idd, hij is al gepakt gelukkigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Oooooh automatic_ je autootje, om te huilen. Gelukkig ben je allrisk maar dan nog, moet ie wel naar de garage.. flinke deuk nog
. Echt superbalen, en vooral heel erg schrikken
. Ik zou dan ook wel ff staan te shaken ja! *aai.
Oh en die belgische gast moeten ze niet per ongeluk neerschieten, maar expres.
volgende keer ff beter danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Bwehehe ik had zonder te leren de helft v/d vragen goed voor een tentamen. Niet dat ik hem dan gehaald heb, maar toch best knap vind ik. Heb ook geen colleges gevolgd van dat vak enzo, dusja
.
ik heb vanaf 19:30 24 kinderen om me heen, het hele weekend langquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef PierreTT het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
24 kinderen? waarom? hoezo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb vanaf 19:30 24 kinderen om me heen, het hele weekend lang
Dus: Geen alcohol dit weekend
Komende week storingsdienst = Ook geen alcohol
Welpen leiding bij de scoutingquote:
Vandaarquote:
Nopquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja komt goed, volgende keer ga ik wel echt leren.
Hoe is het verder hier? Messenga, heb je je uitslag intussen al?
nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vandaar24 kinderen voor een weekend...naja je doet het (zeer waarschijnlijk) niet alleen mag ik hopen
Vooral heel hard niks doen denk ikquote:
Ja, zielig he! Hij staat nu ook heel zielig hier in de garage tequote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Oooooh automatic_ je autootje, om te huilen. Gelukkig ben je allrisk maar dan nog, moet ie wel naar de garage.. flinke deuk nog
. Echt superbalen, en vooral heel erg schrikken
. Ik zou dan ook wel ff staan te shaken ja! *aai.
Dat weet ik elk weekend op de zaterdag ochtendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh crazy, na zo'n weekend met 24 kindjes wil je zeker nog heeeeel lang wachten met zelf kinderen nemen lijkt me haha!Mèn
.
Hmm ik moet morgen van 9 tot 9 werken, daarna nieuwe auto van m'n vriend bewonderen en zondag lekker geen reet uitvoeren. Ohnee zondag komen mensen een grote Abraham zetten, m'n pa wordt maandag 50
.
inderdaad saai weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Brrr, wat een deprimerend nat en winderig weer zeg, ik werd net gewoon van m'n fiets geblazen
Moet je nagaan wat je later als mama betaalt voor je kidsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zit ff te kijken of ze deze maand collegegeld afschrijven bij me (260 euro) maar is pas in februari en april weer gelukkig.. Moet nog boeken kopen dusja
.
Maarrem.. anders verhogen ze het collegegeld aankomend jaar weer met 5 tientjes. Echt balen. Van 1565 naar 1619
.
Ik ben met ¤1476 begonnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zit ff te kijken of ze deze maand collegegeld afschrijven bij me (260 euro) maar is pas in februari en april weer gelukkig.. Moet nog boeken kopen dusja
.
Maarrem.. anders verhogen ze het collegegeld aankomend jaar weer met 5 tientjes. Echt balen. Van 1565 naar 1619
.
aaah das wel aardigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef automatic_ het volgende:
Misschien gaan ze dat wel doen...?
Ik krijg mijn collegegeld nu nog/weer - mama zei dat ik het alleen op HBO zou krijgen, maar dit jaar hebben zij en haar vriend toch een deel gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |