Als je het maar tastbaar kan maken in de vorm van chocola, kleding of lushquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan zeg je nog dat je slecht bent in wiskunde.
Alle toekomstige wiskundevragen naar CL dus.
Ja hoor, ben gelijk helemaal ontspannen, al begin ik nu alweer tegen de tandarts over een uur aan te hikkenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Al wat gekalmeerd van je snelheidsrush?
* horrorverhalen over waarom de hik en de tandarts combineren niet het beste idee is inslikt *quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, ben gelijk helemaal ontspannen, al begin ik nu alweer tegen de tandarts over een uur aan te hikken.
Ja, das vervelend. Fobisch ook?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor, ben gelijk helemaal ontspannen, al begin ik nu alweer tegen de tandarts over een uur aan te hikken.
Hoera!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef dawg het volgende:
Uitslag vandaag weer beter dan vorige week.![]()
Bijna weer op het oude niveau.
Is nogal makkelijk gezegd.. Ik mankeer zelden iets en ik heb sinds kort een schatje dus ik ben ook nog nooit bang geweest voor de tandarts. Maar bij mijn moeder bijv. is het een paar keer met boren goed fout gegaan en zij is dan ook geen groot fan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef Burdie het volgende:
Bang zijn voor de tandarts is nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef nectarientje het volgende:
Ik mankeer zelden iets en ik heb sinds kort een schatje
Ik ben aardig gemarteld met m'n beugel en tanden die niet op de goede plaats uitkwamen en draadje die uit m'n tandvlees staken enzoquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is nogal makkelijk gezegd.. Ik mankeer zelden iets en ik heb sinds kort een schatje dus ik ben ook nog nooit bang geweest voor de tandarts. Maar bij mijn moeder bijv. is het een paar keer met boren goed fout gegaan en zij is dan ook geen groot fan.
*zucht* Lit.. Lees nou gewoon voor 1 keer eens een zin zoals ik 'm bedoelquote:
Dan kan ik me best voorstellen dat je niet gelukkig wordt van het vooruitzicht naar de tandarts te moetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aardig gemarteld met m'n beugel en tanden die niet op de goede plaats uitkwamen en draadje die uit m'n tandvlees staken enzo.
En, hoeveel tanden heb je nog?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben net terug van de tandarts.
Dat doe ik. Het is de rest die je het voordeel van de twijfel geeftquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*zucht* Lit.. Lees nou gewoon voor 1 keer eens een zin zoals ik 'm bedoel
Ik heb er een kroon bijgekregenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En, hoeveel tanden heb je nog?
sssst, hou je nou gewoon eens stilquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:16 schreef Litpho het volgende:
Dat doe ik. Het is de rest die je het voordeel van de twijfel geeft.
Koning Plaatjequote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb er een kroon bijgekregen.
Een vriend van mij vond het niet slecht, maar ook niet geweldig.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Zij die hun giegeltje gaan poetsen, de tandarts gaan verblijden met hun bezoek en vervolgens toe gaan kijken hoe Oasis een deuntje zingt, groeten u.
Dan loop je even naar de koffieautomaat, je gaat collega's vervelen of je gaat even FOK!ken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
De mensen hier die een kantoor baan hebben he
Hoe doen jullie dat?
Zo na een paar uur achter de computer worden mn hersens echt pulp en ik weet echt niet wat ik nog kan doen om dingen door te laten dringen
Maar het is mn laatste reguliere dag dus ik wil nog wel even een tijdje lekker nuttig doen en zo
Ook dat inderdaad, op drukke dagen ben ik juist blij als ik even achter mijn computer zit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:57 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, ik zit niet continu achter de pc. Dan weer de telefoon, een collega die wat vraagt of die jij wat moet vragen, etc.
Vrijwel dagelijks heb ik ik wel één, twee of soms zelfs meer vergaderingen/besprekingen ter afwisselingquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat is een onderbreking van een paar minuten
Daarna moet je weer naar dat ellendige scherm staren
Wat een boeiend leven heb ik tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vrijwel dagelijks heb ik ik wel één, twee of soms zelfs meer vergaderingen/besprekingen ter afwisseling
Precies, als ik op die dagen even op mijn plekje in mijn stoel kan zakken ben ik erg blijquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad, op drukke dagen ben ik juist blij als ik even achter mijn computer zit.
Popla gebruiken ze allemaal?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal.........
Vroeg naar huisquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb om 1 uur nog pauze gehad en ik ben net al even iemand gaan zoeken (die ik uiteraard niet kon vinden)
Maar echt helpen doet het niet
Ik vind ze schattig en lief, hooguit een beetje onbegrepen. Jullie hadden je toch een beetje aan kunnen passen?quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind ze schattig en lief, hooguit een beetje onbegrepen. Jullie hadden je toch een beetje aan kunnen passen?
Dat vind ik wel heel grof hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 18:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Irritant is het wel, fruitmeisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |