das wel duur jah... geen idee hoe duur het hier is... neem het nooit... ga altijd voor de vette hap...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
De luxebroodjes hier (zoals een broodje bie) bestaan meer uit sla en broodje dan wat er eigenlijk op hoort te zitten... En dat kost dan nog EUR 2,80...
En nog steeds broodmager, zekerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das wel duur jah... geen idee hoe duur het hier is... neem het nooit... ga altijd voor de vette hap...
Ja geef mij maar de schuldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]toeval bestaat niet mooz... dit was gewoon het lot... of het is mooz zn schuld, dat fok er zo lang uitlag... als hij een andere TT had gekozen was fok er gewoon niet uit geweest... het is jouw schuld mooz
![]()
jep... don't blame me... ik doe er alles aan om dik te worden...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:19 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
En nog steeds broodmager, zeker
tuurlijk iemand moet de schuld krijgenquote:
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk iemand moet de schuld krijgen
en volgens mij kan jij het wel hebben..quote:
Daar hebben we spuit 11 ook weerquote:
Krijg jij eens een gezwel op je teelbal, achterlijke LTS-zwakstroom gangerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef Dueno het volgende:
maak is ff een fatsoenlijke openingspost
ok.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg jij eens een gezwel op je teelbal, achterlijke LTS-zwakstroom ganger
Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef Dueno het volgende:
maak is ff een fatsoenlijke openingspost
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en volgens mij kan jij het wel hebben..
eetse iedereen
Je gaat door voor de koelvriescombinatiequote:
Hey Sgelequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg jij eens een gezwel op je teelbal, achterlijke LTS-zwakstroom ganger
Hey Moozquote:
ait.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je gaat door voor de koelvriescombinatie
| Forum Opties | |