abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65335126
Gooi er een stelling in, misschien trekt dat mensen aan.
pi_65335141
Ik denk dat iedereen op dit moment weet stil te zijn...

Of gewoon gaar achter zn laptop zit mee te lurken
I once was king of Spain, now I eat humble pie.
pi_65335163
Blegh
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_65335229
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
Blegh
Huh? Is't uit joh? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_65335252
Hey dawg.

Mag het ook een vraag zijn i.p.v. een stelling?
pi_65335253
Hoi.

Vandaag heb ik me officieel uitgeschreven... En ik had een afspraak met de studieadviseur, wat me totaal niet verder heeft geholpen. Ze raadde me aan om met de studentenpycholoog te gaan praten, en om een herorientatiecursus te doen over welke opleidingen ik zou kunnen gaan doen. Dus nu heb ik een afspraak met de studentenpycholoog... Vraag me af hoe dat gaat! Die curcus vind ik maar vaag hoor, met een hoop mensen in een kringetje gaan zitten ofzo .

En. Ik heb tegen scharrel gezegd dat hij mag oprotten met zijn "ik wil er voor je zijn nu je het moeilijk hebt". Ik heb gezegd dat als hij mijn vriend wil zijn EN seks wil dat we een relatie hebben, en dat dus hetgeen is wat hij niet wilde. En dat ik hem niet kwijt wil, maar dat ik alleen seks wil en geen persoonlijke dingen. Ik merk wel dat hij er niet goed tegen kan dat we nu niet meer praten. Maar dan voelt hij eindelijk eens waarom onze relatie zo raar is/was. En we hebben elkaar al twee weken niet gezien, dus misschien is het nu wel een beetje over.

Zover het spannende leven van Tegan.
pi_65335276
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef Ripley het volgende:
Blegh
Vertel?
pi_65335364
Hoi Tegan.

I.i.g. goed dat je de knoop hebt durven doorhakken. Als hij niet kan accepteren dat je niets meer wil dan seks en geen persoonlijke dingen, dan houdt het op....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2009 00:01:33 ]
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:57:54 #234
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65335430
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Hoi.

Vandaag heb ik me officieel uitgeschreven... En ik had een afspraak met de studieadviseur, wat me totaal niet verder heeft geholpen. Ze raadde me aan om met de studentenpycholoog te gaan praten, en om een herorientatiecursus te doen over welke opleidingen ik zou kunnen gaan doen. Dus nu heb ik een afspraak met de studentenpycholoog... Vraag me af hoe dat gaat! Die curcus vind ik maar vaag hoor, met een hoop mensen in een kringetje gaan zitten ofzo .

En. Ik heb tegen scharrel gezegd dat hij mag oprotten met zijn "ik wil er voor je zijn nu je het moeilijk hebt". Ik heb gezegd dat als hij mijn vriend wil zijn EN seks wil dat we een relatie hebben, en dat dus hetgeen is wat hij niet wilde. En dat ik hem niet kwijt wil, maar dat ik alleen seks wil en geen persoonlijke dingen. Ik merk wel dat hij er niet goed tegen kan dat we nu niet meer praten. Maar dan voelt hij eindelijk eens waarom onze relatie zo raar is/was. En we hebben elkaar al twee weken niet gezien, dus misschien is het nu wel een beetje over.

Zoww dat zijn nog eens wat acties. Maar erg goed dat je het lekker duidelijk hebt voor je zelf en zoals techno al leuk zegt, knopen hebt doorgehakt
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65335435
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Huh? Is't uit joh? .
Met wie? De brabo? Ja, al een maand of 9
pi_65335448
Het enige bizarre is dat hij juist degene is die geen relatie wil. Dus eigenlijk zou dit geweldig moeten zijn voor hem. Maar nu is hij degene met de problemen, dat hij er niet tegen kan dat we niet ook persoonlijke dingen delen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:59:04 #237
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_65335465
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Hoi.

Vandaag heb ik me officieel uitgeschreven... En ik had een afspraak met de studieadviseur, wat me totaal niet verder heeft geholpen. Ze raadde me aan om met de studentenpycholoog te gaan praten, en om een herorientatiecursus te doen over welke opleidingen ik zou kunnen gaan doen. Dus nu heb ik een afspraak met de studentenpycholoog... Vraag me af hoe dat gaat! Die cursuc vind ik maar vaag hoor, met een hoop mensen in een kringetje gaan zitten ofzo .

Aii dat klonk als een zware dag voor jou....
Volgens mij geeft jouw scharrel meer om jou dan jij denkt.
Maar ja ik snap jouw omstandigheden ook wel.
Daar zou hij gewoon begrip moeten tonen en jou rustig de tijd geven om alles op een rijtje te zetten
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:01:28 #238
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_65335529
Ik ben nu jarig
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:01:44 #239
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65335538
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Het enige bizarre is dat hij juist degene is die geen relatie wil. Dus eigenlijk zou dit geweldig moeten zijn voor hem. Maar nu is hij degene met de problemen, dat hij er niet tegen kan dat we niet ook persoonlijke dingen delen.
Wss wil hij het dus gewoon houden op friends with benefits. Dus niet puur neukmaatjes, maar ook evt dus gezellige dingen doen en er voor je zijn. Maar dan toch niet dat hele gebonde gevoel ofzo.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65335548
En ik vind het echt wel kut dat ik tot februari moet wachten op die afspraak met de psycholoog. Ik had mijn hele verhaal gedaan bij de studieadviseur, en ik moest echt bijna huilen. Terwijl ik nooit huil, en het eigenlijk alleen maar ging over school, en dat ik niet wist wat ik wilde, en dat het nu gewoon niet lukt, ookal ligt dat niet aan de studie. Ze zij zelf dat ik het hele probleem niet op de studie moest schuiven. Ik voel me gewoon een beetje verdwaald, na de Havo, heb ik Vwo en Econometrie eigenlijk alleen gedaan omdat het 'bij mij zou passen' en omdat anderen vonden dat ik dat wel kon doen, en ik zelf toch niets beters wist. Maarja, ik had liever dat hele verhaal nog een keer willen doen bij de psycholoog, ipv nu nog een paar weken te moeten wachten...
pi_65335558
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nu jarig
Gefeliciteerd!
pi_65335570
Congrats Ripley .
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:03:07 #243
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_65335576
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Ripley het volgende:
Ik ben nu jarig
Gefeliciteerd vrouwe Ripley
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:03:12 #244
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_65335580
Thanks people
pi_65335596
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Wss wil hij het dus gewoon houden op friends with benefits. Dus niet puur neukmaatjes, maar ook evt dus gezellige dingen doen en er voor je zijn. Maar dan toch niet dat hele gebonde gevoel ofzo.
Dat lijkt mij ook.
pi_65335628
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ok. Maar in mijn hoofd is dat een relatie zonder het zo te noemen. En daar kan ik echt niet tegen. Dan ga je dingen laten omdat alleen 'mensen in een relatie dat doen'. En nog meer crap. Als je om me geeft, en seks wil dan wil ik een relatie! Is toch niet zo raar?
pi_65335686
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ok. Maar in mijn hoofd is dat een relatie zonder het zo te noemen. En daar kan ik echt niet tegen. Dan ga je dingen laten omdat alleen 'mensen in een relatie dat doen'. En nog meer crap. Als je om me geeft, en seks wil dan wil ik een relatie! Is toch niet zo raar?
Nee, dat zou ik ook hebben

Maar is moeilijk idd
Denk dat je er wel goed aan doet zo

En gefeliciteerd Rip
compact en kleverig.
pi_65335707
quote:
Nee, dat is niet raar.
pi_65335739
Feli Rip!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:08:14 #250
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_65335752
quote:

[..]

Persoonlijk vind ik dat wel prettig eigenlijk, zo'n situatie. ;P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')