Volgens mij was maart weer sweeps maand. Mag ook wel, na (officieel) geen afleveringen in februari...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef Franktastic het volgende:
Inderdaad een goedkopere aflevering die zich vooral in de bar afspeelt, bijna sweeps zeker?
Kortom: binnenkort wat duurdere afleveringen die veel kijkers moeten trekken en als ik die plaatjes zo zie zit dat in make-up kosten
Ik had verwacht dat de volgende 'slap' zou komen toen Barney steeds het verhaal van Marshall onderbrak en zo aan bleef dringen om het pants-verhaal te vertellen. Jammer...
Maar ze wilde hem dan ook echt terug gevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:02 schreef mrkanarie het volgende:
Die stropdas die dat meisje terug wil geven aan Barney is dezelfde als hij aanheeft. Note the details.
Ja, vond em niet echt boeiend. Vooral de stem van dat wijf, holy shit wat irritant. Hoop niet dat deze langer blijft.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, vond em niet echt boeiend. Vooral de stem van dat wijf, holy shit wat irritant. Hoop niet dat deze langer blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoezo, 'dat wijf'? Nooit That 70's Show gezien?.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]Hopelijk worden dat niet zulke slechte afleveringen als die met Sarah ChalkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoezo, 'dat wijf'? Nooit That 70's Show gezien?.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Inderdaad, ik dacht eerst dat haar zware shag-stem de grap was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, vond em niet echt boeiend. Vooral de stem van dat wijf, holy shit wat irritant. Hoop niet dat deze langer blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |