bestaat niet!quote:21. DatMeenJeNiet met de Mooiboys (361793) in Divisie IX
http://www96.hattrick.org/Club/?TeamID=361793 ??quote:Op maandag 2 februari 2009 15:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wel nog even opletten:
[..]
bestaat niet!
Bij alltid krijg ik hem niet gevonden. Zowel niet op teamnaam, niet op managernaam en niet op teamid:quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef pekel het volgende:
[..]
http://www96.hattrick.org/Club/?TeamID=361793 ??
Vreemd. In Hattrick bestaat die inderdaad, maar in alltid krijg ik hem gewoon niet gevonden... Nergens op, terwijl ik alle andere teams wel kan toegvoegen...quote:We konden geen gebruiker of team met die naam vinden
De FOK!cup is nog niet van start, dus wat je in de friendlies doet totdat die begint, maakt niets uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb morgen wel al een friendly tegen drummerdude. Ik weet niet of dit iets uitmaakt voor deze cup, maar ik denk ik zeg het even.
Note taken!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De FOK!cup is nog niet van start, dus wat je in de friendlies doet totdat die begint, maakt niets uit.
competitievervalsing! Uitsluiten zeg ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb morgen wel al een friendly tegen drummerdude. Ik weet niet of dit iets uitmaakt voor deze cup, maar ik denk ik zeg het even.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
competitievervalsing! Uitsluiten zeg ik
Volgens Outpost nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:32 schreef pekel het volgende:
Mogen we voor volgende week nog een oefenwedstrijd regelen?
Ik zou dus even afwachten. Verwacht dat de UEFA Cup volgende week wel van start kan en erg veel Champions Cup-deelnemers zullen er vermoedelijk ook niet meer in de beker zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WEL EVEN OPLETTEN IEDEREEN! GEEN FRIENDLY'S REGELEN VOOR VOLGENDE WEEK WOENSDAG!!
ik moet idd nog even met Outpost overleggen, want volgens mij kan het wel.. maar goed wacht maar even tot een update van morgen..quote:
er zitten nog 3 Uefa Cup deelnemers in de beker en nog 8 Champions Cup deelnemers. en over de start.. ik ben van mening dat we de start zelfs nog wel een week kunnen uitstellen.. dat zou prima in mijn conceptschema passen, maar ik heb het nog niet kunnen overleggen met Outpost..quote:Ik zou dus even afwachten. Verwacht dat de UEFA Cup volgende week wel van start kan en erg veel Champions Cup-deelnemers zullen er vermoedelijk ook niet meer in de beker zitten.
die komt als alles goed gaat inderdaad in de loop van de dag..quote:Hopelijk morgen in de loop van de dag een update van de organisatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |