Kan bestaat dat ik inderdaad afhaak, maar ik wil wel proberen om erin te blijven. Je kan het ook niet te lang uit blijven stellen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja er zijn nog 8 teams uit de Champions Fok!Cup die in de beker zitten.. dat is gewoon te veel om de eerste ronde te laten overslaan.. ik verwacht dat er volgende week nog 4 van overblijven..
nee daarom zien we wel wat er volgende week gebeurd..ik verwacht in ieder geval niet dat alle 8 door zullen gaan.. en anders maar wel.. dan gaan we er niet meer op wachten.. maar kon het nog mooi met het conceptschema dat we hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kan bestaat dat ik inderdaad afhaak, maar ik wil wel proberen om erin te blijven. Je kan het ook niet te lang uit blijven stellen natuurlijk.
Ik ga in ieder geval die wedstrijd PIC spelen. Maar komende zodnag speel ik ook PIC. Ik zie wel wat het brengt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee daarom zien we wel wat er volgende week gebeurd..ik verwacht in ieder geval niet dat alle 8 door zullen gaan.. en anders maar wel.. dan gaan we er niet meer op wachten.. maar kon het nog mooi met het conceptschema dat we hebben
Yup.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
de uefa Fok! Cup speelt dus ook niet?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
de uefa Fok! Cup speelt dus ook niet?
Thanksquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
dat wordt allemaal bekend gemaakt Lyzio.. komen hele schema's, duidelijk genoeg
tis maar hoe je het interpreteertquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij vraagt of ze niet spelen, het antwoord is dus ja, niet nee.
Doet er niet veel toe. De scheiding tussen de champ en de Uefa is tussen de VI en de VII.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef Game_Error het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn competitie niet klopt in het blad, ik speel in de VIII ipv de VII
mooie naamquote:Gorbakalaznikovskiy
Door het enthousiaste werk van een aantal mensen hier is de federatie weer springlevend.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Pffffffffff waar komt die animo voor de fokcup zo plots vandaan? flinke reclame campagne gehouden ofzo?
En ook de Hattrick campagne om oude leden terug te halen heeft wat fokkers weer in Hattrick laten trappen...quote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Door het enthousiaste werk van een aantal mensen hier is de federatie weer springlevend.
Hierdoor zijn er een aantal nieuwe en een aantal oldbies die een team hebben en dus ook mee doen.
Er is nu een vrouw binnen de federatie en bij inschrijving krijg je naaktfoto's.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Pffffffffff waar komt die animo voor de fokcup zo plots vandaan? flinke reclame campagne gehouden ofzo?
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Er is nu een vrouw binnen de federatie en bij inschrijving krijg je naaktfoto's.
quote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Er is nu een vrouw binnen de federatie en bij inschrijving krijg je naaktfoto's.
Goh, die wil ik dan ook wel hebbenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |