, maar je bent een josti als je dat nu doet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze gokken er wss op dat niemand durft in deze economische situatie.
Paar jaar nu, dus dat valt meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:
Wel klote, want je zit daar toch nog niet zo heel lang?
Lekker dan.quote:Hier trouwens, mijn baas had opgezegd, keurig twee maanden van tevoren. Alles prima gegaan, goed werk gedaan enzo, ze hebben nog pogingen ondernomen om hem te behouden met salaris en weet ik veel wat, maar hij wilde toch echt iets anders. Naaien ze die gast keihard in z'n kont door z'n bonus niet te geven, echt té kansloos.
Dat was dus de mededeling vanochtend: we krijgen niks.quote:Wel opslag gekregen dit jaar, dus wat dat betreft heb ik niks te klagen.
Dat zal ze nog wel verbazen, de geluiden zijn nu allemaal dat het wel diep maar ook kort zal zijn en dat de stabiliteit halverwege dit jaar al terug begint te komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze gokken er wss op dat niemand durft in deze economische situatie.
I hope so!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Dagonet het volgende:
Dat zal ze nog wel verbazen, de geluiden zijn nu allemaal dat het wel diep maar ook kort zal zijn en dat de stabiliteit halverwege dit jaar al terug begint te komen.
Zoek eens bij de slotjes naar BeF! Er is gisteren een compleet topic doorheen gejaagd!quote:
Ik heb haar vanmorgen nog gesproken. She's okay. Vandaag een herexamen doen, dus ze was lekker nerveus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:21 schreef Misstique het volgende:
Iemand J. gezien, lately?
Lekker kut. Maar dat hadden ze hier niet hoeven te proberen. Dan waren er denk drie van de vier van mijn afdeling actief op zoek gegaan naar iets anders, mijzelf incluis. En ik heb de mazzel dat ik met één telefoontje al wel weer wat anders kan hebben. Altijd goed, een opleiding doen waar maar zeven mensen per jaar afstuderen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was dus de mededeling vanochtend: we krijgen niks.
Flikkers.
Wat Mt zegt, maar dan de mannelijke, vriendschappelijke versie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:16 schreef Blight het volgende:
Ohja: IK BEN JARIG. FELICITEER MIJ.
Stofje (al dan niet met B), anyone?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:21 schreef Misstique het volgende:
Iemand J. gezien, lately?
Ik weet het naadje van de kous ook niet precies. Das dan ook meer aan haar om zelf te vertellen, als ze dat wil.quote:
ik spreek haar ook nog wel es op MSN, dus ik zal haar es deze kant op schoppen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet het naadje van de kous ook niet precies. Das dan ook meer aan haar om zelf te vertellen, als ze dat wil.
Lame raden, niet gestudeerd ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb haar vanmorgen nog gesproken. She's okay. Vandaag een herexamen doen, dus ze was lekker nerveus.
Neeee, ze is geweldigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:46 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat Roosbeef trouwens afschuwelijk slecht zeg. Wat een zeikstem heeft dat kind.
En is ze permanent stoned ofzo? Nou ja, het zal wel iets zijn voor de spinviscrowd ofzo.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:46 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat Roosbeef trouwens afschuwelijk slecht zeg. Wat een zeikstem heeft dat kind.
Ja. Meisjes.quote:
Nee? Gefeliciteerd anywayquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:10 schreef Misstique het volgende:
Hadden we al gemeld dat we vanaf volgende week eindelijk samenwonen? Nee hè?
Yup, in Zwolle.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee? Gefeliciteerd anyway
In Zwolle?
Ha, eindelijk een eerste stap na 'dat ene topic'.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, in Zwolle.
Dago trekt bij mij in..
Yup, stap 1 is idd gedaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ha, eindelijk een eerste stap na 'dat ene topic'.. Goed bezig, gefeliciteerd met het besparen van irritante reien in het weekend en 's avonds laat/'s ochtends vroeg doordeweeks!
Traag hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, stap 1 is idd gedaan..
Op naar stap 2..
Tja, hadden we ook graag anders gezien, maar er gingen wat dingen niet helemaal als geplanned zeg maar.quote:
Wat tof! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:10 schreef Misstique het volgende:
Hadden we al gemeld dat we vanaf volgende week eindelijk samenwonen? Nee hè?
Ik herinner me iets met Jurreh en jurken. En dit ook trouwens:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, stap 1 is idd gedaan..
Op naar stap 2..
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Dagonet het volgende:
Streefdatum ergens in 2008 trouwens. Lange verlovingen zijn okay.
Regelmatige werktijden dus? En nog hokken ook; je wordt burgerlijk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef Dagonet het volgende:
Belangrijkste is dat ik nu de ploegendiensten uitga..
Nu nog een Opel Astra Dagoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Regelmatige werktijden dus? En nog hokken ook; je wordt burgerlijk!.
2008!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik herinner me iets met Jurreh en jurken. En dit ook trouwens:
[..]!
Daarover gesproken: ik was hier bijna m'n nieuwe woning kwijt. We waren er maar alvast illegaal ingetrokken, dubbeltje van de sleutel laten maken, omdat er problemen waren in het vorige huis. Net op de dag dat het een ernorme teringbende is in huis, komt de landlord langs om te zien of alles nog oke is voordat wij er officieel in zouden gaan. De beste kerel wilde de sloten gaan veranderen en de politie bellen, maar na wat nederige excuses en het betalen van een weekje extra huur, is alles ok.quote:
Bankhangen is ok.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef Dagonet het volgende:
Bankhangen voor tv
Nou ja, een serie gestreamed op de xbox en een laptop onder handbereik
Kuche-uche *LABRADOR* hoest!quote:
Hehehehe! Succes en heel veel sterkte daarmee dan maar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
2008!.
Dat wordt minstens 2012, willen we iets van een normaal feest kunnen geven.
Sparen is niet ons ding..
Heh, daar stond je toch bijna op straat!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Daarover gesproken: ik was hier bijna m'n nieuwe woning kwijt. We waren er maar alvast illegaal ingetrokken, dubbeltje van de sleutel laten maken, omdat er problemen waren in het vorige huis. Net op de dag dat het een ernorme teringbende is in huis, komt de landlord langs om te zien of alles nog oke is voordat wij er officieel in zouden gaan. De beste kerel wilde de sloten gaan veranderen en de politie bellen, maar na wat nederige excuses en het betalen van een weekje extra huur, is alles ok.
IBTL dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |