quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het goed met hem gaat, groeien is natuurlijk altijd goed!
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Is er al enigsinds duidelijkheid wanneer hij weer naar huis mag? Of moet Tyler zowiezo die 2 weken in het ziekenhuis blijven tot jullie de uitslag hebben?
Geen idee eigenlijk. Ik heb via hyves (quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
Is er al enigsinds duidelijkheid wanneer hij weer naar huis mag? Of moet Tyler zowiezo die 2 weken in het ziekenhuis blijven tot jullie de uitslag hebben?
Ja zal ik doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:38 schreef Moonah het volgende:
Sterkte met herstel, en doe ook écht rustig aan he?!
Als je verkouden bent, ben je een lopende griepvirus sproei installatie, dat kan je niet uitzetten als je langs een ander ziek kindje loopt bijvoorbeeld. En die kleintjes zijn zo verschrikkelijk kwetsbaar, daar nemen ze geen enkel risico mee, toen ik in Groningen lag is het ook meerdere keren voorgekomen dat mensen niet bij me mochten omdat ze zwaar verkouden waren, sterker nog, voor mijn operatie werden verkouden familieleden ook gevraagd om niet op bezoek te komen thuis. Het is klote, en voelt oneerlijk, maar die verpleegkundigen worden echt getraind in voorkomen van elk risico. Het is zelf zo, dat als ze zo'n steriel verpakte plastic spuit oid laten vallen op de toch behoorlijk schone grond, deze linea recta de prullenbak in gaat, zo ver gaan ze dus met het voorkomen van besmettingen etc. Dus om dan ouders, hoe goed bedoelt ook, koste wat kost op de afdeling te laten, lijkt me niet echt een goed idee, ondanks de zwaarwegende gevoelens/redenen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
Is ook wel logisch Yvonne maar ik kan me niet voorstellen dat er een beleid is waardoor een moeder niet bij haar pasgeborene mag. Volgens mij ga je als moeder door roeien en ruiten als dat verboden wordt, dus dat zullen ze heus niet zo snel verbieden. Medicijnen e.d. zijn er om beter te worden maar pasgeboren babietjes hebben ook (moeder)liefde nodig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |