Nee, dat niet. "ABN" heet al jaren standaardnederlandsquote:
Hij denkt dat ik elke dag ff tegen me hoofd wilt schoppen en mee naar de mac ga :pquote:
die is van pink floyd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef zaadvragendeoog het volgende:
+ Weed = begrafenis van drugsverslaafden, serieus
Hij denkt dat ik elke dag ff tegen me hoofd wilt schoppen en mee naar de mac gaquote:
Deed hij snelquote:
Hij mag niet eens meer in de mac etenquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij denkt dat ik elke dag ff tegen me hoofd wilt schoppen en mee naar de mac ga :p
Ja maar gister zat hij der al weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij mag niet eens meer in de mac etenHij heeft een mac verbod
Tijdje gerookt in stressige periode. Mee gekapt toen ik echte verslavings verschijnselen begon te krijgen na een hele dag in de auto en outfreakte.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
zvo is voor go ahead eagles![]()
![]()
[..]
Rook je niet?
Mensen met een macverbodquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hij mag niet eens meer in de mac etenHij heeft een mac verbod
quote:
Oh ik ging maandag met hem en disndag was ie ook alquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar gister zat hij der al weeren toen was ik der ook, en vandaag ging hij weer te macce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |