quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Dennis101 het volgende:
Als jij dat laat blokkeren sturen zij (uiteindelijk) een incassobureau achter je aan. Dat contract moet je gewoon uitzitten.
Blijkbaar is dit nieuw voor je, dus houdt er rekening mee dat dit voor de meeste abonnementen geldt, dus ook je internet, telefonie, je favoriete tijdschrift en ga zo maar door.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef Wytze het volgende:
Dat is dan behoorlijk kansloos - in dat geval hoop ik dat die nieuwe wet erdoor gaat - zwendelaars
Ik neem aan dat je je contract gelezen hebt voor je het ondertekende? En dat je dus ook weet hoe het zit met opzegtermijnen enzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef Wytze het volgende:
Dat is dan behoorlijk kansloos - in dat geval hoop ik dat die nieuwe wet erdoor gaat - zwendelaars
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:04 schreef Man-E-Faces het volgende:
Dat hier mensen zitten die zo nauw kijken op en haast geilen op regeltjes. Overheidslulzuigers!
Dat nieuwe regels niet voor alle leden gelden (ook voor mensen met een "oud" contract), is best wel naaierij.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef tho_Omas het volgende:
Wat zijn jullie voor lapzwanzen.
Je gaat naar de dokter, vraagt om een doktersverklaring. Je bent namelijk geblesseerd en kunt niet meer fitnessen. Nu is je contract vernietigbaar.
Negers weten de deally.
Yep, dit zou nog wel eens gaan werken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dan denk je dat je onder je contract uitkomt?
Ja, volgens mij MOETEN sportscholen een dergelijke clausule in de contracten zetten. Mijn ervaring leert mij dat sommige sportscholen je er van tevoren op wijzen, en je er bij andere sportscholen zelf achteraan moet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dan denk je dat je onder je contract uitkomt?
Moet je alleen nog wel een dokter zien te vinden die bereid is fraude voor je te plegen.....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, volgens mij MOETEN sportscholen een dergelijke clausule in de contracten zetten. Mijn ervaring leert mij dat sommige sportscholen je er van tevoren op wijzen, en je er bij andere sportscholen zelf achteraan moet.
Wurgcontracten
Ik ben de type die de bel van je fiets plukt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Moet je alleen nog wel een dokter zien te vinden die bereid is fraude voor je te plegen.....
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ben de type die de bel van je fiets plukt.
Noem me dienstmeubilair van de streets
Ja vooral lekker gaan frauderenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:33 schreef tho_Omas het volgende:
Wat zijn jullie voor lapzwanzen.
Je gaat naar de dokter, vraagt om een doktersverklaring. Je bent namelijk geblesseerd en kunt niet meer fitnessen. Nu is je contract vernietigbaar.
Negers weten de deally.
Zever niet. Sportschoolcontracten zijn vaak zwaar achterlijk. Dat weten ze zelf ook. Aan een doktersverklaring is niets verkeerd? Die mogelijkheid geven ze zelf al.quote:
Weet jij wel wat fraude is? Indien TS een doktersverklaring haalt om zo van zijn contract af te komen, pleegt hij valsheid in geschrifte en fraude. Deze clausule gaat dat er vanuit dat TS door lichamelijke klachten niet meer mag sporten, daarom kan hij met een doktersverklaring van zijn contract afkomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Zever niet. Sportschoolcontracten zijn vaak zwaar achterlijk. Dat weten ze zelf ook. Aan een doktersverklaring is niets verkeerd? Die mogelijkheid geven ze zelf al.
Weten jullie wel wat fraude is?
Je wilt de meest gunstige manier, en die geef ik. Verdere mogelijkheden kan ik niet bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |