Tjah die heeft liever schone billen dan dat je op je eigen stront zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef Roi het volgende:
Leuk feitje, ik had een turkse collega die een cola fles gevuld met water meenam elke keer als hij naar de WC ging...
Schijtpapier is prima 4 keer om te vouwen. Je pakt 3 vellen, je vouwt het 1 x --> veeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:32 schreef Mammoth het volgende:
Ik heb meestal een halve rol per keer nodig. Ik wil het echt goed schoon hebben, en dat lukt bijna nooit, althans niet met 20 velletjes, wie telt er überhaupt hoeveel velletjes ie gebruikt bij het schijten?daarom probeer ik het te timen met het douchen, dan kun je alles lekker goed schoon krijgen zonder dat je na 5min alweer een gore onderbroek hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:09 schreef luvley het volgende:
Zo hahaha echt iets voor een topic?
Laat mij eens denken, naast het afvegen van de standaard 'dingen' gebruiken we het nog voor,
gebruikte maandverband en tamponts op rollen voor we het weg gooien, voor het weg gooien handen
neus snuiten, water, gewoon voor of na het tandenpoetsen en dan drogen met een handdoek
make-up verwijderen, ook water
nagelak mee removen, Ik weet nu niet hoe je nagellak het beste kan weghalen maar water lijkt me vast wel te werken
lippenstift mee deppen, water?![]()
BH opvullen,![]()
Gebruikte condooms in opbergen, voor het weggooiengewoon in je kut laten
Make-up tafel mee afvegen,natte doek
Make-up van de telefoon mee vegen,lomp
Soms als servet na het eten van pizza, als de keukenpapier op is,natte doek
Dat zijn een paar dingen waar we dagelijks/wekselijks.maandelijks kilo's wc papier voornodig hebben.
Was het een statiegeldfles?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:53 schreef Roi het volgende:
Leuk feitje, ik had een turkse collega die een cola fles gevuld met water meenam elke keer als hij naar de WC ging...
En dát vind ik nou echt goorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:13 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Schijtpapier is prima 4 keer om te vouwen. Je pakt 3 vellen, je vouwt het 1 x --> veeg.
je vouwt het dubbel --> veeg.
je vouwt het nog een keer dubbel (dit resulteert in een reepje van pakweg 6-8 cm breed, hier kun je nog prima NOG een keer vegen) -->veeg.
Inmiddels is de aars doorgaans zo ver gereinigd dat je het risico kunt nemen om het papier nog éénmaal dubbel te vouwen (dit luistert nauw, omdat je zo'n 3-4 cm over hebt in de breedte)--> veeg laatste maal!
Je raakt de poep niet eens aan, laat staan dat je er in rond gaat rollen of er aan likken.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
En dát vind ik nou echt goorVoor die paar centen een beetje papier met stront eraan dubbelvouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |