Even de HT's vragen of ze kunnen implementeren dat je altijd penalties kunt nemen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
2 wedstrijden is gewoon niet mogelijk
En als het dan ook is, doen we gewoon wie de langte piemol heeft.. Wint Paula in ieder geval niet.. hihihihihihihiquote:
die haalt de 2de ronde toch niet..quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En als het dan ook is, doen we gewoon wie de langte piemol heeft.. Wint Paula in ieder geval niet.. hihihihihihihi
Foutje van de leidingquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
2 wedstrijden is gewoon niet mogelijk
Ik hoop niet dat er mannen zijn die winnen van Paulaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die haalt de 2de ronde toch niet..![]()
anders kunnen we wel doen wie de dikste tieten heeft.. er zijn hier vast wel mannen/jongens met tieten..
uiteraard.. ik heb ook wel eens dagen dat ik niet nadenkquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Foutje van de leiding
Moet kunnen toch.
Of die van jullie mannen/jongens dikker zijn interesseert me niks. Ik zit sowieso liever aan die van Paula...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die haalt de 2de ronde toch niet..![]()
anders kunnen we wel doen wie de dikste tieten heeft.. er zijn hier vast wel mannen/jongens met tieten..
wie niet?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zit sowieso liever aan die van Paula...
Zeventien (17)...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:16 schreef Flappekz het volgende:
Hoe oud is Paula eigenlijk?
Te jongquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zeventien (17)...
En 8 maanden..
Nee sorry. Mocht je denken dat je nu post tegen een 60-jarige man met een lul die tienmaal zo klein als als z'n leeftijd in centimeters: wrong.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sta jij toevallig met foto & adres op een Amerikaanse site?
Hij is tienmaal zo groot?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Nee sorry. Mocht je denken dat je nu post tegen een 60-jarige man met een lul die tienmaal zo klein als als z'n leeftijd in centimeters: wrong.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er mannen zijn die winnen van Paula
Jammer dat die dagen bij jou aan 1 gesloten zijn tot een jaar he!quote:uiteraard.. ik heb ook wel eens dagen dat ik niet nadenk
Prima idee!quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef rompompom het volgende:
Maar goed, in het nieuwe topic een nieuwe poll maken met slechts twee opties? Want dit schiet niet op zo.
Zal ik doen.. gewoon de opties voor nog een groepsfase of knock-out systeem over 1 wedstrijd en op neutraal terrein.. Knock out met return is blijkbaar niet haalbaar.. wat ik erg jammer vind..quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:08 schreef rompompom het volgende:
Maar goed, in het nieuwe topic een nieuwe poll maken met slechts twee opties? Want dit schiet niet op zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |