heel, heel diep!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar Rival het is toch algemeen bekend dat vrouwen onderling de meest gekke gesprekken kunnen hebben. Mannen lullen gewoon veel en hard over onzin. Vrouwen gaan nog eens dieper op bepaalde dingen in, die je als man niet altijd wil weten
quote:
quote:
Dat is niet echt zo. Stiekem hebben wij ook van dat soort gesprekken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar Rival het is toch algemeen bekend dat vrouwen onderling de meest gekke gesprekken kunnen hebben. Mannen lullen gewoon veel en hard over onzin. Vrouwen gaan nog eens dieper op bepaalde dingen in, die je als man niet altijd wil weten
Dat onderwerp laten mijn collega's vaak gewoon achterwegequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef Techno het volgende:
Mannen onderling zagen veel te veel over voetbal. >_<
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet doen, maar bij vrouwen is het al snel een tikkeltje ergerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is niet echt zo. Stiekem hebben wij ook van dat soort gesprekken.
Klopt, maar ik denk niet zo vaak als vrouwen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is niet echt zo. Stiekem hebben wij ook van dat soort gesprekken.
pff!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:32 schreef Techno het volgende:
Mannen onderling zagen veel te veel over voetbal. >_<
Hier helaas niet. Komt op de e.o.a. manier toch altijd weer aan bod.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat onderwerp laten mijn collega's vaak gewoon achterwege
Fact!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet doen, maar bij vrouwen is het al snel een tikkeltje erger
Kaka deed je vroeger toch in je broek toen je net van je luiers af wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
pff!
ik ben de enige voetballiefhebber hier op de zaak.
vertel ik aan een collega... die kaka.. wat een kerel he. kijk hier een youtube filmpje van de milan fans voor zijn deur .. kijk eens hoe gaaf!![]()
euhm, wie is kaka?
Geef hem eens een pets op zijn achterhoofd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
pff!
vertel ik aan een collega... die kaka.. wat een kerel he. kijk hier een youtube filmpje van de milan fans voor zijn deur .. kijk eens hoe gaaf!![]()
euhm, wie is kaka?
Dat misschien niet. Volgens mij praten wij gewoon in code waardoor het voor buitenstaanders lijkt alsof we oppervlakkige klootzakken zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet zo vaak als vrouwen.
Die homo collega en ik zitten tussen vrouwen en mannen in met z'n 2tjes... we lullen erover als we mannen zijn maar met de diepgang van vrouwenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jullie dat niet doen, maar bij vrouwen is het al snel een tikkeltje erger
met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geef hem eens een pets op zijn achterhoofd!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Kaka deed je vroeger toch in je broek toen je net van je luiers af was
Wij kunnen moeilijk over interesses praten (excl. paar uitzonderingen), echt erg. Compleet verschillende smaken in sport, muziek, vrouwen.. alles zo'n beetjequote:Op donderdag 22 januari 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
pff!
euhm, wie is kaka?
hap hapquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:38 schreef rival het volgende:
![]()
kaka is die vent die nee zei tegen een jaarsalaris van 25 miljoen
Roflquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:37 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat misschien niet. Volgens mij praten wij gewoon in code waardoor het voor buitenstaanders lijkt alsof we oppervlakkige klootzakken zijn
"Schijt ik zie wel, ff keer batsen denk ik!" = ik vind haar echt leuk OH SHIT ze wil me niet ze wil me niet ze wil me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |