quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik wil wel eens zien dat je me uit dit topic krijgt zonder dat je me uitlokt tot iets waardoor ik een ban krijg
Jij kent ze?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vond het eigenlijk al lang duren eer jullie zo'n poging ondernamen.
Waarom zou ik je tot iets moeten uitlokken om je te bannen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik wil wel eens zien dat je me uit dit topic krijgt zonder dat je me uitlokt tot iets waardoor ik een ban krijg
Maar meneer de politie, die Nederlander lokte me uit tot die overval!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom we hier zijn wil ik wel antwoord op geven:quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kent ze?
Waar komen ze vandaan?
En waarom zijn ze nu hier?
Omdat uitlokken leuker is?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom zou ik je tot iets moeten uitlokken om je te bannen?
Uit ONZ en ze zijn hier waarschijnlijk omdat er geen SC's meer bij mogen komen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kent ze?
Waar komen ze vandaan?
En waarom zijn ze nu hier?
Ik zeg niet dat je gaat doen maar ik wil alleen even aangeven dat dat de enige manier is waarop je me weg zou kunnen krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom zou ik je tot iets moeten uitlokken om je te bannen?
En omdat ze in de andere écht niet durven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Uit ONZ en ze zijn hier waarschijnlijk omdat er geen SC's meer bij mogen komen.
Ik zit hier wel goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En omdat ze in de andere écht niet durven.
BeF lijkt zo lief en rustig namelijk.
En dat er geen SC's meer bijmogen, pfrt, in MLN is net een nieuwe gestart, daar zit nog niemand.
In NWS is er trouwens schijnbaar ook nog eentje, waar eens in de maand in gepost wordt.
PI gebruiken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat er geen SC's meer bijmogen, pfrt, in MLN is net een nieuwe gestart, daar zit nog niemand.
In NWS is er trouwens schijnbaar ook nog eentje, waar eens in de maand in gepost wordt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je gaat doen maar ik wil alleen even aangeven dat dat de enige manier is waarop je me weg zou kunnen krijgen
Ik had het over nieuwe SC's in ONZ en de afkorting BeF is natuurlijk aanlokkelijker dan Enschede oid.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen andere reden dat ik daar zin in had. Geen rel, geen gezeik, geen ban. Nothingquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben alleen effe kwijt waarom je onder dit account verder gaat. Nu je er toch nog effe bent.
Oh nee, het was die ander die met een mislukte poging tot rellen weg wilde.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Geen andere reden dat ik daar zin in had. Geen rel, geen gezeik, geen ban. Nothing
Dat is de eerste fase.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Kutnewbs, ik vergeet gewoon m'n PI door jullie.
het zou je sieren Dago, het zou je sierenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:54 schreef Dagonet het volgende:
Zou dat banwaardig zijn? Vast wel, kan er vast wel een leuk policyloophole voor vinden.
Neah, PI's zijn standaard.quote:
Nu raak ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh nee, het was die ander die met een mislukte poging tot rellen weg wilde.
Jij bent me íets te happig op een ban. Je hoopt er stiekem op zodat je wat aandacht kan vragen of niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
het zou je sieren Dago, het zou je sieren
Ik denk dat in deze wat jij wilt lezen belangrijk is dan wat ik schrijfquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent me íets te happig op een ban. Je hoopt er stiekem op zodat je wat aandacht kan vragen of niet?
F. to the oubliette als er nog veel mee gepost wordt in dit topic.quote:
Hou t maar bij je andere account.quote:
Een bekend gezicht.quote:
Rompompompompompompom.quote:
Goed punt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef rompompom het volgende:
De teloorgang van de PI.
Gewoon even ter info.
Not for long.quote:
Flux. (Lang niet gebruikt in deze context.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rompompompompompompom.
Hoe's't? Lang niet gesproken.
Da's toch mooi? Dan hoef je niet zolang op de weg te liggen voordat iemand over je heen rijdt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een kutweer trouwens. Het zal wel weer druk zijn op de wegen
Ach, vanuit R'dam kan je het zwemmen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:02 schreef rompompom het volgende:
Flux. (Lang niet gebruikt in deze context.)
Nog steeds werkend in R'dam enzo. Weinig verandert, behalve dat ik wat vaker naar de UK zal gaan vanwege een nieuwe vestiging daar.
ha ha ha, goede grap adriaan!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's toch mooi? Dan hoef je niet zolang op de weg te liggen voordat iemand over je heen rijdt.
Ah, ik heb je sig gelezen en nu snap ik het.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's toch mooi? Dan hoef je niet zolang op de weg te liggen voordat iemand over je heen rijdt.
Neh, niet naar 't zuid-westen (Newquay). Zie edit trouwens.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, vanuit R'dam kan je het zwemmen.
Neah, valt mee, het is tijd om weer dingen te plannen idd, eens kijken wie er langskomen dit jaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neh, niet naar 't zuid-westen. Zie edit trouwens.
Vorig jaar bijna elke maand. Dit jaar nog helemaal niks geplanned.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, valt mee, het is tijd om weer dingen te plannen idd, eens kijken wie er langskomen dit jaar.
Wel! 26 April! Canto!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vorig jaar bijna elke maand. Dit jaar nog helemaal niks geplanned..
Het topic loopt ook verdomd hard.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:07 schreef rompompom het volgende:
Het is ook lang geleden dat ik BeF te laat was met het editen van een post..
Plannen, daar doe ik sowieso niet echt aan. Het enige wat ik zeker weet is dat ik weer naar Lowlands ga. Voor de rest maar eens even kijken of er nog wat tofs voorbij schuift.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |