SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de directe link naar de huurpagina: http://www.xs4all.nl/~tondeg/sybian/index2.html“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Waarom kopen de meeste vrouwen een dildo/vibo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
Wat ik me afvraag he, waarom wil je dat?
Omdat ze geen kerel kunnen scoren?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom kopen de meeste vrouwen een dildo/vibo?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:34 schreef n8n het volgende:
Dude, ik ben serieus in mn link kan je zo'n ding huren als er niks anders op zit.ik zie het, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de directe link naar de huurpagina: http://www.xs4all.nl/~tondeg/sybian/index2.html
Hoe kom je aan die site, heb je enig idee of die betrouwbaar is?
Ziet er namelijk een beetje, ja, goedkoop uit..
Als je dat denkt dan is dit topic niets voorquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ze geen kerel kunnen scoren?
Ik vroeg me gewoon heel serieus af wat haar beweegredenen waren om zo'n apparaat aan te schaffen. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dat denkt dan is dit topic niets voor
Waarschijnlijk is het de leeftijd van Puala.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je dat denkt dan is dit topic niets voor
heb je wel we site zo'n filmpje gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
Wat ik me afvraag he, waarom wil je dat?
ik nam je reactie eerst niet serieus door die link, sorryquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef n8n het volgende:
Via de eerste link op dat forum, als je even had gekeken.
En ik vroeg jou waarom je dacht dat vrouwen een dildo of een vibo kopen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon heel serieus af wat haar beweegredenen waren om zo'n apparaat aan te schaffen. Ik zie het probleem niet.
Ik kijk die filmpjes niet, ik hou van kerelsquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef mevrouw_ooievaar het volgende:
[..]
heb je wel we site zo'n filmpje gezien?
Dat ding moet wel geweldig zijn, ik wil het wel meemaken!
En aangedien hij xo duur is, probeer ik hem liever eerst uit..
Zie de post hierboven maarquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik vroeg jou waarom je dacht dat vrouwen een dildo of een vibo kopen..
Als je zo bekrompen ben om te denken dat alleen vrouwen die kopen omdat ze geen man kunnen scoren dan zal je waarschijnlijk toch ook nooit haar antwoord snappen en het waarschijnlijk dan ook gebruiken om haar (en anderen) te kunnen afzeiken..
Heb je toegang tot KPD. Daar heb ik namelijk van de week een vrouw zien tikken over een sybian..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef mevrouw_ooievaar het volgende:
[..]
ik nam je reactie eerst niet serieus door die link, sorry
sorry, moet jij niet terug naar de voorleesles? Jeetje zeg, bekrompen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kijk die filmpjes niet, ik hou van kerels![]()
En tsja, dan zou je toch naar een instantie moeten die die aparaten hebben. Hebben don & ad zoiets niet?
Ik had het niet over de sybian maar laat maar..quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie de post hierboven maar![]()
En ach, bekrompen niet, maar gewoon een fuckmachine zie ik niets in
QFTquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef mevrouw_ooievaar het volgende:
[..]
sorry, moet jij niet terug naar de voorleesles? Jeetje zeg, bekrompen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |