You're wish is my command..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verbeterde header: http://i.fokzine.net/upload/090123_50772_FOK!Cup.png
@MrMoon, ook weer even in de OP zetten.
Is er een pm rond gestuurd in hattrick over de inschrijvingen? Ik geloof het niet he? Ik zal t wel ff fixen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik ookeindig ik misschien niet onderaan in de poule met 0 punten
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en wil er verdorie even 1 van onze nieuwe HT'ers een jeugdteam opstarten en zich hier melden om opgenomen te worden in de fantastische Fok Youth Premier League? Dan kan de competitieleider (Xummon toch?) je uitnodigen en kunnen we volgende week eindelijk weer los
Ja een beetje jammer dat de Champ achter blijft.quote:
nou ja we kunnen het altijd nog gaan samenvoegen..quote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja een beetje jammer dat de Champ achter blijft.
qyn is gestopt dus die zal niet meer mee doen. Nicker100 heb ik nog niet gezien. Net als VK en Maniack28.........
.
.
.
.
.
Dat liever niet! Zo hebben de lagere teams tenminste ook een kans om een ronde verder te komen. Ik zal mn best doen om komend seizoen te promoveren (desnoods dan maar als 2e) dan doe ik na dit seizoen ook mee aan de champ.quote:Op maandag 26 januari 2009 15:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja we kunnen het altijd nog gaan samenvoegen..
ach wel nee.. je speelt toch met je B-team.. en hoeveel champs zaten er in de finale van de uefacup?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat liever niet! Zo hebben de lagere teams tenminste ook een kans om een ronde verder te komen. Ik zal mn best doen om komend seizoen te promoveren (desnoods dan maar als 2e) dan doe ik na dit seizoen ook mee aan de champ.
Klopt. Tenminste de 1 wel en de ander niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach wel nee.. je speelt toch met je B-team.. en hoeveel champs zaten er in de finale van de uefacup?
Vind jij nog ff 3 teams danquote:Op maandag 26 januari 2009 16:27 schreef Gijs_ het volgende:
Ach, nog 3 teampjes erbij en je kunt toch ook 3 pooltjes van 4 maken voor de champs...dan is het hele probleem al opgelost!
Ach, er zijn nog wel van die leden die af en toe even kijken toch? TheVulture, de Hovenier, Grumpelix, Realbizkit666 misschien... komt vast wel goed! En anders even 3 nieuwe leden werven die hoog spelenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenminste de 1 wel en de ander niet.
[..]
Vind jij nog ff 3 teams dan
Ik ben al ingeschreven!quote:Op maandag 26 januari 2009 15:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja een beetje jammer dat de Champ achter blijft.
qyn is gestopt dus die zal niet meer mee doen. Nicker100 heb ik nog niet gezien. Net als VK en Maniack28.........
.
.
.
.
.
ja maar goed met 9 ploegen kun je ook niet een fatsoenlijke cup organiseren..quote:Op maandag 26 januari 2009 16:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Tenminste de 1 wel en de ander niet.
Foutje bedanktquote:
Waarom niet? 1 poule van 4 en 1 van 5. Werkt prima. Ik zal igg VK en\of Maniack28 vragen of ze nog willen mee spelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar goed met 9 ploegen kun je ook niet een fatsoenlijke cup organiseren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |