Sinds de metingen jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dit al de koudste winter van de eeuw?
Serieus?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef sander89 het volgende:
Vind best mooi weer hoor.![]()
Straks komt er ook nog een zonnetje te voorschijn, dus ik ga lekker motor rijden.
om 5 u pas zeker, als we er van wegdraaienquote:Op zondag 22 februari 2009 12:59 schreef sander89 het volgende:
Vind best mooi weer hoor.![]()
Straks komt er ook nog een zonnetje te voorschijn, dus ik ga lekker motor rijden.
Ik ben bang dat ik geen zon ga zien vandaag.quote:De komende uren gaat het in het noorden van het land wat opklaren, maar er kan ook een enkel buitje vallen.
Nu weten we het welquote:Op woensdag 25 februari 2009 04:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, het zonnetje schijnt en het is een graad of 30.
Vanmiddag was het overigens gewoon bewolkt en viel er een spatje regen. Maar het bleef wel gewoon lekker warm.quote:
Hier niet, maar er groeit ok weinig op een dakterrasquote:
dat hoort inderdaad zo te gaan.. hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier niet, maar er groeit ok weinig op een dakterras
Zal volgende week wel weer eens nieuwe plantjes kopen, maar zul je net zien dat ze alsnog eind maart kapot vriezen in een vorstperiode.
Hier in Zeeland is het prachtig weer, zonnetje erbij en het ontbreken van de wind doet hetquote:Op zondag 1 maart 2009 13:09 schreef Schuifpui het volgende:
Wat is dit nou weer, ze hadden vandaag een hele mooie lente dag beloofd. Het is grijs, 8 graden en geen 12 of hoger en het regent.
![]()
De rest van de week wordt het ook weer kut weer, vooral woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |