Ja super leuk maar de laatste tijd denk ik steeds meer dat ik het andersom had moeten doen zoals jij het nu kunt doen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo wat leuk!
Ik wilde dat eerst ook gaan doen - ik kan/mag in één jaar een graad halen - maar misschien doe ik dat ooit een andere keer nog, haha.
Iets gaan doen is geen optie?quote:
Zoveel (niks eigenlijk) is er nu niet te doen. Ik verzin niet voor niets een betatest van Windows 7, terwijl we dat de komende jaren toch niet gaan gebruiken.quote:
Nog even en je hebt weekendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Zoveel (niks eigenlijk) is er nu niet te doen. Ik verzin niet voor niets een betatest van Windows 7, terwijl we dat de komende jaren toch niet gaan gebruiken.
En nee, niks doen is niet fijn. Niks doen is kut. En saai.
Nah ja, hoe durven zequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo op mijn laatste dagen zetten ze me nog aan het werk ook!
Eigenlijk welquote:
Minstensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Nou ja, ze zijn wel aangepast sinds 1960 aan Amerikaanse eisen. Ik geloof dat er 7 punten zijn gewijzigd om het steviger te maken. Feit blijft wel dat ik mijn benen kwijt ben als het gebeurd.
Tja...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:34 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C97D43B4BC7AA5.html
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iigquote:
Heb je het nu over Fok! of beperk je je tot dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iig
Die geur hangt er al drie jaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is de houdbaarheidsdatum al verlopen. Aan de zurige lucht te ruiken iig
Die interpretatie laat in aan jouquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je het nu over Fok! of beperk je je tot dit topic?
Jaaaaaaaaaaaa, daar heb ik er ook twee van (wel andere, maar zo coolquote:
De Chlamydia is liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, daar heb ik er ook twee van (wel andere, maar zo cool)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |