Ik heb geen idee. Ik zie ze nooit met een mondkapje. Maar Djeez is nog wel wat erger ziek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wat raar zeg!! Je kunt toch maatregelen nemen tegen besmetting nu het ergste leed qua griep bij jou is geleden? Je kunt mondkapjes dragen, een schort, mutsje en handschoenen. Tyler ligt toch niet op neonatologie?
Heel jammer dat jullie nu al twee dagen op rij niet zijn geweest.
Ik heb het niet over 'ze' , ik heb het over jou. Die dingen zijn gewoon voorradig hoor. Daar kun je om vragen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zie ze nooit met een mondkapje.
Dat doet er toch niet toe dat Djeez ziek is? Ik heb het erover dat jij zou kunnen gaan. Tyler heeft zijn moeder nodig.quote:Maar Djeez is nog wel wat erger ziek.
Tja, dan regel je dat maar. Ze zouden mij met geen tien paarden kunnen tegenhouden als mijn baby in het ziekenhuis lag en ik geen direct gevaar voor hem opleverde.quote:En ik had verder geen vervoer.
Weltrusten.quote:Maar we zien morgen wel hoe het gaat. Ik ga nu slapen.
Op het ziekenhuisterreinquote:Op donderdag 29 januari 2009 08:11 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, als vervoer zo lastig is enzo, is er dan geen Ronald MacDonald huis in de omgeving van het ziekenhuis? Dan wordt bezoeken ineens een stuk gemakkelijker.
moet het maar wel vergoed worden....quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:11 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, als vervoer zo lastig is enzo, is er dan geen Ronald MacDonald huis in de omgeving van het ziekenhuis? Dan wordt bezoeken ineens een stuk gemakkelijker.
Er zijn ziekenhuizen waar ze vrij strikte regels hanteren met name op een kinderafdeling waar zieke kindjes liggen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
We zijn helaas niet heen geweest. De verpleging heeft dat liever ook niet, vanwege besmetting.
Jawel, maar nu ben jíj moeder van een ziek kindje dat in het ziekenhuis ligt en in en uit lopen ouders/bezoek dat griep heeft en op deze wijze jóuw doodzieke kindje besmetten, ik denk dat je not amused zou zijn...quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
Is ook wel logisch Yvonne maar ik kan me niet voorstellen dat er een beleid is waardoor een moeder niet bij haar pasgeborene mag. Volgens mij ga je als moeder door roeien en ruiten als dat verboden wordt, dus dat zullen ze heus niet zo snel verbieden. Medicijnen e.d. zijn er om beter te worden maar pasgeboren babietjes hebben ook (moeder)liefde nodig toch?
er is toch ook nog zoiets als een bus?! Maar griep... en griep en zieke kindertjes gaan niet zo goed samen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Paddestoel het volgende:
Als het om geld gaat is het volgens mij best op te lossen.
Het is iig aftrekbaar van de belasting. Niet dat je daar nú wat aan hebt maar als het écht op geld berust wil ik de taxirit van vandaag wel bekostigen.
Strippenkaart kan ze ook krijgenquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef moussy het volgende:
[..]
er is toch ook nog zoiets als een bus?! Maar griep... en griep en zieke kindertjes gaan niet zo goed samen.
Volgens mij waren ze op dat moment alledrie ziek of niet fit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Paddestoel het volgende:
[..]
Strippenkaart kan ze ook krijgen![]()
Griep en kindjes in het ziekenhuis gaan idd slecht samen.
Maar als ik dan lees dat de dokter wél tijd had voor een gesprek wat gepland stond en je gaat dan óók niet....
Je kunt dan toch gaan, zonder dat je naar Tyler mag?
Nergens staat te lezen dat ze dat ook daadwerkelijk van te voren wísten!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Paddestoel het volgende:
[..]
Strippenkaart kan ze ook krijgen![]()
Griep en kindjes in het ziekenhuis gaan idd slecht samen.
Maar als ik dan lees dat de dokter wél tijd had voor een gesprek wat gepland stond en je gaat dan óók niet....
Je kunt dan toch gaan, zonder dat je naar Tyler mag?
Zou jíj het een goed idee vinden een totaal verzwakt en ziek kindje dat amper 3 kilo weegt bloot te stellen aan DE griep?quote:Allemaal niet zo mooi dus, ik heb me zelfs ziek gemeld op mijn werk. Van de acht zijn er nu dan ook nog twee man over, de rest zit ziek thuis. En ik dus ook, ik heb ook gezegd dat ik het geestelijk allemaal niet meer trek. Ingrid heeft trouwens nog contact gehad met de gynaecoloog, maar deze kon niets voor haar doen. Er zit dan ook niets anders op dan te wachten tot vrijdag.
We hebben vandaag veel gebeld met het ziekenhuis. Wel erg jammer is dat de arts vandaag wel tijd had, en al een gesprek met ons had ingepland. Maar ze begrepen het wel, het is ook niks als we Tyler nog zieker maken dan hij al is
Nounou, als jij opmerkingen mag maken, mag ik dat toch ook?quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef Paddestoel het volgende:
Als er speciaal hiervoor een topic aangemaakt is, kan er commentaar komen. Lijkt me heel simpel. Actie = reactie.
Maar goed, de hint is duidelijk BE.
Het laatste wat ik er hier over zeg is dat ik de gang van zaken totaal niet snap.
Doeiiiiiiiiiiiiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |