En dat zonder post in het vorige topicquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:22 schreef Jesse_ het volgende:
Yay, fipo!
Bonus punten toch?quote:foto Op donderdag 22 januari 2009 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat zonder post in het vorige topic
En voor de minder fanatieke downloaders: de serie wordt elke werkdag om 18u30 uitgezonden op RTL5quote:foto Op donderdag 22 januari 2009 19:19 schreef TC03 het volgende:
How I Met Your Mother is een comedy serie dat wordt uitgezonden op het Amerikaanse CBS. Elke dinsdag valt de nieuwste aflevering te downloaden.
Voor die mensen is er How I Met Your Mother NL #1 | Vanaf 1 januari om 18:30, RTL5quote:foto Op donderdag 22 januari 2009 19:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
En voor de minder fanatieke downloaders: de serie wordt elke werkdag om 18u30 uitgezonden op RTL5
Alle slaps zijn nu al geweest, toch?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:31 schreef TJLinden het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You Just Got Slapped - How I Met Your Mother
[ afbeelding ]
TVP
Nee pas 3 van de 5, overigens is dat liedje in de aflevering veel leuker (uiteraard vanwege Barney, en ja dat heb ik vandaag nog even gechecktquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:35 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Alle slaps zijn nu al geweest, toch?
ik verwacht de laatste slap pas op het einde van de serie , als ted eindelijk trouwd en barney een opmerking maakt ofzoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Volgens mij zijn er pas 3 slaps geweest nu.
IMDB:
How many slaps has Marshall given Barney?
Three so far: 1) In "Slap Bet," shortly upon Barney choosing the "five slaps any time" option. 2) In "Stuff," bringing Barney's one-man play to a sudden end. 3) In "Slapsgiving," after the Thanksgiving embargo is lifted.
Two more slaps are forthcoming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop