abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65510274
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wat raar zeg!! Je kunt toch maatregelen nemen tegen besmetting nu het ergste leed qua griep bij jou is geleden? Je kunt mondkapjes dragen, een schort, mutsje en handschoenen. Tyler ligt toch niet op neonatologie?

Heel jammer dat jullie nu al twee dagen op rij niet zijn geweest.
Ik heb geen idee. Ik zie ze nooit met een mondkapje. Maar Djeez is nog wel wat erger ziek.
En ik had verder geen vervoer.
Maar we zien morgen wel hoe het gaat. Ik ga nu slapen.
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:44:54 #202
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65510786
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik zie ze nooit met een mondkapje.
Ik heb het niet over 'ze' , ik heb het over jou. Die dingen zijn gewoon voorradig hoor. Daar kun je om vragen.
quote:
Maar Djeez is nog wel wat erger ziek.
Dat doet er toch niet toe dat Djeez ziek is? Ik heb het erover dat jij zou kunnen gaan. Tyler heeft zijn moeder nodig.
quote:
En ik had verder geen vervoer.
Tja, dan regel je dat maar. Ze zouden mij met geen tien paarden kunnen tegenhouden als mijn baby in het ziekenhuis lag en ik geen direct gevaar voor hem opleverde.
quote:
Maar we zien morgen wel hoe het gaat. Ik ga nu slapen.
Weltrusten.

Sorry, maar ik word hier een beetje pissig om. Daar gaat de binding met je kind. Vrijdag ben je ook al niet in staat om naar hem toe te gaan, en wellicht zaterdag ook niet.

Ik wil niet bewust hard overkomen ofzo, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65516774
Ik snap wel wat je bedoelt ElizabethR. Mijn zoontje heeft 7weken in het ziekenhuis gelegen vanaf dat hij een week oud is en ondanks dat we trouw iedere dag bij hem zijn geweest heeft hij nu nog steeds heel erg last van verlatingsangst...Sommige kindjes zijn er heel gevoelig voor en lopen echt een deuk op bij zo'n opname.

Ingrid, ik begrijp dat je geen rijbewijs hebt? Is er niemand die met je mee kan rijden of is openbaar vervoer geen mogelijkheid? Morgen heb je je curretage toch? Misschien wel fijn om dan vandaag Tyler nog te zien...

Hoe gaat het inmiddels met Djeez?

Zonder belerend over te willen komen: houden jullie jezelf ook heel goed in de gaten straks als dit allemaal achter de rug is? Ik heb er psychisch ook nog een hele tijd last van gehad dat ons zoontje zo lang in het ziekenhuis heeft gelegen en ik heb na een half jaar een flinke psychische terugval gehad, waak daar voor en trek op tijd aan de bel!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_65516839
Arm jochie. Ga hem vandaag maar heel veel knuffelen* en liedjes zingen voor hem en foto's maken en kroelen en verhalen vertellen over Kim en thuis en vooral bij hem zijn.

*indien mogelijk, krijg vooral geen ruzie met de verpleging
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65517216
Ingrid, als vervoer zo lastig is enzo, is er dan geen Ronald MacDonald huis in de omgeving van het ziekenhuis? Dan wordt bezoeken ineens een stuk gemakkelijker.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65517734
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:11 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, als vervoer zo lastig is enzo, is er dan geen Ronald MacDonald huis in de omgeving van het ziekenhuis? Dan wordt bezoeken ineens een stuk gemakkelijker.
Op het ziekenhuisterrein

Ik denk aan jullie hoor! Zou zo graag zien dat het goed gaat met iedereen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 08:57:04 #207
7074 moussy
kuttekop
pi_65517812
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 08:11 schreef miss_sly het volgende:
moet het maar wel vergoed worden....

ER ik snap je wel, maar sommige mensen bedenken niet zo maar zelf dat je een mondkapje kan vragen..
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:08:22 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65517989
Ingrid, wat hierboven ook al gezegd is: Je kunt deze periode nooit overdoen, als het allemaal wel uitkomt (ziekte, vervoer) Ik neem aan dat je het heel frustrerend vind dat je niet altijd naar hem toe kunt, maar probeer alles op alles te zetten om zoveel mogelijk bij hem te zijn. Voor Tyler, jullie band, en ook voor jezelf, als je later terugkijkt op deze periode. Maak foto's voor Kim, voor haar is het ook vreselijk verwarrend allemaal.

En voor de rest gewoon heel veel succes en sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Admin donderdag 29 januari 2009 @ 09:10:58 #209
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65518043
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
We zijn helaas niet heen geweest. De verpleging heeft dat liever ook niet, vanwege besmetting.
Er zijn ziekenhuizen waar ze vrij strikte regels hanteren met name op een kinderafdeling waar zieke kindjes liggen...

Toen ik nog in het ziekenhuis werkte kon je toch mooi met wat grieperigheid, maar nog niet te ziek om te werken, op een andere afdeling gaan werken, maar niet op de kinderafdeling.
Regels van het huis.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2009 @ 09:15:32 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65518125
Is ook wel logisch Yvonne maar ik kan me niet voorstellen dat er een beleid is waardoor een moeder niet bij haar pasgeborene mag. Volgens mij ga je als moeder door roeien en ruiten als dat verboden wordt, dus dat zullen ze heus niet zo snel verbieden. Medicijnen e.d. zijn er om beter te worden maar pasgeboren babietjes hebben ook (moeder)liefde nodig toch?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:21:29 #211
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65518223
O! Ingrid, wat misschien voor je gemoedsrust fijn is (vond ik wel). Ik bond een hydrofielluier op mijn buik, sliep daarmee en nam die mee naar het ziekenhuis. Voor ik weer naar huis ging legde ik dat dan in zo'n puntje onder Lena's hoofd. Dan had ze toch een beetje mijn geur ter geruststelling en veiligheid. Vooral voor mijn gevoel was dat heel fijn, alsof ik toch een beetje bij haar was 's nachts.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:32:25 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65518438
Dat is idd wel een hele fijne tip Lishe! Dan is jouw geur iig een beetje daar.

Ik hoop dat jullie vandaag wel kunnen gaan Ingrid!
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:37:34 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65518553
Lishe, dat is inderdaad een heel goed idee. Heel simpel uit te voeren.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Admin donderdag 29 januari 2009 @ 09:39:22 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65518586
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
Is ook wel logisch Yvonne maar ik kan me niet voorstellen dat er een beleid is waardoor een moeder niet bij haar pasgeborene mag. Volgens mij ga je als moeder door roeien en ruiten als dat verboden wordt, dus dat zullen ze heus niet zo snel verbieden. Medicijnen e.d. zijn er om beter te worden maar pasgeboren babietjes hebben ook (moeder)liefde nodig toch?
Jawel, maar nu ben jíj moeder van een ziek kindje dat in het ziekenhuis ligt en in en uit lopen ouders/bezoek dat griep heeft en op deze wijze jóuw doodzieke kindje besmetten, ik denk dat je not amused zou zijn...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_65518763
Ingrid, ik hoop dat jullie snel kunnen gaan

je zou kunnen vragen of je hem huid-op-huid-contact mogen geven. Dat kan ook met allerlei snoertjes en infusen dus ik kan me goed voorstellen dat het bij Tyler ook wel kan. Dat soort basic ouder-kind contact is echt heel belangrijk voor kleine babietjes die zo iets ingrijpends mee maken als een ziekenhuisopname (en voor de ouders ook!)
Je zou het als Tyler straks weer thuis is ook vaak met hem kunnen doen, lekker in bed met hem in zijn luier op jouw blote borst. Dat doet hem denk ik heel veel goed
pi_65519423
Ik lees nu zo'n drie jaar mee en heb speciaal voor dit topic een account aangemaakt.

Ingrid, volgens mij zit er onder jou kille bewoording van de situatie een enorm boze vrouw. Tenminste, ik kan me niet anders voorstellen als dat je heel erg boos bent?

Wat ik me afvraag: is er nou écht niemand in je omgeving die je even kan brengen bij Tyler?
Met de nodige voorzorgsmaatregelen kan ik me níet voorstellen dat je niet even bij hem mag zijn....

Sterkte voor alle dagen, speciaal ook voor morgen!
pi_65519650
Of een verzekering die het vervoer - al is het maar gedeeltelijk - vergoedt ?!
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_65520226
Als het om geld gaat is het volgens mij best op te lossen.
Het is iig aftrekbaar van de belasting. Niet dat je daar nú wat aan hebt maar als het écht op geld berust wil ik de taxirit van vandaag wel bekostigen.
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 10:36:04 #219
7074 moussy
kuttekop
pi_65520302
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:33 schreef Paddestoel het volgende:
Als het om geld gaat is het volgens mij best op te lossen.
Het is iig aftrekbaar van de belasting. Niet dat je daar nú wat aan hebt maar als het écht op geld berust wil ik de taxirit van vandaag wel bekostigen.
er is toch ook nog zoiets als een bus?! Maar griep... en griep en zieke kindertjes gaan niet zo goed samen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65520404
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:36 schreef moussy het volgende:

[..]

er is toch ook nog zoiets als een bus?! Maar griep... en griep en zieke kindertjes gaan niet zo goed samen.
Strippenkaart kan ze ook krijgen

Griep en kindjes in het ziekenhuis gaan idd slecht samen.
Maar als ik dan lees dat de dokter wél tijd had voor een gesprek wat gepland stond en je gaat dan óók niet....
Je kunt dan toch gaan, zonder dat je naar Tyler mag?
  donderdag 29 januari 2009 @ 10:42:06 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65520485
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Paddestoel het volgende:

[..]

Maar als ik dan lees dat de dokter wél tijd had voor een gesprek wat gepland stond en je gaat dan óók niet....
Volgens mij waren ze op dat moment alledrie ziek of niet fit.

Laten we nou maar niet gaan zitten heen-en-weren over het wel of niet gaan en waarom.
Ingrid en Djeez zullen zelf vast ook niet dolgelukkig zijn met de situatie lijkt me.
pi_65520575
Als er speciaal hiervoor een topic aangemaakt is, kan er commentaar komen. Lijkt me heel simpel. Actie = reactie.

Maar goed, de hint is duidelijk BE.
Het laatste wat ik er hier over zeg is dat ik de gang van zaken totaal niet snap.

Doeiiiiiiiiiiiiiii
  Admin donderdag 29 januari 2009 @ 10:45:14 #223
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65520591
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:39 schreef Paddestoel het volgende:

[..]

Nergens staat te lezen dat ze dat ook daadwerkelijk van te voren wísten!
quote:
Allemaal niet zo mooi dus, ik heb me zelfs ziek gemeld op mijn werk. Van de acht zijn er nu dan ook nog twee man over, de rest zit ziek thuis. En ik dus ook, ik heb ook gezegd dat ik het geestelijk allemaal niet meer trek. Ingrid heeft trouwens nog contact gehad met de gynaecoloog, maar deze kon niets voor haar doen. Er zit dan ook niets anders op dan te wachten tot vrijdag.

We hebben vandaag veel gebeld met het ziekenhuis. Wel erg jammer is dat de arts vandaag wel tijd had, en al een gesprek met ons had ingepland. Maar ze begrepen het wel, het is ook niks als we Tyler nog zieker maken dan hij al is
Zou jíj het een goed idee vinden een totaal verzwakt en ziek kindje dat amper 3 kilo weegt bloot te stellen aan DE griep?

Ik niet, ik zou als moeder/vader dat risico niet durven nemen...

donderdag 29 januari 2009 @ 10:52:23 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65520808
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 10:44 schreef Paddestoel het volgende:
Als er speciaal hiervoor een topic aangemaakt is, kan er commentaar komen. Lijkt me heel simpel. Actie = reactie.

Maar goed, de hint is duidelijk BE.
Het laatste wat ik er hier over zeg is dat ik de gang van zaken totaal niet snap.

Doeiiiiiiiiiiiiiii
Nounou, als jij opmerkingen mag maken, mag ik dat toch ook?

Ik vind het alleen rot om te zien dat 10 mensen allemaal dezelfde opmerking maken. Denk je nou echt dat ze zich daar beter door gaan voelen? Ze snappen de boodschap nu echt wel hoor... 'men' vindt dat ze te weinig naar hun kind gaan, slechte ouders hoor!

Ik zie gewoon het nut er niet van in om daar maar constant op te hameren. Ze gaan wanneer ze kunnen en het loopt gewoon heel rottig nu met dat ze zelf ziek zijn enzo.
En als ik overal op het forum en om me heen het geklaag en gesteun over die griep zo eens hoor kan ik me voorstellen dat je, hoe rot ook, nog maar een dagje bij je kind vandaan blijft. En al helemaal als dat dan het advies van de afdeling in het ziekenhuis is.

Ik heb het al eerder gezegd, niet iedereen is super-mondig en strijdvaardig.
  donderdag 29 januari 2009 @ 11:02:20 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65521150
Jeetje Ingrid, wat een hoop wat er nu op je af komt. Ik hoop dat je vandaag fit genoeg bent (en vervoer hebt) om even naar Tyler te kunnen. Want je zult je wel behoorlijk rot gevoeld hebben de laatste dagen... het wel willen, maar het niet kunnen. Iets wat absoluut niet fijn is voor een moederhart. Voel je hier aub niet schuldig over. Jij hebt je laten adviseren door het ziekenhuis (die het beste voorhebben met Tyler en de andere zieke kindjes) en op basis daarvan gehandeld. Tyler heeft je nodig...JA, maar niet alleen nu... straks heeft ie je ook nodig. Dus zorg goed voor jezelf. Dikke Hopelijk brengt volgende week meer duidelijkheid, rust en en veel kroelmomenten met Tyler.

Slaat de AB aan bij Djeez. Beterschap in elk geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')