ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat RB zegt. Verder hebben ze multiskilled spelers belangrijker gemaakt, dat is wel iets om rekening mee te houden. Iemand heel ver doortrainen is minder effectief dan iemand meerdere soorten training geven.
vandaag ingeschrevenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef neilpad het volgende:
Hives heb jij je team al gekregen? Zo ja, hoe lang heeft het geduurd?
Conditie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?
Meestal kocht ik spelers met een bepaalde skill die ik wilde, het liefste met inderdaan wat 'bij-skills' maar als ze dat niet hadden trainde ik behalve conditie nooit wat anders ivm trainees en dat die zo snel mogelijk moesten poppen vanwege de cash die ik nodig had.
Conditie train je nu ook niet meer apart, maar iedere week wordt een (door jou in te stellen) percentage conditie getraindquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, dat heb ik vaker gelezen dat mensen van training switchen. Maar een paar jaar geleden was dat eigenlijk funest voor je team tenzij je dat ook weer lang aanhield. Is dat dan wel makkelijker geworden betreffende teamgeest en vorm ed of zijn de consequenties gewoon hetzelfde maar wordt deze vorm meer toegepast?
Meestal kocht ik spelers met een bepaalde skill die ik wilde, het liefste met inderdaan wat 'bij-skills' maar als ze dat niet hadden trainde ik behalve conditie nooit wat anders ivm trainees en dat die zo snel mogelijk moesten poppen vanwege de cash die ik nodig had.
Yep, ik heb ook een mailtje gehad van mijn "oude aanvoerder"quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vandaag ingeschrevenStaat dat ik waarschijnlijk binnen een week een team heb. Jij gaat ook weer beginnen padje?
Voor dat geld krijg je die van mij anders niet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Tering. 3 miljoen voor een 29-jarige NL wonderbaarlijk keeper met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap??
ik doe geen beloftesquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Langer dan 16 weken moet je het toch redden lijkt me...
Ja, deze heeft geen verdedigen he...en het scheelt 2 jaarquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor dat geld krijg je die van mij anders niet...
Ik heb een 27 jarige met goed ervaring en slecht verdedigen.
Ja ok.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik doe geen beloftes. Ik ben net met een nieuwe baan begonnen, ga nu 6 weken bij een ander filiaal in opleiding, tussendoor moet ik nog 3 theoretische opleidingen volgens binnen korte tijd terwijl anderen hier een jaar over doen. Dat moet in eigen vrije tijd. Tussendoor heb ik nog een huishouden en wil ik ook nog proberen een sociaal leven te hebben
(wat al moeilijk zal worden). Dus krijg het enorm druk. Vandaar dat ik nog niet weet hoe ik in mijn tijd zit
Komende dagen heb ik wel vrij, maar ik kan bijvoorbeeld nog niet eens een vakantie plannen. Zegt genoeg denk ik
Maar ik doe mn best
Eerste 2 seizoenen is toch voornamelijk temidden van talloze 'botjes' gewoon je wekelijkse opstelling maken, trainees opstellen en op de automatische piloot naar VIII/VII promoveren.. En dan ben je al weer 7-8 maanden verderquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik doe geen beloftes. Ik ben net met een nieuwe baan begonnen, ga nu 6 weken bij een ander filiaal in opleiding, tussendoor moet ik nog 3 theoretische opleidingen volgens binnen korte tijd terwijl anderen hier een jaar over doen. Dat moet in eigen vrije tijd. Tussendoor heb ik nog een huishouden en wil ik ook nog proberen een sociaal leven te hebben
(wat al moeilijk zal worden). Dus krijg het enorm druk. Vandaar dat ik nog niet weet hoe ik in mijn tijd zit
Komende dagen heb ik wel vrij, maar ik kan bijvoorbeeld nog niet eens een vakantie plannen. Zegt genoeg denk ik
Maar ik doe mn best
Waarom zoveel ervaring?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Tering. 3 miljoen voor een 29-jarige NL wonderbaarlijk keeper met wonderbaarlijk ervaring en redelijk leiderschap??
Ik heb de fokhattrickspammert ook aangemeld, waar blijft mijn uitnodiging.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom terug. Ik zal m ff checken.
Ik heb je op msn uitgenodigd voor de chat van RealBizkit en moi.
Waarom nietquote:
Ik denk dat je wat verkeerd hebt gedaan ofzow. Ik heb helemaal geen verzoek tot chatten gekregen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb de fokhattrickspammert ook aangemeld, waar blijft mijn uitnodiging.
ik heet geen frituurvetpet op mn mail;P
Met goed ervaring red je het ook wel...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom nietScheelt toch wel een beetje in de ratings, meen ik. En alle beetjes helpen
Klopt maar juist door die ervaring wordt ie zo duur. Dat is namelijk ook een potentiële FC.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom nietScheelt toch wel een beetje in de ratings, meen ik. En alle beetjes helpen
Dit scheelt weer een stukje voor als ik mn later coach wil maken. Redelijk leiderschap is wat mij betreft genoeg daarvoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met goed ervaring red je het ook wel...
zie mn post hierboven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit scheelt weer een stukje voor als ik mn later coach wil maken. Redelijk leiderschap is wat mij betreft genoeg daarvoor
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Conditie.
Dat kun je niet meer los trainen. Dat is nu een percentage van je training geworden. Ik houd 15% aan om mijn belangrijkste spelers op uitstekend te houden.
damn, nu moet je dus echt gaan nadenken over hoe je traintquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Conditie train je nu ook niet meer apart, maar iedere week wordt een (door jou in te stellen) percentage conditie getraind
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:48 schreef neilpad het volgende:
[..]
Yep, ik heb ook een mailtje gehad van mijn "oude aanvoerder".
Laatste keer dat ik hier het forum onderspamde en bekerwinst verneukte, door een verdediger en middenvelder om te switchen tegen Pekel, is alweer 3 jaar geleden.
Pekel is volgens mij ook gestoptquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
damn, nu moet je dus echt gaan nadenken over hoe je traint
[..], die goede ouwe tijd
. Doet pekel nog aan hattrick eik? Ik heb trouwens geen idee hoe lang het voor mij geleden is
e
thnxquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja ok.
In ieder geval succes met je nieuwe baan.
Dat gaat natuurlijk voor het wereld wijde web. In ieder geval wel tof dan dat je het toch probeert dan.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen is toch voornamelijk temidden van talloze 'botjes' gewoon je wekelijkse opstelling maken, trainees opstellen en op de automatische piloot naar VIII/VII promoveren.. En dan ben je al weer 7-8 maanden verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |