Zoww dat zijn nog eens wat acties. Maar erg goed dat je het lekker duidelijk hebt voor je zelf en zoals techno al leuk zegt, knopen hebt doorgehaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Vandaag heb ik me officieel uitgeschreven... En ik had een afspraak met de studieadviseur, wat me totaal niet verder heeft geholpen. Ze raadde me aan om met de studentenpycholoog te gaan praten, en om een herorientatiecursus te doen over welke opleidingen ik zou kunnen gaan doen. Dus nu heb ik een afspraak met de studentenpycholoog... Vraag me af hoe dat gaat! Die curcus vind ik maar vaag hoor, met een hoop mensen in een kringetje gaan zitten ofzo.
En. Ik heb tegen scharrel gezegd dat hij mag oprotten met zijn "ik wil er voor je zijn nu je het moeilijk hebt". Ik heb gezegd dat als hij mijn vriend wil zijn EN seks wil dat we een relatie hebben, en dat dus hetgeen is wat hij niet wilde. En dat ik hem niet kwijt wil, maar dat ik alleen seks wil en geen persoonlijke dingen. Ik merk wel dat hij er niet goed tegen kan dat we nu niet meer praten. Maar dan voelt hij eindelijk eens waarom onze relatie zo raar is/was. En we hebben elkaar al twee weken niet gezien, dus misschien is het nu wel een beetje over.
Zover het spannende leven van Tegan.
Aii dat klonk als een zware dag voor jou....quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Vandaag heb ik me officieel uitgeschreven... En ik had een afspraak met de studieadviseur, wat me totaal niet verder heeft geholpen. Ze raadde me aan om met de studentenpycholoog te gaan praten, en om een herorientatiecursus te doen over welke opleidingen ik zou kunnen gaan doen. Dus nu heb ik een afspraak met de studentenpycholoog... Vraag me af hoe dat gaat! Die cursuc vind ik maar vaag hoor, met een hoop mensen in een kringetje gaan zitten ofzo.
En. Ik heb tegen scharrel gezegd dat hij mag oprotten met zijn "ik wil er voor je zijn nu je het moeilijk hebt". Ik heb gezegd dat als hij mijn vriend wil zijn EN seks wil dat we een relatie hebben, en dat dus hetgeen is wat hij niet wilde. En dat ik hem niet kwijt wil, maar dat ik alleen seks wil en geen persoonlijke dingen. Ik merk wel dat hij er niet goed tegen kan dat we nu niet meer praten. Maar dan voelt hij eindelijk eens waarom onze relatie zo raar is/was. En we hebben elkaar al twee weken niet gezien, dus misschien is het nu wel een beetje over.
Zover het spannende leven van Tegan.
Wss wil hij het dus gewoon houden op friends with benefits. Dus niet puur neukmaatjes, maar ook evt dus gezellige dingen doen en er voor je zijn. Maar dan toch niet dat hele gebonde gevoel ofzo.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
Het enige bizarre is dat hij juist degene is die geen relatie wil. Dus eigenlijk zou dit geweldig moeten zijn voor hem. Maar nu is hij degene met de problemen, dat hij er niet tegen kan dat we niet ook persoonlijke dingen delen.
Dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Wss wil hij het dus gewoon houden op friends with benefits. Dus niet puur neukmaatjes, maar ook evt dus gezellige dingen doen en er voor je zijn. Maar dan toch niet dat hele gebonde gevoel ofzo.
Ok. Maar in mijn hoofd is dat een relatie zonder het zo te noemen. En daar kan ik echt niet tegen. Dan ga je dingen laten omdat alleen 'mensen in een relatie dat doen'. En nog meer crap. Als je om me geeft, en seks wil dan wil ik een relatie! Is toch niet zo raar?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wss wil hij het dus gewoon houden op friends with benefits. Dus niet puur neukmaatjes, maar ook evt dus gezellige dingen doen en er voor je zijn. Maar dan toch niet dat hele gebonde gevoel ofzo.
Nee, dat zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok. Maar in mijn hoofd is dat een relatie zonder het zo te noemen. En daar kan ik echt niet tegen. Dan ga je dingen laten omdat alleen 'mensen in een relatie dat doen'. En nog meer crap. Als je om me geeft, en seks wil dan wil ik een relatie! Is toch niet zo raar?
Nee, dat is niet raar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
Ok. Maar in mijn hoofd is dat een relatie zonder het zo te noemen. En daar kan ik echt niet tegen. Dan ga je dingen laten omdat alleen 'mensen in een relatie dat doen'. En nog meer crap. Als je om me geeft, en seks wil dan wil ik een relatie! Is toch niet zo raar?
Persoonlijk vind ik dat wel prettig eigenlijk, zo'n situatie. ;Pquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |