Was een vrouwquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
Hard voor 'm dat het niet gelukt is.
Het was harder voor hem als het wel lukte hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
Hard voor 'm dat het niet gelukt is.
Excuusquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:31 schreef duckes het volgende:
[..]
IS een vrouw, ze is toch niet dood refererend aan de OP?
Ik hoop dat ze beide armen af heeft en toch nog leeft.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, en de vorige keren steeds bij Eindhoven...
Ja op het traject Eindhoven Maastricht proberen natuurlijk al die Limburgers zichzelf te killen, omdat ze in Limburg wonen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, en de vorige keren steeds bij Eindhoven...
Boh jij bent grof !quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja op het traject Eindhoven Maastricht proberen natuurlijk al die Limburgers zichzelf te killen, omdat ze in Limburg wonen.
Hoezo? Kan kan toch nog wel van een perron afrijdenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Nu zit ie voor de rest van zijn leven in een rolstoel en is het moeilijk om het nog eens te proberen heWs. blijft ie al steken bij de kiezelstenen
Ik heb een visualquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hoezo? Kan kan toch nog wel van een perron afrijden
Meestal doen dat soort mensen het liever in stilte.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hoezo? Kan kan toch nog wel van een perron afrijden
Zitten sowieso genoeg raven door al die stront en zeik op de rails. Is genoeg te vreten voor die beesten. Een stukje menselijk bot is lekker voor de langdurige trek.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:04 schreef Silentalarm het volgende:
Zo'n trein moet gewoon door rijden, de restjes verteren vanzelf.
Er moet een onderzoek komen, anders kun je er iemand voor duwen en dan merkt niemand het.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom moet zoiets uren duren? Tenzij ontsporing is het toch een kwestie van de restanten opzij leggen en verder rijde ? Misschien oaar fotootjes voor een situatieschets (een paint) voor het proces verbaal en klaar.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:05 schreef Skylark. het volgende:
Beste AIVD,
Dat was gewoon een stoer praatje om m'n walging te uitten, ik zou nooit echt iemand vermoorden.
Groetjes.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Nu zit ie voor de rest van zijn leven in een rolstoel en is het moeilijk om het nog eens te proberen heWs. blijft ie al steken bij de kiezelstenen
Na 1 keer word je er beter in?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:36 schreef Thriller het volgende:
Treinkoppen moet je leren
Volgens een vriend van me is het op het traject Alkmaar - Uitgeest erger. Elke maand ongeveer 3 zelfmoorden....quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:31 schreef bloodysunday het volgende:
Lijkt het traject Hoogkarspel - Hoorn wel
Geen discipline hequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:22 schreef banananasi het volgende:
Ik snap niet hoe zoiets verkeerd kan gaan? Je gaat toch gewoon op het spoor liggen?
Van oudsher is dat inderdaad het verhaal omdat in Heiloo het gesticht Willibrord gevestigd is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me is het op het traject Alkmaar - Uitgeest erger. Elke maand ongeveer 3 zelfmoorden....
Lijkt mij trouwens wel een keer leuk om mee te maken op een saaie zondag. Zit je in de trein,,,BOEMMMM![]()
Ja dat is toch ook dat stuk waar die psychiatrische instelling zit?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me is het op het traject Alkmaar - Uitgeest erger. Elke maand ongeveer 3 zelfmoorden....
Lijkt mij trouwens wel een keer leuk om mee te maken op een saaie zondag. Zit je in de trein,,,BOEMMMM![]()
Heb even terug zitten zoeken en de laatste was 8 december 2008. Dus is idd niet zo spectaculair meer.... Maarja...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Van oudsher is dat inderdaad het verhaal omdat in Heiloo het gesticht Willibrord gevestigd is.
De werkelijkheid is helaas wat minder spectaculair en de laatste "springer" die ik me op dat traject kan herinneren is 2 jaar geleden.
Die filmpjes zijn er vast welquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Heb even terug zitten zoeken en de laatste was 8 december 2008. Dus is idd niet zo spectaculair meer.... Maarja...
Trouwens, jammer dat er geen filmpjes zijn van mensen die eronder springen...![]()
A.u.b.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:35 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Heb even terug zitten zoeken en de laatste was 8 december 2008. Dus is idd niet zo spectaculair meer.... Maarja...
Trouwens, jammer dat er geen filmpjes zijn van mensen die eronder springen...![]()
Toen ik eens in de trein zat lukte het iemand wel, zelf merkte je daar weinig van zo zittend in de trein, naja dat het licht 1 seconde uitgaat of zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:18 schreef Rucebo het volgende:
De zoveelste keer in de afgelopen paar maanden dat ik uren in een stilstaande trein zit, omdat iemand zelfmoord wil plegen. Doe het op een andere manier in plaats van steeds andere mensen lastig te vallen!
En dan nog niet dood zijn ook...
Kut je was me voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja op het traject Eindhoven Maastricht proberen natuurlijk al die Limburgers zichzelf te killen, omdat ze in Limburg wonen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
A.u.b.
KLIK
NSFW !
- *kuch of Faces of Death intikken.
Harde jongen ben jij hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef Acyrus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
KK filmpje...... Op "zelfmoord trein" kom ik ook niks leuks tegen, wel eentje waar ze een trein afspuiten na een zelfmoord maar daar heb je ook niks aan. Ik wil lijken zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |