Levensgevaarlijk inderdaad. Als je met 200 aan komt scheuren en je ziet plots de controle. Keihard op de rem moeten en 'dan is het maar aan de persoon achter mij om ook tijd te remmen'.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:04 schreef HarryP het volgende:
Op de standaar plaats waar ze vaak controleren staat er de laatste tijd ook geen controle meer nadat er in 1 maand tijd 2 auto's in de vangrail waren beland omdat ze waren geschrokken van de snelheidscontrole.
Dom van de automobilisten maar het geeft wel aan hoe gevaarlijk snelheidscontroles zijn.
Zelf ga ik ook op mijn rem. En dan is het maar aan de persoon achter mij om ook optijd te remmen.
Maar vaak rijd het verkeer bij controles al niet harder meer dan 80 km per uur.
Och, als er iemand 200 voor mij rijdt dan zit er een heel stuk tussen mij en hemquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk inderdaad. Als je met 200 aan komt scheuren en je ziet plots de controle. Keihard op de rem moeten en 'dan is het maar aan de persoon achter mij om ook tijd te remmen'.
Eerste keer dat ik werkelijk briljant argument tegen snelheidscontroles zie!
De officiele onderzoeken worden er niet naar gedaan maar ook mensen die zich aan de snelheid houden gaan op de rem voor snelheidscontroles. Mensen schrikken en trappen op de rem. Mensen weten niet precies hoe hard ze rijden en ze gaan op de rem.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, als er iemand 200 voor mij rijdt dan zit er een heel stuk tussen mij en hem.
Maar het is wel debiel ja, de snelheidscontroles zijn gevaarlijk, niet het te hard rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |