abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_232824
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld.
dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_232825
Realplayer gaf problemen, ik had al gemaild naar iemand van VOO die ik vaker mail en voor degenen die zich afvragen wat er nu was. Deze mail kreeg ik terug:

Hoi Margot, al onze servers zijn vannacht down geweest vanwege onderhoud bij UUNet. Ik heb gemerkt dat de realservers inderdaad geen beelden kregen en heb het gedoe net een schop gegeven. We hebben nieuwe server software geinstalleerd. RealServer G2 7.0 om precies te zijn, die is een stuk stabieler, maar behoeft blijkbaar een RealAudio G2 plugin. Werkt weer, Succes met je streamverslagen!

Gelukkig werkt het dus weer, je kunt die plugin downloaden als je een stream opstart, dan geeft die dat zelf aan, dat even ter informatie voor degenen die dachten dat het aan hun systeem zou liggen, ik dacht dat bovenstaande misschien wel handig was om te weten

alleen is FOK nu traag
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

zaterdag 18 december 1999 @ 15:11:00 #3
1829 Jewel
De enige echte!
pi_232826
Even een hele domme vraag die op zich eigenlijk helemaal niet op een forum mag.
Maar, hoevaak wast de gemiddelde huisvrouw/man/werkster/werker nou eigenlijk de hoezen van de banken?
Ik zie de bewoners dat op t.v. vaak doen en ik las het net in de weer eens in de streamverslagen. Ik bedoel dat je ze nou geregeld uitslaat bij gebrek aan stofzuiger, ja daar kan ik inkomen, maar om ze nou elke week door een sopje te halen!? Laten die mensen dan zoveel lichaamsvocht achter in de bank? Maar goed het zal wel aan mij liggen.
------------------
Goede slapers zijn egoisten voor acht uur per dag.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 18 December 1999).]

pi_232827
hoi coos
ik wil nog even iets toevoegen aan het antwoord van Oliebol
de reclame die je krijgt als je de streams opent kun je vermijden door als ze in de buffer geplaats worden op 'vorige'te klikken (volgens mij |<< )
Bij de reclame die ze er tussendoor gooien doe ik dat ook wel eens soms lukt het soms niet.
succes,
groetjes Beppie
pi_232828
Oliebol, 't is heel flauw, maar ik moest wel grinniken om je zin:

'Karin is uit bed en heeft zijn tanden gepoetst'

Ik las ergens iets over de vermeende bi-seksualiteit van Maurice....

En beppie: het is Alex Higgins.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_232829
ART haha ik lees het nu ook,
pi_232830
Over de Hoezen van de banekn.

Ik lees dat Oliebol schrijft dat Karin ze van de banekn haalt en in een sopje doet.

Ik zie dat 9 minuten later al geschreven wordt dat Ruud en karin ze weer om de bank doen. Hoe kan dat nou ?

En waarom ze zo vies zijn ? Omdat iedereen het daar normaal vind om met zijn of haar vuile schoenen en/of voeten op de bank te zitten.

Blijft zich verbazen
pi_232831
Kierewiet ik zou het niet weten, in ieder geval heeft Karin 1 hoes in het water gezet en de rest weet ik niet. Dus dat als aanvulling .
  zaterdag 18 december 1999 @ 16:44:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_232832
Even een opmerking naar aanleiding van het streamverslag van Beppie:

De snookerspeler waar Ruud het over had is Alex 'hurricane' Higgins, een beruchte Ierse speler die vooral furore maakte in de jaren '80. Is daarna in diskrediet geraakt omdat(als ik het me goed herinner) hij iemand een lel had verkocht. En had het ook niet iets te maken met drugsgebruik? Nou ja, daar wil ik vanaf wezen.
In ieder geval heet hij Alex.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_232833
Jane en Art bedankt !
zoals je ziet geen verstand van...
groetjes Beppie
  zaterdag 18 december 1999 @ 18:05:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_232834
quote:
op 12-18-1999 om 04:33 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Karin leest nog wat voor uit de krant.

Ruud je bent mijn maatje, veel succes, Paul de Leeuw

Lachen! Ik hoop dat ruud het onthoud voor als hij naar alle PdL afleveringen zit te kijken. Wel humor van de Leeuw

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 18 december 1999 @ 18:40:00 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_232835
Weer eens een keer de complimenten voor de verslaggevers, in woord en beeld... Ik zou het liefst de hele dag meekijken maar heb helaas andere verplichtingen. Dus dank jullie wel!

Ook nog een verzoeknummertje: Ik zag en las dat Ruud zijn eigen haar heeft geknipt! Moest erg lachen om de screenshot waarop je hem dat ziet doen, maar kan iemand misschien ook even een plaatje neerzetten van het eindresultaat?
Ben zoooo benieuwd!

zaterdag 18 december 1999 @ 18:48:00 #13
1464 ART
FOK!member
pi_232836
Ik ben helaas niet zo bedreven in het copy/paste van een plaatje, maar het plaatje dat Wich om 18:36 van Bart voor de spiegel postte, deed me erg denken aan een beroemde foto van Andy Warhol met zijn pruik (gemaakt door Christopher Makos). Warhol heeft daar ook een serie gezeefdrukte schilderijen van gemaakt. Helaas, ik heb geen scanner noch een homepage, anders had ik misschien een voorbeeld op het scherm kunnen zetten.
pi_232837
Ik zal Ruud eens even in de gaten houden met zijn mooie kapsel. Dus afwachten voor een mooie shot.
  zaterdag 18 december 1999 @ 18:52:00 #15
1343 BamBam
make music not war
pi_232838
Noem je dat een kapsel? Je bent vast geen kapper van beroep!
It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
pi_232839
quote:
op 12-18-1999 om 06:48 PM schreef ART het volgende:
Ik ben helaas niet zo bedreven in het copy/paste van een plaatje, maar het plaatje dat Wich om 18:36 van Bart voor de spiegel postte, deed me erg denken aan een beroemde foto van Andy Warhol met zijn pruik (gemaakt door Christopher Makos). Warhol heeft daar ook een serie gezeefdrukte schilderijen van gemaakt. Helaas, ik heb geen scanner noch een homepage, anders had ik misschien een voorbeeld op het scherm kunnen zetten.

Het was even zoeken, maar ik denk dat je deze afbeelding bedoelt:

Bart moet wel z'n haar nog een beetje laten groeien
pi_232840
Dag Oliebol,
Een gelukje bij een ongeluk. Ik had ook die dagboekkamerplaatjes gecaptured, maar mijn programma crashte, voordat ik ze bewaard had . Maar gelukkig had jij ze ook gemaakt .
pi_232841
Ik heb even een stukje gemist:
Waar zijn die eieren gebleven???
pi_232842
WISH, haha ja maar het is weer dubbel. Maar goed ze staan erop als ik ze eraf moet halen hoor ik het wel. Was in elk geval goed teamwork. Zoals vanavond bij de stelling "toeval bestaat niet"..haha jawel die bestaat wel, want jij had de chrash en ik dacht laat ik ook eens weer shots nemen

en de eieren heeft Ruud opgehaald.
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 18 December 1999).]

zaterdag 18 december 1999 @ 21:18:00 #20
1464 ART
FOK!member
pi_232843
WOW WICH, thanx. Precies wat ik bedoelde. Haalde je die uit het persoonlijk archief (zo ja, what is your line of work?) of na gesnuffel op internet.

Nogmaals dank.

zaterdag 18 december 1999 @ 21:42:00 #21
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_232844
Prachtig Wich, alsof Bart ervoor geposeerd heeft! Mooi gedaan ook, alletwee in zwart-wit, alsof het een onderdeel is van een expositie.

En natuurlijk iedereen weer erg bedankt voor haar of zijn bijdrage aan de verslagen.

Terug uit het enge bos
pi_232845
quote:
op 12-18-1999 om 09:18 PM schreef ART het volgende:
WOW WICH, thanx. Precies wat ik bedoelde. Haalde je die uit het persoonlijk archief (zo ja, what is your line of work?) of na gesnuffel op internet.

Nogmaals dank.

Ik kende die foto niet, maar omdat je de naam van de fotograaf erbij zette, was de foto redelijk snel op het internet te vinden.
Dit is de link voor de liefhebbers: http://www.audart.com/warhol/Artists/makoswarhol2.htm

pi_232846
hallo allen die aanwezig zijn vanavond, ik was van plan om vanavond een stuk streams te gaan verslaan maar ik heb geen geluid...ik hoop dat er iemand anders is met een betere verbinding die even de moeite wil nemen om een poosje te gaan tikken...alvast bedankt!
groetjes
Beppie
pi_232847
quote:
op 12-18-1999 om 11:23 PM schreef Beppie het volgende:
hallo allen die aanwezig zijn vanavond, ik was van plan om vanavond een stuk streams te gaan verslaan maar ik heb geen geluid...ik hoop dat er iemand anders is met een betere verbinding die even de moeite wil nemen om een poosje te gaan tikken...alvast bedankt!
groetjes
Beppie

Beppie,
Geen geluid ligt niet altijd aan de streams, maar aan de eigen PC. Als een programma om de een of andere reden niet netjes afgesloten is, wordt de geluidskaart niet vrijgegegeven, en kunnen programma's die de streams laten zien de geluidskaart niet gebruiken. Herstarten van de computer is dan de enige oplossing. Zelf heb ik dat probleem soms ook.

pi_232848
hé Wich, bedankt voor de tip, ga het meteen proberen, ik heb er namelijk wel vaker last van... thanks

nou helaas, er is nog steeds geen geluid bij mij. ik ga er dus nu ook vandoor.
bye

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 19 December 1999).]

pi_232849
Môge Beppie, ik zag dat er niets is bijgekomen vannacht. Er zal dan ook niet veel zijn gebeurd, dat hoop ik dan maar, want gisteren verbaasde mij tijdens de uitzending het optreden van dat koor. Ik baalde ervan dat ik er niets van terug kon lezen in de streams. Ze zullen dus allemaal geen geluid hebben gehad ehm
pi_232850
Allemaal een goede morgen gewenst.

Er staan in de visuele streamverslagen van 17 dec. om 23.51u., wel 3 shots die gepost zijn door geek, met de tekst; er wordt gezongen voor de bewoners.
Of dit het zangkoor is van gisteren, weet ik dus niet.( zal wel )
Had alleen de plaatjes en tekst gezien, zodoende.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_232851
Goeiemorgen Eli,

Toch jammer dat er gewoon geen verslag van gedaan is, maar gelukkig is er nog TV we hebben het kunnen zien, verder niets aan te doen.

fijne dag verder Eli en pas goed opjezelf.
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 December 1999).]

pi_232852
WISH ik zag nog steeds niet dat je je topic visueel streamverslag hebt geopend voor vandaag, ik zag wel een leuke screenshot dus ben ik zo vrij geweest om hem te openen, ik hoop dat je het goed vondt.

pas goed opjezelf.

pi_232853
quote:
op 12-19-1999 om 12:15 PM schreef oliebol2000 het volgende:
WISH ik zag nog steeds niet dat je je topic visueel streamverslag hebt geopend voor vandaag, ik zag wel een leuke screenshot dus ben ik zo vrij geweest om hem te openen, ik hoop dat je het goed vondt.

pas goed opjezelf.

Dag Oliebol,

Dank voor het waarnemen! Ik ben vandaag wat laat on-line. Eindelijk wat actie op de zondagmorgen, wie had dat nu gedacht .

pi_232854
Wil degene, die die bank gekocht heeft op de online veiling zich even melden?
pi_232855
OK wish, it is all yours, ik maak dan geen shots meer voor vandaag.

fijne zondag

zondag 19 december 1999 @ 13:45:00 #33
242 Pinball
Electric Monk
pi_232856
quote:
op 12-19-1999 om 01:02 PM schreef wich het volgende:
Wil degene, die die bank gekocht heeft op de online veiling zich even melden?

LOL

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_232857
Was nou precies mijn gedachte bij het lezen van de streams. ILSE heeft een bank op de kop getikt en verloot die bank dus bij een bigbotherspel. Zie de banners onder de forums van Ilse en de te winnen bigbrotherbanken.
Erm, nog maar tweederde van de prijs wordt uitgekeerd. .

Blijft zich verbazen
pi_232858
ik zat net het streamverslag van vandaag te lezen over wat Bart in de DBK te horen had gekregen, wat een zeikerds zeg
dat moest ik even kwijt.

O excuses, ik zie net dat hierover in het topic revolutie al over gediscussieerd wordt, neem me niet kwalijk...
------------------
Geniet van het leven, het is al later dan je denkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 19 December 1999).]

zondag 19 december 1999 @ 20:11:00 #36
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_232859
Ik heb vandaag (zoals iedere dag, maar nu helemaal door die bankjes) genoten van de streams en foto's! Bedankt allemaal.
Terug uit het enge bos
pi_232860
Bor graag gedaan
pi_232861
Beste verslaggevers,
In de TV uitzendingen valt het op dat Ruud de laatste dagen van allerlei dingen onderneemt om toch maar in beeld te komen..(omgooien kerstboom, 's ochtends mét zonnebril en in een onderbroek een show opvoeren en nu weer de 'quizzz').....Is Ruud werkelijk ineens zijn best aan het doen of brengt Veronica hem nu anders in beeld?
Jullie (vooral Oliebol en Wich) volgen het de hele dag en hebben er waarschijnlijk een beter beeld van.

[Dit bericht is gewijzigd door MissAverage (Datum 19 December 1999).]

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_232862
MissAverage, nee ik denk niet dat Ruud extra zijn best aan het doen is, dat zie ik absoluut niet van hem. Dat zie ik eigenlijk van Willem en af en toe ook van Bart. Nu ze met zijn vieren zijn valt het ook meer op dat ze in beeld zijn en dat is heel normaal denk ik. Dus ik denk dat er geen opzet ofzo in het spel is.
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 December 1999).]

zondag 19 december 1999 @ 22:02:00 #40
1464 ART
FOK!member
pi_232863
Oliebol,

Toch maar weer een pluim cyberspace ingeslingerd. Vooral in de weekenden lijk je het verslagwerk in eenzaamheid te moeten doen (op wat hulp van Sarah na vandaag). Je doet het ook wel zo goed en compleet, dat er bij wijze van spreken niet tussen te komen is.
Ik heb er nagenoeg geen tijd voor en ook technisch is het vrij lastig, maar ik zal proberen vaker iets bij te dragen.

Dank, Robbert

zondag 19 december 1999 @ 22:17:00 #41
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_232864
Art je hebt volkomen gelijk,zal het voortaan bij luisteren houden, en niet meer typen wat ik hoor
  zondag 19 december 1999 @ 23:11:00 #42
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_232865
Oliebol, als ik kon stuurde ik je een supergrote taart, een knuffel of wat je ook maar zou willen hebben, want dankzij jouw werk en alle anderen die meedoen in de stream verslagen, blijft het volgen van bb interessant. Helaas werkt hier realplayer niet al te best, anders had ik wat meer mee kunnen helpen. Dus ik kan niks anders zeggen dan: Oliebol, een <enorme> grote kangaknuffel van mij, en bedankt!
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_232866
wil even kwijt dat ik blij ben dat vanavond het streamverslag gewoon doorgaat nadat oliebol er mee gestopt was, dat zal haar goeddoen als ze het morgenochtend leest.

ik gooi er zelf ook nog even een stukje achteraan..
------------------
Geniet van het leven, het is al later dan je denkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 20 December 1999).]

zondag 19 december 1999 @ 23:33:00 #44
2180 Avia
FOK-Member
pi_232867
jongens, even over dat geluid van de streams,
ik vind ze erg slecht te verstaan.
Waar ligt dat aan? hebben jullie dat ook?
Ik bekijk ze niet meer in ieder geval.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_232868
hoi Avia,
ik heb ook vaak last van slecht geluid, maar vanavond was het wel erg goed!
ik merk zelf dat als ik maar 1 stream open dat dat het geluid het beste is, bij meerdere streams tegelijk luister ik ook naar 1 maar dan wordt het wel minder goed...
enne koptelefoon hè.
groetjes Beppie

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 20 December 1999).]

maandag 20 december 1999 @ 00:23:00 #46
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_232869
ik wil even kwijt dat ik na het gefluister van Willem tegen Ruud een beetje beroerd ben.
(jah Ruud, ik wil hier graag de laatste week ook zijn, lekker eten koken enzo

Tja, je moet er wat voor over hebben om niet genomineerd te worden door je medebewoners....helaas word niet alles gehoord door de streamverslaggevers, maar Willem inmiddels een beetje kennende, zal hij Bart en Karin ook wel persoonlijk hebben benaderd

(Voyeur, Hunter en Moor, is dit nu een typisch gedrag van EMOTIONELE CHANTAGE???)

maandag 20 december 1999 @ 00:44:00 #47
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_232870
quote:
op 12-19-1999 om 11:31 PM schreef Beppie het volgende:
23.30 ruud en willem zitten nog in het bad...
.... w maar dat geeft niet je hebt het toch 100 dagen uitgehouden..
r ik denk dat karin het gaat worden
w dat weet je niet
r of bart met al die jonge meiden
w karin is een hele goeie outsider
w ik zou het leuk vinden als ik hier die laatste week nog zat, in het weekend lekker eten koken daar kan ik me best op verheugen
w je weet niet hoe bart nomineert

quote:
op 12-20-1999 om 12:12 AM schreef Quenda het volgende:
23.42 Willem en Ruud samen in bad
R:"ik denk dat Bart en Karin genomineerd worden,Bart en al die die jonge meiden strax"
W:"Maar jah, het lijkt me leuk als ik hier de laatste week ook nog was, lekker eten koken enzo
R:"ik denk dat Bart en Karin genomineerd worden"

Help, ik ben in de war... Eerst lees ik in het verslag van Beppie dat R+W denken dat Karin of Bart gaat winnen, dan in het verslag van Quenda dat ze juist denken dat Bart en Karin genomineerd worden!!!

Beppie en Quenda,
Ik ben blij dat jullie dit gesprek hebben opgevangen,want dit is natuurlijk ontzettend interessant, maar hoe zit het nou???

(of iemand anders, die het wel heeft gehoord, maar niet heeft meegetypt)

maandag 20 december 1999 @ 00:59:00 #48
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_232871
Het ging over Maandag, en de nominaties.

(mijn stukje ging dus niet over de uiteindelijke winnaar.............

Beppie slaapt nu dus kan haar verhaaltje nu niet toelichten.

de volgende zin van Willem viel me op omdat hij in verleden tijd sprak:"Maar jah, het lijkt me leuk als ik hier de laatste week ook nog was, lekker eten koken enzo"

(het woordje "was")
het gesprek ging over nomineren, wat Ruud dus in 1 minuut 2 keer herhaalde, Nomineren betekend, mijns insziens, dat er mensen uitgestemd worden, de komende nominatieronde, wie zijn "de genomineerden"

(dus de mensen die "weggestemd zouden kunnen worden")

pi_232872
Succes met de verslagen, mensen.

Vandaag is een beslissende dag. Ik hoop dat er rond 12? uur zoveel mogelijk mensen meeluisteren om aan de hand van de gesprekken de uitgebrachte stemmen in kaart te brengen. Het humeur van Willem zal waarschijnlijk veelzeggend zijn.

OBY2K: Ik denk dat je nog nooit zo'n groot en aandachtig publiek gehad hebt als vandaag. Veel plezier!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_232873
HUnter dank jewel, lief van je..is de dippie weer over? ...voor jou een extra KNUFFIE je weet wel waarom.

ik ga ff nieuwe topic aanmaken deze zit weer vol

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')