We zijn net weer terug van ons bezoekje aan Tyler. Lag eerst Tyler 'gezellig' tussen drie kamergenoten met dichte gordijnen, vandaag troffen we hem helemaal alleen aan. Helemaal alleen op die grote zaal. De verpleegkundige was hem net aan het spoelen.
Naar omstandigheden doet hij het goed, zo liet ze ons weten. De sondevoeding wordt afgebouwd, terwijl hij steeds meer in zijn flesje krijgt. En dit blijft er goed in. Hij heeft zelfs een mijlpaal weten te bereiken, hij is eindelijk boven de drie kilo!

Op zich mooi, tot ik me besefte dat hij al bijna acht weken is. Kim woog bij de geboorte al meer dan Tyler nu is. Maar goed.
Tyler heeft de hele tijd geslapen. Ook bij mijn schoonouders bleef hij slapen. Pas toen we hem bij vertrek in zijn bedje legden, werd hij wakker. Hij ziet er gelukkig wel wat beter uit, al blijft hij wel bleek. Dit heeft waarschijnlijk met het hb-gehalte te maken, dit wordt nog onderzocht. Maandag om 8.30 is hij al aan de beurt voor de biopsie, da's mooi op tijd. Hopelijk begint het dan eindelijk echt te lopen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Djeez op 31-01-2009 18:11:26 ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?