abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65321094
hej,

Heb gisteren een Nokia E71 gekocht, nu probeer ik mijn hotmail account er op in te stellen zodat ik mijn mail direct op mijn mobiel kan lezen. Dit lukt echter van geen kant, heb al tig keer mijn mailadres, wachtwoord etc opgegeven maar hij opent het gewoon niet.

Heeft iemand een idee hoe dit precies moet?

Groeten,

Jona
pi_65321540
hotmail kan je volgens mij niet zo binnen trekken, geen pop ondersteuning!

probeer eens met gmail!

/edit via Windows live kan je het wel webbased lezen en heb je meteen msn op je mobiel!
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:30:35 #3
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65321574
Hotmail heeft wel pop, pop3.live.com en smtp.live.com
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_65321585
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:30 schreef n8n het volgende:
Hotmail heeft wel pop, pop-3.live.com en smtp.live.com
maar dat kost toch geld volgens mij?
quote:
Uw e-mailaccount toevoegen aan Microsoft Outlook

Als u een abonnement op Windows Live Hotmail Plus heeft, kunt u een POP3 (POP3, oftewel Post Office Protocol 3, is een protocol dat gebruikt wordt om e-mail van een e-mailserver op te halen.) -server gebruiken om uw Windows Live Hotmail-account aan Microsoft Outlook toe te voegen en e-mailberichten in dat programma te openen. Als u Microsoft Office Outlook Connector downloadt en installeert, kunt u uw Windows Live Hotmail-berichten en -contactpersonen openen in Microsoft Office Outlook 2007 of in Microsoft Office Outlook 2003.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:33:16 #5
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65321655
Ik pop 'm in Mail op mijn computer, en ik heb een gratis hotmail.com account
pi_65321732
Maar werkt dit dan ook op mijn mobiel, en zoja waar zou ik dit moeten instellen?

Misschien een domme vraag hoor, maar ben nogal nieuw op dit gebied...
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:36:25 #7
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65321764
Als je e-mail in wilt stellen, welke velden staan er dan. met andere woorden, om welke gegevens vraagt je telefoon?
pi_65321840
Hij vraagt alleen om een email-adres en wachtwoord. Dit is vanaf het beginscherm van de mobiel. Daar staat een functie email-account instellen. Hier wordt verder niets vermeld over POP3 en dergelijke.
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:40:56 #9
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65321937
En als je dat invult krijg je nergens geavanceerde opties oid? anders zou je telefoon toch ook niet weten om welke service het gaat? Maargoed ik ben niet erg bekend met Nokia dus ik kan je daar niet aan helpen,
pi_65321983
Nee dat doet hij dus niet, dat is het rare. Heb inmiddels op internet wel instructies gevonden hoe ik een gmail-adres toe moet voegen. Dus denk dat ik maar gewoon daar een account aanmaak, is misschien net zo makkelijk
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:46:23 #11
230788 n8n
Pragmatisch
pi_65322107
Dat is ook een prima oplossing, ik vind het enkel vervelend dat als iemand een probleem heeft er niet eerst nar de oplossing wordt gezocht maar er vaak een alternatief aangeboden wordt. Een goed alternatief in dit geval, maar ik snap het als je liever 'gewoon' je Hotmail zou hebben. Succes
pi_67604183
Ik heb hotmail via POP3 eindelijk aan de praat gekregen op mijn Nokia E51.
In het berichten menu, druk je op de linker toets, en dan instellingen. Vervolgens ga je naar email, en druk je weer op de linkertoets, nieuwe mailbox.
Je komt dan in een of andere wizard, weet niet meer precies wat ik daar ooit ingevoerd heb, maar mijn uiteindelijke instellingen zijn als volgt:

Inkomende email:
gebruikersnaam: jeadres@hotmail.com
wachtwoord: spreektvoorzich
Server ink. mail: pop3.live.com
Toegangspunt: naar eigen keuze
Mailboxnaam: naar eigen keuze, bijvoorbeeld 'Hotmail'
Mailboxtype: POP3
Beveiliging: SSL/TLS
Poort: staat nu op standaard, maar heb ik hiervoor op gebr. ged. op 995 gezet, dus weet niet wat hier werkt
APOP beveil. inloggen: Uit

Uitgaande mail:
Mijn emailadres: jeadres@hotmail.com
Gebruikersnaam: jeadres@hotmail.com
Wachtwoord: spreektvoorzich
Server uitg. mail: smtp.live.com
Toegangspunt: naar eigen keuze
Beveiliging: SSL/TLS
Poort: 25

Nu werkt het bij mij, succes ermee!
pi_72783358
Heey,

ik had hetzelfde probleem, en mn eigen provider (HI) kon me niet helpen, ze zeiden dat het nog niet mogelijk is met een hotmail adres.
Ik ging toen naar een t-mobile shop, en daar gaven ze me een link om te registreren.
En nu werktie gewoon prima!

Dit is de link:

https://email.nokia.com/account/home.action
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')