Dan komen ze onder elkaar te staan dacht ik. Ik zal het even uitproberen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kun je een inschatting maken van welke stats je gaat halen? Met uitstekend/formidabel bijvoorbeeld kom je een aardig eind, maar zul je gerust tegenstanders tegenkomen die er over heen kunnen.
[..]
Ook niet als je bij beide de [cimg] tag gebruikt?
Ik zie net dat mijn linkervleugeldef in die wedstrijd rood kreeg...dus de stats zijn niet helemaal representatiefquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:
[..]
quote:
Ik heb een wereldklasse. Ik weet all1 niet of je dat kan betalen. Bij mij is dankzij hem mn verdediging nog veel beter geworden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Is een wonderbaarlijk keeper voldoende om mn jonge defensie vol trainees te ondersteunen in VI?
Een wat oudere keeper, met ervaring
quote:
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
In een 4-4-2 opstelling met een uitstekende keeper haalde ik:
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan komen ze onder elkaar te staan dacht ik. Ik zal het even uitproberen.
Idd stelletje spam hoeren! Alweer naar pagina 3!quote:
En spontaan werkt dat account niet meerquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
meer onder het motto van wedergeboorte toch?
Hoe ik wil gaan spelen weet ik nog niet precies. Het zal een mix van 5-3-2 en 4-4-2 gaan worden denk ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.
In 15 uur al bijna 300 postsquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd stelletje spam hoeren! Alweer naar pagina 3!
Gebruik dan de msn waar we het gisteren over hadden.
* Outpost76 wast zn handen in onschuld.
Iets met open deuren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een wereldklasse. Ik weet all1 niet of je dat kan betalen. Bij mij is dankzij hem mn verdediging nog veel beter geworden.
Met een groot gat ertussen. Nee sorry, dat vind ik niet mooi eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe wil je gaan spelen? Als je het middenveld stevig in handen gaat krijgen, zul je er wel genoeg aan hebben. En aangezien je def traint, gaat het gedurende het seizoen ook nog omhoog natuurlijk.
[..]
Anders gebruik je [rimg] en [limg], dan staan ze tegen de zijkanten uitgelijnd, dat is ook best netjes denk ik.
Middenveld is nog steeds het belangrijkste.Gisteren mijn friendly verloren met 3-0 terwijl allleen zijn mid sterker was.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef The_Hives het volgende:
waar moet je je tegenwoordig op richten qua spelers/training? Is een dominant middenveld nog steeds zo belangrijk als een paar jaar geleden of gaat het meer om het balans in het team?
En hoe zit dat met de jeugd. Zijn er nu 2 teams ofzo? Je jeugdteam en het volwassen team? En kan je de jeugd ook bij het grote team opstellen of moet je die dan eerst promoveren ofzo?
Vriendelijke groet, en oldbie die vergeleken bij alle veranderingen een newby is
quote:
De mijn staat in mijn profiel en mogen jullie ook toevoegen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
De mijne is FokHatrickSpammert@live.nl
Welkom terug. Ik zal m ff checken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik was al weer terugen je hebt mail..
Wat RB zegt. Verder hebben ze multiskilled spelers belangrijker gemaakt, dat is wel iets om rekening mee te houden. Iemand heel ver doortrainen is minder effectief dan iemand meerdere soorten training geven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef The_Hives het volgende:
waar moet je je tegenwoordig op richten qua spelers/training? Is een dominant middenveld nog steeds zo belangrijk als een paar jaar geleden of gaat het meer om het balans in het team?
En hoe zit dat met de jeugd. Zijn er nu 2 teams ofzo? Je jeugdteam en het volwassen team? En kan je de jeugd ook bij het grote team opstellen of moet je die dan eerst promoveren ofzo?
Vriendelijke groet, en oldbie die vergeleken bij alle veranderingen een newby is
Wat scheelt het?quote:
jeutjequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Middenveld is nog steeds het belangrijkste.Gisteren mijn friendly verloren met 3-0 terwijl allleen zijn mid sterker was.
Jeugd moet je promoveren, maar dat kan pas als de speler minimaal 16 weken in je team zit en minimaal 17 jaar oud is.
Langer dan 16 weken moet je het toch redden lijkt me...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jeutje, dan vraag ik me af of ik überhaupt een promovendus mee maak
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |